סיטרואן C3 החדשה
סיטרואן C3 החדשה - מעתה עם מערכת בלימה אוטונומית.
סיטרואן C3 החדשה
סיטרואן C3 החדשה - מעתה עם מערכת בלימה אוטונומית.

סיטרואן C3 בישראל מצטיידת במערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל והופכת לסופרמיני עם אבזור הבטיחות העשיר בישראל.

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן בישראל, החלה לשווק את סיטרואן C3 החדשה עם מפרט בטיחות מורחב (מהיצרן) הכולל כעת גם מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל והתרעה על אי שמירת מרחק.

 

מערכת הבלימה האוטונומית שנוספה לדגם פועלת במהירויות של עד 80 קמ"ש לרכב נייח, 85 קמ"ש לרכב בתנועה ועד 60 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל.

 

מערכות אלו מצטרפות למה שהוצע עד היום עם ה-C3 בישראל, כולל 6 כריות אוויר, התרעה על סטייה מנתיב, התרעת עייפות נהג וזיהוי תמרורים (ברמת הגימור Shine) וכן ניטור שטחים מתים, מצלמה אחורית ומצלמת דשבורד לצילום רציף של הנסיעה מלפנים ברמת האבזור Shine PK.

 

למרות תוספת המערכות החשובות, ההופכות את הדגם לסופרמיני עם אבזור הבטיחות העשיר ביותר, אין שינוי במחיר הרכב לאחר תוספת מערכות הבטיחות. מחירה של סיטרואן C3 ברמת אבזור Shine עומד על 96,900 שקל ומחירה של סיטרואן C3 ברמת Shine PK עומד על 101,900 שקל. 2018 סיטרואן C3 - מפרט טכני מלא להורדה.

מקבוצת לובינסקי נמסר כי סיטרואן C3 החדשה הנה אחת המכוניות המצליחות במותג סיטרואן, עם 1,581 מסירות ללקוחות פרטיים מאז הושקה בישראל בחודש מרץ 2017. בסדר שנערך על ידי "סי.איי מידע שיווקי" ל-811 נשאלים, זכתה ה-C3 לציוני שביעות רצון גבוהים במיוחד של 96 אחוזים בקרב הרוכשים ו-79 אחוזים מהנשאלים הצהירו שימליצו לקרוביהם וחבריהם לרכוש דגם זה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.