ב.מ.וו X3 החדשה גדול ומרווח יותר לנוסעים, מצויד במיטב טכנולוגיית הנוחות והבטיחות של ב.מ.וו ולראשונה הוא גם נאה למראה. דגם הבנזין הבכיר, X3 M40i, מצויד במנוע בהספק של 360 כ"ס ועם נתון תאוצה של 4.8 שניות.

 

ב.מ.וו הסירה היום את הלוט מעל ה-X3 החדש, הדור השלישי לקרוסאובר הבינוני של החברה המתחרה בדגמים כגון אודי Q5, מרצדס GLC ועוד. ב.מ.וו X3 החדשה גדול ומרווח יותר, מצויד במילה האחרונה של מערכות בטיחות מתקדמות ועם מנועים בשרניים למדי כולל דגם X3 M40i בכיר עם 355 כ"ס כמתחרה ל-SQ5 של אודי ול-GLC 43 של מרצדס.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אם הדור הראשון של ה- X3 היה, אם לומר בעדינות, , תקלה עיצובית, נדמה שעם הדור השלישי לדגם מעצבי ב.מ.וו לא ניסו להמציא את הגלגל מחדש ופשוט יצרו מיני X5 - חטוב, מוצק, שרירי ובעיקר עם פרופורציות נכונות למראה בלי זוויות, פנסים, או פגושים מוזרים למראה כמו בדורות הקודמים של הדגם.

 

עם אורך של 4,716 מ"מ, רוחב של 1,897 מ"מ, גובה של 1,676 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,864 מ"מ ה-X3 החדש גדול יותר מהדגם היוצא בכל הממדים, הוא ארוך יותר ב-61 מ"מ, רחב יותר ב-17 מ"מ, לגובה נוספו 15 מ"מ ולבסיס הגלגלים 54 מ"מ. הגידול במידות הוקדש כולו לרווחת הנוסעים, בהתאם לדרישת הלקוחות לפי ב.מ.וו, כאשר נפח תא המטען נותר כשהיה, בין 550 ל-1,600 ליטר.

 

עם תחילת השיווק באירופה במהלך חודש אוקטובר הקרוב, ב.מ.וו תשווק עם ה-X3 החדשה בשלושה דגמים: X3 M40i כדגם הבנזין היחיד ו-xDrive20d ו-xDrive30d עבור חובבי הדיזל. כל דגמים מצוידים בתיבת 8 הילוכים אוטו' ומערכת הנעה כפולה xDrive.

 

כבר בתחילת 2018 ב.מ.וו תוסיף להיצע שני דגמי בנזין נוספים: xDrive20i ו-xDrive30i ובשלב מאחור יותר תצטרף להיצע גם גרסה היברידית פלאג-אין X3 xDrive40e ובשנת 2020 ב.מ.וו צפויה להציג גרסה חשמלית לדגם X3e אשר תתחרה בדגמים כגון טסלה מודל X ויגואר E-פייס.

 

דגם הבנזין הבכיר, X3 M40i, מצויד במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טווין-טורבו בהספק מרבי של 360 כ"ס בין 5,500 - 6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 51 קג"מ בין 1,520 - 4,800 סל"ד. עם תיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה כפולה, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.8 שניות ולמהירות מרבית, מוגבלת אלקטרונית, של 250 קמ"ש. נהיגה מתונה תניב צריכת דלק משולבת של 12.2 ק"מ לליטר.

 

דגם הדיזל הבסיסי, X3 xDrive20d, מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש 8.0 שניות וצריכת הדלק המשולבת בדגם זה עומדת על 20 ק"מ לליטר. דגם הדיזל הבכיר, X3 xDrive30d, מצויד במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדירם טורבו בהספק מרבי של 265 כ"ס ומומנט מרבי של 63.2 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש מרשים של 5.8 שניות (מי צריך בכלל בנזין?) כאשר צריכת הדלק המשולבת בדגם זה עומדת על 17.5 ק"מ לליטר.

 

2018 ב.מ.וו X3 החדש - תא הנוסעים
תא הנוסעים מרווח יותר לנוסעים, טכנולוגי ומודרני יותר.

כיאה לרכב יוקרה מודרני, ב.מ.וו תשווק את ה-X3 החדש במספר סגנונות עיצוב/חבילות אבזור, בהתאם לסגנון המועדף על הרוכשים, כולל חבילת לקשרי היוקרתית או M SPORT הספורטיבית.

 

בתא הנוסעים אנחנו פוגשים את המראה המוכר מהדגמים העדכניים של ב.מ.וו, אך מעצבי החברה לא התעצלו והעניקו לדגם אלמנטים עיצוביים ייחודיים לו. כמו בסדרה 5 החדשה, גם כאן אנחנו מוצאים לוח מחוונים דיגיטלי (סביר להניח שכאופציה בלבד), מערכת iDrive חדשה עם מסך "צף" בגודל "10.25 וזיהוי של מחוות ידיים, תאורת אווירה מורחבת ועוד. רוכשי הדגם יוכלו להוסיף תצוגה עילית צבעונית ומתקדמת, מצלמת 360 מעלות עם תצוגת 3D של הנעה סביב הרכב, בקרת אקלים לשלושה אזורים וברור לכם שהרשימה הזו ארוכה כעומק הכיס שלכם.

 

ב.מ.וו דאגה לצייד את ה-X3 במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, כולל ממערכת קדם תאונה (סגירת חלונות, מתיחת החגורות ועו'), בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ועוד. חבילת Driving Assistant Plus האופציונלית תוסיף מערכת אוטונומית שלמירה על נתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית והתחמקות מרכב הבא מהצד, מערכת נהיגה אוטונומית לנסיעה בפקקי תנועה והתראה על תנועה חוצה מלפנים ומאחור (כולל בלימה בעת הצורך).