מנוע ה-1.2 ליטר טורבו המצטרף להיצע כדגם בסיס חדש, מספק 130 כ״ס ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו׳. 

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג׳ו בישראל, מרחיבה את היצע הדגמים של הקרוסאובר 3008 עם תוספת של דגם בסיס חדש המצויד במנוע 1.2 ליטר טורבו 130 כ״ס ותיבת 8 הילוכים אוטו׳. פיג׳ו 3008 עם מנוע 1.2 טורבו ישווק במחיר תחרותי של 149,990 שקל עבור רמת גימור אקטיב.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו PureTech מוכר לנו מדגים רבים של פיג׳ו וסיטרואן, כאן הוא בהספק של 130 כ״ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 23.5 קג"מ החל מ-1,750 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו׳, בעזרתה לדגם צריכת דלק נמוכה של 19.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, על פי תקן WLTP (קבוצת זיהום 5). עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.7 שניות ומהירות מרבית של 188 קמ"ש.

 

פיג׳ו 3008 תא הנוסעים
רמת אבזור עשירה.

פיג׳ו 3008 1.2 ישווק ברמות הגימור המוכרת, אקטיב הבסיסית ופרימיום הגבוהה. בכל רמות הגימור נמצא מערכות בטיחות אקטיביות, כולל בלימה אוטונומית 5-85 קמ״ש, בקרת סטייה מנתיב, בקרת ערנות לנהג וזיהוי תמרורים. רמת הגימור פרימיום מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית (תיקוני היגוי), התרעה על הימצאות רכב בשטח המת ותיקון אקטיבי ותאורה אקטיבית.

 

פיג׳ו 3008
פיג׳ו 3008.

בצד הנוחות, כבר מרמת הגימור אקטיב נמצא לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה מקורית חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם תצוגה גרפית, מצלמת חניה אחורית הכוללת מבט 'על' וקווי גבולות החניה, בקרת שיוט, חיישני תאורה וגשם, מולטימדיה מקורית 8 אינץ' עם ממשק אפל קאר-פליי, מראות מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג עבור נוסעי המושב האחורי, כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, חישוקי 18 אינץ' ועוד.

רמת הגימור פרימיום מוסיפה טעינה אלחוטית לנייד (במכשירים תומכים), שילוב בד ועור במושבים, חימום מושבים, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, תאורת אווירה 'לד' בתא הנוסעים, חלונות אחוריים כהים, גג שמש פנורמי עם וילון חשמלי, ועוד. 2019 פיג׳ו 3008 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

פיג׳ו 3008 דגם 1.2 ליטר - מחירון:

1.2 ליטר אקטיב - 149,990 שקל.

1.2 ליטר פרימיום - 164,990 שקל.

המנוע החדש מצטרף אל המנועים הנוכחיים של ה-3008 הכוללים 1.5 ליטר טורבו דיזל 130 כ״ס (החל מ-155,990 שקל), 1.6 ליטר טורבו בנזין 180 כ״ס (החל מ-164,990 שקל) ודגם GT עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 177 כ״ס (החל מ-227,990 שקל).

 

תגובות (18)

This comment was minimized by the moderator on the site

זה בעצם הגיר החדש של טויוטה
סיטרואן פיג'ו וטויוטה יושבים על אותו הגיר
ימים באים...

This comment was minimized by the moderator on the site

יפה מאוד פגו אבל למה מחיר מנופח? זהכדי שתוכלו למכור לליסינג ב 20% הנחה?

This comment was minimized by the moderator on the site

בבעלותי 3008 דיזל. אוטו מצויין, צריכת דלק גבוהה מהפרסום באופן ניכר, אבל הבעייה האמיתית היחידה היא העדר שרות לקוחות בלובינסקי. אחרי שקנית אין עם מי לדבר כולל כולם עד המנכ"ל

This comment was minimized by the moderator on the site

ברשותי 3008 דיזל פרימיום 2018. כל נסיעה זה תענוג, רכב פשוט קטלנייי. הדיזל החדש לטעמי מעט יקר וחבל התמחור שגוי.

This comment was minimized by the moderator on the site

אחלה של דגמים יש לקונצרן פיג'ו וסיטרואן בשנים האחרונות.
תענוג לנהוג ברכבים שלהם.
וגם רמת האמינות ברכבים שלהם השתפרה פלאים.

This comment was minimized by the moderator on the site

ה-1200 טורבו דיזל באמת צורכת 16 קילומטר לליטר?

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location