ב.מ.וו X5 xDrive45e מבוסס על X5 החדש, מצויד במערכת הנעה היברידית פלאג-אין חדשה עם 394 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 77 ק"מ. הדגם מצויד בשפע של אבזור נוחות ובטיחות ומשווק במחיר של 599,000 שקל.

 

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, מודיעה על מכירה מוקדמת של דגם X5 xDrive45e פלאג-אין החדש המחליף את דגם X5 xDrive40e היוצא. X5 xDrive45e החדש מציג שלל שיפורים לעומת הדגם היוצא, מעבר כמובן להתבססות על ה-X5 החדש, כולל יחידת הנעה היברידית חדשה וחזקה יותר בהספק של 394 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי משמעותי של כ-77 ק"מ. ב.מ.וו X5 xDrive45e ישווק במחיר של 599,000 ₪.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

ב.מ.וו X5 xDrive45e החדש עושה כאמור שימוש ביחידת הנעה היברידית נטענת (פלאג-אין) חדשה, המתבססת על מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו (לעומת 2.0 טורבו בדגם xDrive40e היוצא) המייצר הספק מרבי של 286 כ"ס. מנוע חשמלי eDrive, המשולב בתיבת ה-8 הילוכים אוטו' ומייצר 112 כ"ס, מסייע למנוע הבנזין לייצר יחידת הנעה בהספק כולל של 394 כ"ס ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ, זאת לעומת 313 כ"ס ו-45.9 קג"מ בדגם היוצא.

 

ב.מ.וו X5 xDrive45e החדש
ב.מ.וו X5 xDrive45e החדש (בגימור M-SPORT).

יחידת ההנעה הזו, המשודכת למערכת הנעה כפולה xDrive, מספקת בדגם ביצועים מרשימים עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.6 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ"ש, מהיר במעט מה-5.8 שניות ו-230 קמ"ש של המתחרה הישיר - וולוו XC90 T8. את סוללת ה-9.4kWh של הדגם היוצא, מחליפה סוללה בקיבולת גדולה של 24kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-77 ק"מ. נסיעה על בסיס חשמל בלבד אפשרית עד למהירות של 140 קמ"ש, לעומת 120 קמ"ש בדגם היוצא.

 

לניצול מיטבי של אנרגיית הבלימה, ב.מ.וו התקינה בדגם מערכת בלימה רגנרטיבית הנעזרת במערכת הניווט והרדאר הקדמי ומחליטה על עוצמת ההאטה בעת עזיבת הרגל מדוושת הגז בהתאם לתוואי הנסיעה ומצב התנועה מלפנים. כך לדוגמה במידה והכביש פנוי והרכב נמצא במורד, המערכת תפעיל עוצמת בלימה מרבית בכדי לטעון את הסוללה, אך אם הרכב נמצא בכביש מישורי והנהג עזב את דוושת הגז, המערכת תעדיף להיכנס למצב שיוט ולא תבלום את הרכב אם הכביש מלפנים פנוי.

 

ב.מ.וו X5 החדש תא הנוסעים
רשימת אבזור נוחות ובטיחות ארוכה ומרשימה.

מערכת ההנעה ההיברידית מקצצת את נפח תא המטען ב-150 ליטר לעומת הדגמים הרגילים, אך עדיין מציעה נפל מכובד של 500 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש ו-1,716 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

על נוחות הנסיעה המלכותית בדגם אחראיים מתלי אוויר אדפטיביים בכל פינות הרכב, זו גם מאפשרת הנמכת המרכב בעת העמסת תא המטען ונשלטת באמצעות בורר המאפשר מקסימום נוחות או כיול קשיח יותר לנהיגה ספורטיבית יותר. 2019 ב.מ.וו X5 xDrive45e - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ב.מ.וו X5 xDrive45e החדש
טווח נסיעה חשמלי של 77 קילומטר.

לקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין שתי חבילות עיצוב חיצוניות: חבילת העיצוב xLine, המציעה אופי קשוח יותר, עם בתי גלגלים מודגשים בצבע שחור, מאפיינים חיצוניים בגימור אלומיניום מוברש חישוקים תואמים וכד. חבילת ה-M-Sport המציעה אופי ספורטיבי יותר: בתי גלגלים בצבע המרכב, חצאיות צד, פגושים בעיצוב ספורטיבי, מאפיינים חיצוניים בגימור שחור מבריק, חישוקים תואמים וכד'.

רשימת האבזור בדגם ארוכה ומרשימה וכוללת, בין היתר: חיישני חניה היקפיים, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית 0-210 קמ"ש, סגירה רכה "וואקום" לדלתות, חישוקי סגסוגת "21, מערכת שמע Harman Kardon עם 16 רמקולים, חלון שמש פנורמי חשמלי, תאורת LED מלאה, מערך המצלמות ההיקפיות, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מולטימדיה מקורית "12.3 עם תפעול קולי מורחב והרחבה לאפל קאר-פליי, שקעי USB טייפ C מאחור, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, התראה על תנועה צולבת בנסיעה לפנים ואחור, התרעה בפני התנגשות צידית הכוללת התערבות אוטונומית בהיגוי הרכב, מושבים בריפוד עור Vernasca, מושבים חשמליים עם זיכרונות חימום/אוורור, כיוון חשמלי לגלגל ההגה, מפתח חכם עם צג דיגיטלי וכניסת נוחות, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים ועוד.

 

בתחילת 2020, בעקבות השינויים במיסוי הירוק, מחיר דגמי 2020 התייקר ב-50,000 ₪ ועומד על החל מ-649,000 ₪

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location