2019 מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
2019 מיצובישי אאוטלנדר PHEV - עצוב מעודכן ומערכת הנעה היברידית חדשה.
2019 מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
2019 מיצובישי אאוטלנדר PHEV - עצוב מעודכן ומערכת הנעה היברידית חדשה.

מיצובישי אאוטלנדר פלאג-אין זכה למערכת הנעה הברידית חדשה וחזקה יותר, סוללה גדולה יותר יחד עם עיצוב מעודכן ושדרוגים נוספים.

 

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, משיקה את דגמי 2019 המחודשים של האאוטלנדר היברידי פלאג-אין (PHEV) אשר זכה למתיחת פנים (שנייה במספר) ולעדכון משמעותי למערכת ההנעה ההיברידית נטענת שלו, כולל מנוע חדש, סוללה גדולה יותר וטווח נסיעה חשמלי משופר.

 

כאמור, העדכון המשמעותי ביותר בדגם הוא במערכת ההנעה ההיברידית של הדגם, מנוע ה-2.0 ליטר ששרת עד עתה את הדגם הוחלף במנוע 2.4 ליטר חדש, הפועל במחזור אטקינסון, עם הספק מרבי של 135 כ״ס ומומנט מרבי של 21.5 קג״מ, לעומת 121 ו-19.4 קג״מ במנוע המוחלף.

 

2019 מיצובשי אאוטלנדר PHEV
מערכת הנעה הברידית חדשה וחסכונית יותר.

שני המנועים החשמליים של הדגם, אחד קדמי ואחד אחורי מאפשרים הנעה כפולה S-AWC.  המנוע קדמי נותר ללא שינוי עם 82 כ״ס ו-14 קג״מ, המנוע האחורי שודרג להספק של 95 כ״ס ו-19.9 קג״מ, תוספת של 13 כ״ס. ההספק הכולל של המערכת, במצב היברידי מקביל, עומד כעת על 224 כ״ס, לעומת 203 כ״ס בדגם היוצא, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.5 שניות ולמהרות מרבית ש 170 קמ״ש. סוללת הליתיום-יון של הדגם שודרגה ומציעה כעת קיבולת של 13.8kWh במקום 12Kwh. טעינה משקע 13A דורשת המתנה של 5 שעות, 3.5 שעות עם שקע 16A ורק 25 דקות ל-80% מעמדת טעינה מהירה.

 

טווח הנסיעה החשמלי של הדגם בתקן WLTP עומד כעת על 45 ק״מ (54 ק״מ בתקן NEDC Correlated) וצריכת המשולבת על 50 ק״מ לליטר. לבורר מצבי הנהיגה נוספו שני מצבים חדשים, ספורט "להנאה בכבישים מפותלים" ושלג לשיפור האחיזה על משטחים מעוטי אחיזה. נסיעה על בסס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 135 קמ״ש, 120 קמ״ש בדגם היוצא.

 

2018 מיצובישי אאולטנדר PHEV החדש
תא הנוסעים נותר ללא שינוי.

כמו הדגם היוצא, מערכת ההנעה של הדגם בעלת תעדוף לשימוש במנועים החשמליים והיא פועלת במספר מצבי הנעה: EV - חשמלי מלא כאשר שני המנועים החשמליים אחראים על הנעת הדגם, מצב היברידי טורי - גם בו המנועים החשמליים אחראים על הנעת הדגם ומנוע הבנזין משמש כגנרטור לטעינת הסוללה ומסייע בעת הצורך בהאצות חזקות, מצב היברידי מקבילי - מנוע הבנזין אחראי על הנעת הדגם במצבים בהם ניצולת המנוע גבוהה, כמו שיוט בכביש המהיר, והמנועים החשמליים מצטרפים בעת הצורך.

 

2019 מיצובישי אאוטלנדר PHEV
מיצובישי אאוטלנדר PHEV.

בצד הוויזואלי, האאוטלנדר PHEV מציג עצוב מעודכן לגריל הקדמי ולתחתית הפגושים מלפנים ומאחור יחד עם פנסי חזית מעודכנים בטכנולוגיית LED. בנוסף נמצא חישוקי ״18 בעיצוב חדש וספוילר גג בעיצוב מעודכן. שיפורים נוספים שבוצעו בדגם כוללים חישוקי שלדה ובידוד רעשים משופר, מושבים חדשים ונוחים יותר, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור ועוד.

אאוטלנדר PHEV החדש ישווק בשלוש רמות גימור: סופרים הבסיסית עם חישוקי ״18, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישן גשם, מולטימדיה קונקטד קאר של כלמוביל עם מסך "8 וניווט WAZE, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, אור גבוה אוטומטי ובקרת שיוט אדפטיבית. 2019 מיצובישי אאוטלנדר PHEV - מפרט טכני מלא להורדה.

 

אאוטלנדר PHEV S אדישן
רמת גימור S אדישן.

רמת הגימור לקשרי מוסיפה לרשימה תאורה ראשית LED, חלון גג חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, ריפודי עור ומושב נהג חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, חיישני חניה מלפנים ומאחור, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ובקרת האצה למניעה של האצה פתאומית לא מבוקרת.ֿ

 

רמת גימור S אדישן (רמת גימור חדשה בדגם) מוסיפה מצלמת 360 מעלות, בולמים משודרגים של Bilstein, ריפודי עור איכותיים יותר, עיצוב חיצוני משודרג עם גריל מושחר וחישוקי ״18 בשחור.

 

2019 מיצובישי אאוולנדר PHEV - מחירון:

אאוטלנדר PHEV סופרים - 189,900 שקל

אאוטלנדר PHEV לקשרי - 209,900 שקל

אאוטלנדר PHEV S אדישן - 219,900 שקל

8 שנות אחריות על הסוללה ו-5 שנים על המערכת ההיברידית.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.