הונדה CR-V החדש מרווח יותר לנוסעים ומטען ולראשונה יוצע גם בגרסת 7 מושבים. הוא מצויד בתא נוסעים איכותי מבעבר ובשלל מערכות בטיחות מתקדמות ואת מנוע ה-2.0 ליטר מחליף מנוע 1.5 טורבו בהספק של 190 כ"ס.

2017 הונדה CR-V החדש
הונדה CR-V החדש - מנוע 1.5 טורבו ותיבה רציפה.

הונדה חשפה היום (ה') בדטרויט את הונדה CR-V החדש לשנת 2017, הדור החמישי לקרוסאובר המצליח של החברה אותו היא תציג בחודש הבא בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס, שוק היעד החשוב ביותר של הדגם בעולם בו נמכרו מעל ל-4 מיליון יחידות מאז שהושק שם הדור הראשון של הדגם בשנת 1997 – מה שהפך את הדגם לקרוסאובר הקומפקטי הנמכר ביותר בארה"ב ב-20 השנים האחרונות.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

החידוש המשמעותי בדגם הוא יציאה לגמלאות של מנוע ה-2.0 ליטר 155 כ"ס הוותיק של הדגם וכניסה של מנוע ה-1.5 ליטר טורבו הזרקת דלק ישירה החדש של הונדה אותו פגשנו עם הסיוויק החדשה – סדאן או ה'אצבק. ההספק המרבי של המנוע עומד על 190 כ"ס והמומנט המרבי על 24.7 קג"מ בין 2,000-5,000 סל”ד. מנוע נוסף שיוצע עם הדגם, בעיקר בשוק האמריקאי, הוא מנוע 2.4 ליטר אטמוספרי בהספק מרבי של 184 כ"ס ומומנט מרבי של 24.9 קג"מ. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים רציפה, במקום תיבת החמישה הילוכים האוטו' והוותיקה של הדגם הנוכחי, והדגם ישווק עם הנעה קדמית או כפולה - בהתאם לרמת הגימור.  

 

הונדה CR-V החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה, קשיחה וקלה יותר, ועם אורך של 4587 מ"מ, רוחב של 1854 מ"מ, גובה של 1679 מ"מ ובסיס גלגלים של 2659 מ"מ, הונדה CR-V החדש בעיקר רחב יותר מהדגם היוצא (34 מ"מ) ובעל בסיס גלגלים ארוך יותר ב-40 מ"מ. לפי הונדה תא הנוסעים מרווח יותר בכל המדדים ותא המטען מציע נפח של מעל ל-600 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש. לראשונה, ה-CR-V יוצע גם בגרסת 7 מושבים - לא עבור השוק האמריקאי. 

 

2017 הונדה CR-V החדש תא הנוסעים
איכותי, מרווח ומוקפד יותר.

אחד הדגמים המצליחים של הונדה, העיצוב כצפוי הוא אבולוציה של הדגם הנוכחי, קצת מודרני יותר ועם שימוש נרחב בתאורת LED מלפנים ומאחור. הגריל הקדמי כולל כעת תריסים לטובת הפחתת מקדם הגרר הנפתחים/נסגרים אוטו' בהתאם למהירות הנסיעה וצרכי הקירור של המנוע.

 

תא הנוסעים כבר מציג קפיצת מדרגה משמעותית יותר בתחומי האיכות ועיצוב לעומת הדגם הנוכחי – פחות “עממי” ויותר פרימיום. במרכז הדשבורד נמצא מסך מגע מרכזי בגודל "7 הכולל קישוריות מורחבת למכשירי אנדרואיד ואפל ולא פחות חשוב, הונדה מראה שהיא מקשיבה ללקוחות שלה ולמערכת המולטימדיה נוסף כפתור פיזי עבור הווליום, בניגוד לכפתורי מגע בלבד המערכת הקודמת. תא הנוסעים כולל התנעה מרחוק, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך גדול, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי, שקע USB אחורי לטעינה, מושבים קדמיים חשמליים ועוד.

 

הונדה שואפת להשיג ציון בטיחות מרבי במבחני הריסוק ולכן היא ציידה את ה- CR-V החדש בשלל מערכות בטיחות מתקדמות (Honda Sensing), כולל בלימה אוטונומית לעיר ומחוצה לה עם זיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב ותיקון היגוי (LKAS), התראה על עצמים באזורים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה, התראה על תנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטו' ועוד.

 

פרטים נוספים על הדגם הונדה תחשוף תערוכת לוס אנג'לס, אז גם יחל השיווק של הדגם בשוק האמריקאי. אלינו הדגם צפוי להגיע במהלך השנה הבאה.

 

תגובות (10)

This comment was minimized by the moderator on the site

הקרוסאובר הטוב ביותר, הכי מרווח שיש, אמינות של הונדה, שמירת ערך מצוינת. הבעיה? יקר מידי בארץ והיבואן גוזר כאן חתיכת קופון.

This comment was minimized by the moderator on the site

מנוע 1.5 ליטר למשקל הזה? ממש לא מתאים, מסכן מי שיקנה יד שנייה. גם ידית גיר תפריע לשלוט ברדיו, ממש גבוה וצמוד. פלוס מחיר כרגיל בהונדה בשמיים ללא הצדקה. בקיצר לא שווה.

This comment was minimized by the moderator on the site

אפס, שמן, אחד...
הספק נמדד לפי נפח?

This comment was minimized by the moderator on the site

אולי עם הטורבו הוא יזוז ולא יהיה עגלה עם סוסה כמו העכשוי

This comment was minimized by the moderator on the site

למרות שהוא מספר אחד במכירות הקנסומר ריפורטס לא התלהב ממנו אולי החדש יהיה יותר טוב

This comment was minimized by the moderator on the site

רן אתה טועה מנוע הטורבו יותר חזק מ2.5 שנמכר בארצות הברית

This comment was minimized by the moderator on the site

בארץ:
הגעה - שנה אחרי שיווקו בעולם.
מחיר - כפול מאשר נמכר בעולם.

רכב ללא מתחרים, לא כי הוא טוב, אלא כי המחיר שלו הזוי.

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location