האיגניס החדשה שתשווק אצלנו ב-2017, מצוידת בהנעה קדמית או כפולה ובמנוע 1.2 ליטר 90 כ"ס עם מערכת מיקרו היברידית המשפרת את הביצועים וצריכת הדלק (עד 23.2 ק"מ לליטר).

2017 סוזוקי איגניס החדשה
סוזוקי איגניס החדשה - קרוסאובר עירוני.

לאחר שחשפה את הדגם בתחילת השנה בשוק הבית ביפן, סוזוקי מציגה בתערוכת פריז את האיגניס 2017 החדשה לשוק האירופאי. שיווקו של הדגם באירופה יחל בינואר 2017 ואצלנו במהלך הרבעון הראשון של 2017.

 

בגלגולה העדכני, האיגניס החדשה היא סוג קרוסאובר עירוני ואופנתי שיוצע גם עם הנעה כפולה. האיגניס החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה של סוזוקי, קשיחה וקלה יותר אשר הוצגה עם הבלנו החדשה, המאפשרת לאיגניס לרשום משקל מינימום נמוך למדי של 810 ק"ג ועד למשקל של 920 ק"ג – בהתאם לאבזור ולסוג ההנעה.

 

האיגניס היא מכונית עירונית בהגדרה אך עם מידות יחסית גדולות לסגמנט הזה: אורך של 3,700 מ"מ, גובה של 1,595 מ"מ, רוחב של 1,660 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,435 מ"מ - גדולה יותר מהסלריו ומשמעותית מהפיקנטו. האיגניס תשווק עם מושב אחורי קבוע לחמישה נוסעים או מושב אחורי הנע על מסילה לארבעה נוסעים. סביר להניח שבישראל הדגם ישווק עם מושב אחורי קבוע ובמקרה זה, נפח תא המטען עומד על 267 ליטר ועד 501 ליטר עם קיפול המושבים מאחור או 227 עד 463 ליטר עם הנעה כפולה (תקן VDA).

 

2017 סוזוקי איגניס החדשה תא הנוסעים
תא נוסעים מעוצב, צבעוני וצעיר.

כדגם "לייף סטייל", סוזוקי מציעה את האיגניס החדשה עם מבחר גדול של 14 צבעים חיצוניים, כולל 5 שילובים של שני גוונים (גג בשחור) ותא הנוסעים כולל אפשרות של שני גוונים, שחור ולבן, וחלקי פלסטיק שונים - כגון ידיות הדלתות - בגוון כתום או טיטניום. במרכז הדשברוד ניצב מסך מגע הכולל אינטגרציה מורחבת למכשירי אנדרואיד ואייפון באמצעות Android Auto או Apple CarPlay בהתאמה.

 

איגניס החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

האיגניס החדשה תשווק באירופה עם מנוע אחד בלבד, 1.2 ליטר DUALJET החדש אותו פגשנו עם הבלנו החדשה, שיוצע גם בגרסה מיקרו היברידית SHVS. למנוע הספק מרבי של 90 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 12.2 קג"מ ב-4,400 סל"ד. גרסת ה- SHVS כוללת בנוסף מנוע חשמלי קטן ISG עם מומנט מרבי של 5.1 קג"מ, הנעזר בסוללות ליתיום-יון קטנה ומבצע שלוש פעולות: התנעה (כולל עצור/סע), סיוע למנוע הבנזין בהתאם לצורך וטעינה של הסוללה הייעודית.

 

המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 5 הילוכים רובוטית ASG (אותה אחת המשרתת את הסלריו), זאת בניגוד לתיבה רציפה בשוק היפני. המנוע הרגיל משודך לשתי התיבות ואילו הגרסה המיקרו-היברידית לתיבה הידנית בלבד וכך גם דגמי ההנעה הכפולה.

 

ביצועים בדגם הרגיל: 12.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 170 קמ"ש עם הנעה קדמית ותיבת הילוכים ידנית או רובוטית או 11.9 שניות ו-165 קמ"ש עם תיבה ידנית והנעה כפולה. צריכת דלק משולבת: 21.7 ק"מ לליטר עם הנעה קדמית או 20 ק"מ לליטר עם הנעה כפולה.

 

ביצועים בדגם SHVS ההיברידי: 11.8 שניות ו-170 קמ"ש בדגם הנעה קדמית או 11.5 שניות ו-165 קמ"ש בדגם הנעה כפולה. צריכת דלק משולבת: 23.2 ק"מ לליטר או 21.3 ק"מ לליטר בהתאמה.

 

2017 סוזוקי איגניס
במחיר הנכון, ההצלחה המקומית מובטחת.

מערכת ההנעה הכפולה בדגם היא מערכת ALLGRIP AUTO המוכרת של סוזוקי עם מצמד ויסקוזי מרכזי המעביר את המומנט לאחור כאשר היא מזהה החלקה של הגלגלים הקדמיים. בנוסף לכך לדגם מרווח גחון סביר של 180 מ"מ ובכדי לשפר את יכולת השטח של הדגם, תצורת המתלים בדגמי ההנעה הכפולה שונה במקצת מזו שבדגמי ההנעה הקדמית. דגמי ההנעה הכפולה כוללים בנוסף מערכת בקרת ירידה במדרון ומצב Grip Control לנסיעה על משטחים נמוכי חיכוך.

 

בתחום הבטיחות, מעבר לאבזור המקובל האיגניס החדשה מצוידת בצמד מצלמות קדמיות המאפשרות בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה (מעל 60 קמ"ש) או על עייפות הנהג – כאשר הנהג משייט יתר על המידה לרוחבו של הנתיב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.