2019 הונדה hr-v החדש
מתיחת פנים להונדה HR-V.
2019 הונדה hr-v החדש
מתיחת פנים להונדה HR-V.

הונדה HR-V המחודש זכה למנוע 1.5 משופר ובמהשך גם לגרסת טורבו חזקה, יחד עם עיצוב חיצוני מעודכן ותא נוסעים שקט יותר.

 

הונדה חושפת את דגמי 2019 המחודשים של הקרוסאובר HR-V, אשר זכו לעיצוב מעודכן, מנוע 1.5 ליטר משופר ומספר עדכונים לתא הנוסעים. במהלך שנת 2019, הונדה תוסיף להיצע גם את מנוע ה-1.5 ליטר טורבו המוכר לנו מהסיוויק, את הגרסה ההיברידית של הדגם הונדה עדיין שומרת באופן בלעדי לשוק היפני.

 

השינויים הויזואליים בדגם לא רבים, פס כרום עבה בין הפנסים הקדמיים, עדכון ליחידות התאורה בפנים ולתאורת היום, עדכון לעיצוב כונסי האוויר המזויפים בצידי הפגוש ולתאורת הערפל ומאחור נוכל למצוא פס כרום שנוסף בין הפנסים והשחרה של הפנסים. בנוסף נוכל למצוא חישוקי סגסוגת ״17 בעיצוב חדש, אופציה לתאורת LED מלאה ושני צבעים חדשים.

 

2019 הונדה hr-v החדש
מנוע 1.5 ליטר משופר וחסכוני יותר.

מנוע ה-1.5 ליטר האטמוספרי עודכן באמצעים של הפחתת חיכוך בצילינדרים ובשרשרת התזמון לטובת הפחתת פליטת המזהמים וצריכת הדלק. נתוני המנוע לא השתנו עם הספק מרבי של 130 כ״ס ומומנט מרבי של 15.8 קג״מ ב-4,600 סל״ד. כמו בדגם הנוכחי המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית עם נתון תאוצה של 10.7 שניות או רציפה CVT עם נתון של 11.2 שניות. צריכת הדלק המשולבת השתפרה עומדת כעת על 18.9 ק״מ לליטר, זאת לעומת 19.2 ק״מ לליטר בדגם הנוכחי. הסיבה לכך נעוצה בעדכון נתון הצריכה לתקן WLTP החדש והמחמיר יותר.

בהונדה מציינים כי תא הנוסעים שקט יותר בזכות תוספת של חומרי בידוד ותוספת של מערכת ביטול רעשים אקטיבית ANC ברמות האבזור הגבוהות. בנוסף נמצא מערכת מולטימדיה חדשה, ומושבים נוחים יותר עם ריפודים חדשים.

 

2019 הונדה hr-v החדש
מולטימדיה חדשה ובידוד רעשים משופר.
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.