2020 מיצובישי ASX החדש
מיצובישי ASX - מתיחת פנים מקיפה.
2020 מיצובישי ASX החדש
מיצובישי ASX - מתיחת פנים מקיפה.

דגמי 2020 של מיצובישי ASX זכו לעדכון מקיף לעיצוב החיצוני ולתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. הדגם ממשיך עם אותו מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס.

 

לאחר שסיפקה לנו מוקדם יותר השנה הצצה ראשונה לדגמי 2020 המחודשים של ה-ASX, מיצובישי חושפת כעת את הפרטים המלאים על מתיחת הפנים המקיפה שביצעה בדגם ואותה היא תחל לשווק באירופה בחודש ספטמבר הקרוב - אצלנו בתחילת 2020.

 

דגמי 2020 של מיצובישי ASX, שהוצג לראשונה לפני 9 שנים, הם כאמור לא דגמים חדשים באמת אלא מתיחת פנים מקיפה במיוחד לדגם (רביעית במספר), כזו שנועדה להשאירו רלוונטי לעוד מספר שנים מועט עד שיוחלף בדגם שיתבסס על הדור הבא של הקשקאי - כזכור, ניסאן רכשה את הבעלות על חטיבת הרכב של מיצובישי.

 

2020 מיצובישי ASX החדש
העיצוב החיצוני זכה למנה גדושה של בוטוקס.

מהפרופיל לא תתקשו לזהות את המקור, אך העיצוב החדש לחזיתו ולחלקו האחורי של ה-ASX החזית מעניק לדגם מראה מודרני ורענן המיישר קו עם שאר דגמי מיצובישי העדכניים יותר, כדוגמת האקליפס קרוס. יחידות התאורה של הדגם עודכנו לתאורת LED מלאה וחישוקי ה-"18 של הדגם זכו גם הם לעיצוב חדש. 

 

מיצובישי ASX תא הנוסעים
תא הנוסעים נותר ללא שינוי משמעותי.

העיצוב החיצוני מודרני ורענן יחסית, אך כניסה לתא הנוסעים תסגיר מיד את גילו הרב של הדגם שכן תא הנוסעים נותר ללא כל שינוי, למעט התקנה של מערכת מולטימדיה חדשה התומכת באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. מפרט הבטיחות בדגם שודרג עם תוספת של מערכת ניטור שטחים מתים הכוללת ניטור תנועה חוצה מאחור וסיוע בעת מעבר נתיב.

עבור השוק האירופאי מדובר במנוע חדש, אך עבור השוק שלנו אין שינוי בתחום ההנעה כאשר ה-ASX ממשיך לעשות שימוש במנוע ה-2.0 ליטר המוכר, עם הספק מרבי של 150 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.1 קג"מ ב-4,200 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית או רציפה (INVECS-III CVT), באירופה לפחות הדגם הידני מצויד בהנעה קדמית והדגם האוטו' בהנעה כפולה - בישראל הדגם צפוי להמשיך עם תיבת CVT והנעה קדמית בלבד. מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.2 שניות עם תיבה ידנית או 12.2 שניות עם תיבה רציפה והנעה כפולה. את נתוני צריכת הדלק מיצובישי עדיין לא מספקת.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.