האינסיגניה החדשה לובשת עיצוב מלוטש, תא נוסעים איכותי ומרווח יותר מזה של הדגם היוצא וכמו כל רכב מודרני היא מצוידת בשלל מערכות בטיחות מתקדמות.

2017 אופל אינסיגניה גרנד ספורט החדשה
2017 אופל אינסיגניה גרנד ספורט החדשה.

לאחר שחשפה בחודש שעבר פרטים ראשונים על הדגם, אופל חושפת כעת את האינסיגניה 2017 החדשה, הדור השני למשפחתית הגדולה של אופל המגיע לאחר שמונה שנים בהן שירת הדגם הנוכחי את החברה. את הופעת הבכורה העולמית יערוך הדגם בתערוכת ז'נבה הקרובה במרץ 2017 והשיווק באירופה יחל במחצית השנייה של 2017.

 

בשלב זה אופל חושפת רק את גרסת החמש דלתות של הדגם הנקראת אינסיגניה גרנד ספורט, הפעם לא תהיה גרסת סדאן, ובהמשך השנה/תחילת השנה הבאה היא תציג את גרסת הסטיישן של הדגם (טורר) אשר תוצע גם בגרסת פנאי קשוחה – קרוס טורר.

 

האינסיגניה החדשה היא מכונית חדשה לחלוטין המבוססת על פלטפורמת אפסילון 2 המודולרית של ג'נרל מוטורס (נקראת בקיצור E2). המעבר לפלטפורמה החדשה אפשר לאופל להפחית ממשקל הדגם כ- 175 ק"ג לעומת הדגם היוצא - לדגם הבסיס משקל של 1,400 ק"ג.

 

האינסיגניה תמיד הייתה גדולה למראה וזו החדשה, כפי שניתן לחוש מהתמונות, גדולה עוד יותר עם 4,897 מ"מ אורך, 1,863 מ"מ רוחב ובסיס גלגלים של 2,829 מ"מ, כלומר ארוכה ב-55 מ"מ מהדגם הנוכחי ולבסיס הגלגלים נוספו 92 מ"מ משמעותיים, רובם לטובת יושבי הספסל האחורי.

 

2017 אופל אינסיגניה החדשה - תא הנוסעים
תא הנוסעים מרווח ואיכותי יותר ומעוצב בהשראת האסטרה.

האינסיגניה נשענת אל מתלה קדמי מסוג מקפרסון ורב חיבורי (5 נקודות עיגון) מאחור. חלק מהדגמים יוצעו עם בולמים אדפטיביים FlexRide המאפשרים לנהג לבחור בין שלושה מצבי כיול לבולמים, כולל שינוי בהתאם של תגובת המנוע, תיבת ההילוכים, תגבור ההיגוי ומערכת בקרת היציבות.

 

עם השקת הדגם, היצע המנועים באינסיגניה יכלול שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.5 טורבו חדש, יחליף את מנוע ה-1.6 ליטר הנוכחי, בהספק מרבי של 165 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. מנוע הבנזין הבכיר הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, מנוע זה ישודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' ולמערכת הנעה כפולה מתקדמת של חברת GKN (בדומה לפוקוס RS) המאפשרת שליטה על המומנט העבור לכל גלגל אחורי בנפרד. היצע מנועי הדיזל בדגם יכלול מנוע 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר.

 

אנחנו עדיין לא יודעים לומר האם אופל תציע את האינסיגניה בדגם ביצועים (OPC) מלאה, אך היא כן תשווק את הדגם עם חבילת OPC Line, הדגם שאתם רואים בתמונות, כולל מערכת בלימה של ברמבו.

 

כצפוי מרכב חדש ומודרני, האינסיגניה גרנד ספורט החדשה מצוידת במגוון רחב של מערכות נוחות ובטיחות מתקדמות (חלקן כסטנדרט וחלקן כאופציה), כולל תאורת LED ראשית אדפטיבית IntelliLux LED matrix – עם 32 יחידות תאורה נפרדות, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, תצוגה עילית צבעונית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.