בנטלי קונטיננטל GT החדשה 2018
בנטלי קונטיננטל GT החדשה.
בנטלי קונטיננטל GT החדשה 2018
בנטלי קונטיננטל GT החדשה.

מלוטשת יותר, מרווחת יותר, טכנולוגיות ומתקדמת יותר אך עדיין בת אצולה. בנטלי חושפת את 2018 קונטיננטל GT החדשה המצליחה לשלב בין אצולה בריטית, לטכנולוגיה גרמנית מתקדמת.

 

בחזיתה של הקונטיננטל GT החדש ניצב מנוע W12 TSI חדש בנפח של 6.0 ליטר הנעזר בצמד מגדשי טורבו בכדי לייצר הספק מרבי של 635 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי אדיר של 91.7 קג"מ המתקבל בין 1,350 ל-4,500 סל”ד.

 

תחנת הכוח הזו משודכת לתיבת 8 הילוכים כפולת מצמד המעבירה את הכוח למערכת הנעה כפולה חדשה עם תעדוף של עד 100% לציר האחורי לעומת המערכת הקודמת שפעלה רוב הזמן במצב של 40:60 לטובת הציר האחורי. יחידת ההנעה הזו מסוגלת לדחוף את הדגם, במשקל של 2,250 ק"מ, מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 3.7 שניות והיא תמשיך לעשות זאת עד למהירות מרבית של 333 קמ"ש.

הקונטיננטל GT פותחה על בסיס פלטפורמת MSB של פורשה, אשר משמשת את הפאנאמרה החדשה, אך בבנטלי דואגים לציין כי 82% מהפלטפורמה המשמשת את הדגם היא ייחודית לבנטלי. עם המעבר לפלטפורמה החדשה, בנטלי הגדילה את בסיס הגלגלים ב- 110 מ"מ לעומת הדגם היוצא, לכדי בסיס גלגלים של 2,856 מ"מ. הדור השלישי של הקונטיננטל GT גם רחב יותר ב-10 מ"מ (1,954 מ"מ), שאר מידות הדגם השתנו באופן סמלי בלבד, עם אורך של 4,805 מ"מ וגובה של 1,392 מ"מ.

 

2018 בנטלי קונטיננטל GT החדשה
מרשימה מכל זווית.

הגידול בבסיס הגלגלים בוזבז פחות על המרווח בתא הנוסעים ויותר על הרחקת הגלגלים הקדמיים אל החזית וזאת בכדי לדחוף את המנוע עוד יותר לאחור, דבר שסייע להשיג חלוקת משקל אופטימלית יותר של 53:47 לטובת הציר הקדמי (לעומת 56:44 בדגם היוצא).

 

כמו כל הדגמים החדשים והבכירים בקבוצת פולקסווגן, כדוגמת ה-A8 החדשה, הדגם עושה שימוש במערכת חשמל במתח של 48V ובמוטות מייצבים אקטיביים נשלטים אלקטרונית, מה שמשפר את הנוחות ומפחית את זוויות הגלגול.

 

אבולוציה היא מילת המפתח בכל הקשור לעיצוב הדגם, מזוהה מיד כקונטיננטל GT או בנטלי, אך יחד עם זה מלטוש יותר, פחות עגלגל וכן, גם קצת מודרני יותר למראה. כאשר הבסיס מוצלח, אבולוציה עושה רק טוב אם עושים אותה נכון, ואת זה בהחלט שעשו בבנטלי.

 

אותו הדבר תקף גם לתא הנוסעים, שילוב מוצלח במיוחד בין המראה המוכר והקלאסי של הדגם היוצא המתקבל גם משפע העור, העץ והמתכת, יחד עם הטמעה מושלמת של טכנולוגיה דרך שני המסכים, בלוח המחוונים (“12.3) ובמרכז הדשבורד (“10.1) שלמעט גרפיקה שונה, הושאלו ישירות מה-A8 החדשה.

 

2018 בנטלי קונטיננטל GT החדשה
שילוב מרשים בין טכנולוגיה לאומנות.

את המראה המרהיב בנטלי השיגה גם באמצעות שורה של אמני עבודת יד אשר לטשו, שייפו, הבריקו ותפרו את הריפודים, העץ וחלקי המתכת בתא הנוסעים, כדוגמת העץ הדו גווני המרהיב המקשט את הדשברוד והדלתות או הירידה לפרטים הקטנים ביותר, כדוגמת סוג התפירה במושבים או העיטורים על פתחי המיזוג, אותם פרטים המבדילים בין מרכבות הדם הכחול ל"סתם מכוניות".

את המוסיקה שלכם תוכלו לשמוע דרך מבחר של שלוש מערוכת שמע, מערכת השמע "הבסיסית" היא מערכת של B&O עם 10 רמקולים ובהספק של 650W, אותה תוכלו לשדרג למערכת עם 16 רמקולים בהספק של 1500W. אם אתם אדיופילים, תוכלו לשדרג למערכת קצה מבית NIAM הכולל 18 רמקולים בהספק של 2,200W. בכדי שתוכלו ליהנות מהמוזיקה שלכם, בנטלי דאגה להפחית את הרעש החודש לתא הנוסעים ב-9 דציבלים.

 

בכל הקשור לטכנולוגיה ומערכות בטיחות, אותן מערכות שתוכלו למצוא באודי A8 החדשה תוכלו, ברובן לפחות, למצוא גם בקונטיננטל GT, וזו רשימה ארוכה במיוחד.

 

תגיות: בנטלי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.