אודי RS6 אוונט החדש מציעה עיצוב קרבי במיוחד ומנוע V8 טווין-טורבו עם 600 כ"ס המספיק לנתון תאוצה של 3.6 שניות.

 

אודי לא ממתינה לתערוכת פרנקפורט (ספטמבר) וחושפת את דגם הביצועים אודי RS6 אוונט החדשה, דור רביעי לגרסת הביצועים המבוססת ה-A6 סטיישן. אם אתם זוכרים, אודי הבטיחה לא מזמן כי עד סוף 2019 היא תחשוף 6 דגמי RS חדשים, אודי RS6 אוונט החדשה היא הסנונית הראשונה למתקפת דגמי ה-RS של אודי.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

העיצוב הקרבי במיוחד של הדגם מגובה במה שנמצא מתחת למכסה המנוע: V8 טווין-טורבו בנפח של 4.0 ליטר, הנעזר במערכת מיקרו היברידית 48V, בהספק מרבי של 600 כ"ס ומומנט מרבי של 81.5 קג"מ הזמין בין 2,500-4,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' ולמערכת הנעה כפולה קוואטרו, שילוב המאפשר לדגם לרשום נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.6 שניות ומהירות מרבית, מוגבלת אלקטרונית, של 250 קמ"ש.

 

2020 אודי RS6 אוונט החדשה
קרבית גם מאחור.

רוכשי הדגם יוכלו לשדרג לחבילת דיינמיק המציבה את מגביל המהירות על 280 קמ"ש ומוסיפה דיפרנציאל ספורט אחורי או לחבילת דיינמיק פלוס המסירה את המגביל ומאפשרת מהירות מרבית של 305 קמ"ש. מערכת ההנעה הכפולה בדגם מעבירה במצב הסטנדרטי 60% מהכוח לציר האחורי.

אודי RS6 מצוידת במתלי אוויר אדפטיביים בכיול ספורטיבי המנמיכים את המרכב ב-20 מ"מ לעומת הגרסאות הרגילות של ה-A6 וב-10 מ"מ נוספים במהירויות של מעל ל-120 קמ"ש רוכשי הדגם יוכלו לשדרג את המתלים למתלי RS sport אקטיביים. אודי מציינת כי הדגם זכה למערכת היגוי אשר תוכננה במיוחד בכדי לספק משוב מדויק לנהג. על גלגל ההגה, הנהג ימצא כפתור RS Mode המאפשר מעבר מהיר מבין שני מצבי כיול לבחירת הנהג.

 

2020 אודי RS6 תא הנוסעים
כפתור RS ייעודי על גלגל ההגה.

נהגה של ה-RS6 לא מוותר על השימושיות שכן עדיין עומד לרשותו נפח תא מטען גדול של 565-1680 ליטר ומושב אחורי מרווח אותו ניתן לקפל ביחס של 40/20/40. תא הנוסעים מאובזר בכל טוב כולל שלושה מסכים, מושבי ספורט וגלגל הגה עם תחתית שטוחה. הדגם נשען על חישוקי "21 ורוכשי הדגם יוכלו לשדרג לחישוקי "22 מוגזמים ולצלחות בילום קרמיות.

 

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

לא חשמלי? לא קונה.
לקנות רכב עם מנוע בעירה פנימית היום זה כמו לקנות דינוזאור פרהיסטורי.
מה גם שזה לגמרי לא מוסרי עם הקרחונים הנמסים בגרינלנד. יש אנרגיית שמש אינסופית/אנרגיה קינטית מפסי דריכה/גלי...

לא חשמלי? לא קונה.
לקנות רכב עם מנוע בעירה פנימית היום זה כמו לקנות דינוזאור פרהיסטורי.
מה גם שזה לגמרי לא מוסרי עם הקרחונים הנמסים בגרינלנד. יש אנרגיית שמש אינסופית/אנרגיה קינטית מפסי דריכה/גלי ים ומה לא.
כל הפילטרים/שמנים/ברקסים/רפידות/בלאי/חלקים נעים.... זה הכל היסטוריה.
זמן להתקדם.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

בלה בלה בלה...

This comment was minimized by the moderator on the site

צודק ב-100%!

This comment was minimized by the moderator on the site

הרי זה נהדר :) אביגדור נהדר :)

This comment was minimized by the moderator on the site

מזל שלא חשמלי. מי שכתב חשמלי שיקנה ויכנס לבדיקות בבית חולים
כל חודש. סכנת נפשות מהקרינה. היום בתנאי זיקוק החדשים שעומדים בתקינה האירופית זו ההצלה ממחלות החשמל. כל זאת עד בוא המימן עוד כעשור. כל...

מזל שלא חשמלי. מי שכתב חשמלי שיקנה ויכנס לבדיקות בבית חולים
כל חודש. סכנת נפשות מהקרינה. היום בתנאי זיקוק החדשים שעומדים בתקינה האירופית זו ההצלה ממחלות החשמל. כל זאת עד בוא המימן עוד כעשור. כל ההשקעה של המיליארדים בחשמל זו שטות גמורה בכסף הזה יכלו למצוא תרופה לסרטן. במקום זה משקיעים כדי שאנשים יחלו מרכב מסוכן

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location