2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה
ב.מ.וו סדרה 3 החדשה.
2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה
ב.מ.וו סדרה 3 החדשה.

לאחר שזכינו אמש לחשיפה מוקדמת של הדגם, ב.מ.וו חושפת היום (ג׳) בתערוכת פריז את סדרה 3 החדשה (G20) לשנת 2019, דור שביעי למכונית הספורט סדאן של המותג הבווארי והדגם שהוא עדיין אמת מידה לכל המתחרות לאיזון בין נוחות והתנהגות כביש חדה ומהנה.

 

סדרה 3 החדשה מבוססת על הפלטפורמה של סדרה 7 וסדרה 5 החדשות והיא גדולה ומרווחת מהדגם היוצא, בזכות תוספת של 85 מ״מ לאורך (4,709 מ״מ), תוספת של 16 מ״מ לרוחב (1,827 מ״מ) ותוספת של 41 מ״מ לבסיס הגלגלים העומד כעת על 2,851 מ״מ. נפח תא המטען בדגם עומד על 480 ליטר. 

 

2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה
עיצוב ספורטיבי ומודרני יותר.

העיצוב החדש מייצר רושם אגרסיבי וספורטיבי יותר מזה של הדגם היוצא ובולטים בו העיצוב של הגריל הקדמי, הגדול והבולט יותר, העיצוב החדש של הפנסים הראשיים, LED כסטנדרט ואופציה לתאורת לייזר מתקדמת, והעיצוב החדש של הפנסים מאחור בהשראת סדרה 8 ו-Z4 החדשה. כרגיל אצל הגרמנים, אבולוציה ולא רבולוציה. בתמונות תוכלו לראות את חבילת M Preformance (הדגם בכחול) ואת הדגם הרגיל (בלבן) ולקוחות הדגם יוכלו לבחור צבע חיצוני מבין מבחר של 12 צבעים.

 

תא הנוסעים החדש מציג עיצוב ב.מ.וו אופייני - נקי ומאופק ועוטף את הנהג. כפי שהוצג עם סדרה 8 וה-Z4, גם תא הנוסעים של סדרה 3 החדשה מבוסס על הקונספט BMW Live Cockpit, זה כולל את לוח המחוונים הדיגיטלי ״12.3 החדש של ב.מ.וו, יחד עם מערכת iDrive דור 7 החדשה הכוללת מסך מגע מרכזי ״10.3 (או ״8.8 בדגמי הבסיס). מערכת המולטימדיה כוללת את העוזרת האישית החדשה של ב.מ.וו המופעלת באמצעות זיהוי קולי טבעי והפקודה ״Hey BMW״. 

 

2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה תא הנוסעים
מאופק וסולדי אך מאובזר בשפע של טכנולוגיה עדכנית,

בנוסף נוכל למצוא תאורת אווירה LED עם 11 צבעים, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, גלגל הגה חדש ועוד. כמו בדגם היוצא, ניתן לבחור מבין מספר חבילות עיצוב/שדרוג כגון לקשרי ליין או ספורט ליין לדוגמה, חבילות המעניקות לדגם מראה יוקרתי או ספורטיבי יותר. כאופציה, ב.מ.וו מציעה תצוגה עילית מתקדמת עם תצוגה המוקרנת על שטח גדול יותר ב-70% מהמערכת שבדגם היוצא.

 

סדרה 3 החדשה - המנועים:

ב.מ.וו ציידה את סדרה 3 החדשה במבחר של שישה מנועים, ארבעה ושישה צילינדרים, דיזל או בנזין, וכן בדגם 330e i performance היברידי פלאג-אין חדש ומשופר עם טווח נסיעה חשמלית ארוך יותר. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית (רק בדגמי הבסיס) או 8 הילוכים אוטו׳, המעבירות את הכוח אלא הגלגלים האחוריים כמובן, וחלק מהדגמים יוצעו עם מערכת הנעה כפולה xDrive.


מנועי הבנזין:

דגם הבסיס בשלב ההשקה הוא דגם 320i המצויד במנוע 2.0 ליטר עם הספק מרבי של 184 כ״ס בין 5,000 - 6,500 סל״ד ומומנט מרבי של 30.8 קג״מ בין 1,350-4,000 סל״ד, שיפור לעומת ה-27.5 קג״מ של דגם 320i הנוכחי. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 7.2 שניות וצריכת דלק משולבת של 17.5 ק״מ לליטר.

 

דגם 330i מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו החזק ביותר של ב.מ.וו, עם הספק מרבי של 258 כ״ס ומומנט מרבי של 40.8 קג״מ בין 1,550-4,400 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.8 שניות וצריכת דלק משולבת של 17.2 ק״מ לליטר.

 

2019 ב.מ.וו סדרה 3 החדשה
כל המנועים חזקים וחסכוניים יותר.

עד להגעתה של M3 החדשה, גרסאות הבנזין החזקות ביותר של הדגם הן M340i הנעה אחורית או M340i xDrive הנעה כפולה. דגמים אלו מצוידים במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 374 כ״ס ומומנט מרבי של 51 קג״מ, מספיק לפי ב.מ.וו לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.4 שניות בדגם ההנעה הכפולה.

 

דגמים אלו המצוידים בחבילת M Performance כוללים מעבר לעיצוב אגרסיבי יותר גם מתלים אדפטיביים בכיול M, מערכת בלימה M משודרגת, דיפרנציאל מוגבל החלקה M Sport, היגוי חד יותר, מושבי ספורט ועוד.

 

מנועי הדיזל:

הדגמים 318d ו-320d מצוידים במנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בשתי גרסאות הספק בהתאמה: 150 כ״ס ו-32.6 קג״מ או 190 כ״ס ו-40.8 קג״מ. דגם 318d מספק נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 8.4 שניות וצריכת דלק משולבת של 25 ק״מ לליטר, דגם 320d מספק בדגם נתונים של 6.8 שניות ו-22.2 ק״מ לליטר. דגם 320d יוצע גם בגרסת הנעה כפולה xDrive.

 

דגם הדיזל הבכיר 330d מצויד במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל עם 256 כ״ס ו-59.1 קג״מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.5 שניות לצד צריכת דלק משולבת של 20.8 ק״מ לליטר.

הערה: כל נתוני התאוצה וצריכת הדלק הם לרמת אבזור בסיסית ותיבת הילוכים אוטו׳.

 

היברידי:

דגם 330e i Performance ההיברידי חדש חסכוני יותר מהדגם היוצא ב-10% ומציע טווח נסיעה חשמלי משמעותי יותר של 60 ק״מ, זאת לעומת 37 ק״מ בדגם היוצא. מערכת ההנעה ההיברידית eDrive של הדגם תוכננה מחדש וההספק המרבי של המערכת עומד כעת על 290 כ״ס במצב eBOOST. נתון התאוצה התקצר מ-6.1 שניות בדגם היוצא ל-6.0 שניות בדגם החדש.

 

חלוקות המשקל בדגם עומדת על 50:50 ו-ב.מ.וו מדווחת על שלדה הקשיחה ביותר ב-25% מזו של הדגם היוצא. משקל הדגם הופחת בכ-55 ק״ג לעומת והעיצוב החדש סייע להפחית את מקדם הגרר, בחלק מהדגמים, עד לנתון נמוך של 0.23 לעומת 0.26 בדגם היוצא. לקוחות שלא יבחרו בבולמי M אדפטיביים, ייהנו מתכנון חדש לבולמים המבטיחים איזון טוב יותר בין דינאמיות לנוחות.

מערכת הבטיחות Active Guard Plus תוצע בדגם כסטנדרט והיא כוללת, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית (בסיסית). שדרוג לחבילת Driving Assistant Professional יוסף בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת, בקרת סטייה מנתיב מתקדמת כולל שמירה אקטיבית על מרכז הנתיב, בקרת התנגשות חזית/צד ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.