דאצ'יה סנדרו החדשה 2021
דאצ'יה סנדרו ולוגאן החדשות.
דאצ'יה סנדרו החדשה 2021
דאצ'יה סנדרו ולוגאן החדשות.

דאצ'יה חושפת היום (ג') את שלישיית הדגמים החדשים שלה לשנת 2021: סנדרו החדשה, סנדרו סטפווי החדשה, שהיא גרסת הקרוסאובר לדגם, ואת הלוגאן סדאן החדשה, שהיא כמובן גרסת מרכב הסדאן של הסנדרו. כל הדגמים חדשים לחלוטין, מודרניים יותר, מציעים מרווח גדול יותר לנוסעים, כוללים לראשונה גם מערכות בטיחות מתקדמות ומצוידים במנועים החדשים של רנו-ניסאן כולל תיבת הילוכים רציפה במקום רובוטית כאופציה האוטומטית.

 

את הפלטפורמה המיושנת של הדור הנוכחי הדגמים מחליפים בפלטפורמת CMF-B המודולרית של רנו-ניסאן בגרסה שהותאמה לדאצ'יה. זו אותה פלטפורמה המשרתת כיום גם את הקליאו החדשה, ניסאן ג'וק ועוד. הפלטפורמה החדשה תספק שדרוג משמעותי לבטיחות הפסיבית לצד שדרוג באיכות הנסיעה והיכולות הדינמיות. כדגם המיועד בראש ובראשונה למדינות מתפתחות דאצ'יה דאגה למרווח גחון גדול יחסית של 133 מ"מ בכדי להתמודד טוב יותר עם כבישים באיכות סלילה נמוכה יחסית או שבילי עפר - לסנדרו סטפווי מרווח גחון של 174 מ"מ שרובו מושג באמצעות שימוש בצמיגים בעלי חתך גבוה.

 

2021 דאצ'יה סנדרו החדשה
מודרנית למראה.

יחד עם הפלטפורמה החדשה הדגמים מציגים עיצוב מרכב מודרני ונעים לעין וחתימת תאורה בצורת האות Y בפנסים מלפנים ומאחור מספקת לדגם את המראה הייחודי לו. אל העיצוב החיצוני המודרני דאצ'יה הצמידה תא נוסעים מודרני ונעים לעין, זו לא הקליאו החדשה ואל תצפו לזה בכל הקשור לאיכות חומרים וטכנולוגיה, אך מדובר בשדרוג משמעותי לעומת הדגם היוצא.

 

במקום להתקין מערכת מולטימדיה בדגמי הבסיס, דאצ'יה יצרה מעמד עבור המכשיר הסלולרי, עם כניסת USB לטעינה לצידו, ובאמצעות אפליקציה ייעודית לרכב המכשיר הסלולרי ישמש עבור מוזיקה וניווט עם חיבור BT למערכת השמע של הרכב. הרכב מצויד בכל מקרה במקלט רדיו ובכניסת USB הנשלטים דרך מסך ה-"3.5 בלוח המחוונים. בדגמים הבכירים נמצא מערכת מולטימדיה מודרנית עם מסך "8 והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. על גלגל ההגה המעודכן נמצא כפתורי שליטה חדשים עבור בקרת השיוט, שליטה על הטלפון והשמע. בנוסף נוכל למצוא בקרת אקלים דיגיטלית, חיישני תאורה וגשם, בלם יד חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ומצלמת רוורס - כל זה כסטנדרט בשווקי המערב. לראשונה, את הסנדרו ניתן לקבל גם עם חלון גג חשמלי.

 

2021 דאצ'יה סנדרו תא הנוסעים
מעמד לסלולרי במקום מולטימדיה.

כאמור, הדגמים החדשים מרווחים יותר לנוסעים עם תוספת משמעותית של 42 מ"מ למרווח הברכיים בשורה השנייה. לסנדרו החדשה אורך של 4,088 מ"מ (סטפווי 4,099 מ"מ), רוחב של 1,848 מ"מ, גובה של 1,499 מ"מ (סטפווי 1,535 מ"מ) ובסיס גלגלים של 2,604 מ"מ, כלומר ארוכה יותר ב-31 מ"מ רחבה משמעותית ב- 115 מ"מ, נמוכה יותר ב-24 מ"מ ועם תוספת של 15 מ"מ לבסיס הגלגלים. נפח תא המטען בכל הדגמים גדל רק באופן סמלי בכמה ליטרים, ב 328 ליטר בסנדרו ו-528 ליטר בלוגאן סדאן שהיא גם ארוכה יותר (4,396 מ"מ ועם בססיס גלגלים רחב יותר של 2,649 מ"מ.

 

2021 דאצ'יה לוגאן סדאן החדשה
לוגאן סדאן החדשה.

בתחום ההנעה אנחנו פוגשים את מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים של רנו-ניסאן המחליף את מנוע ה-0.9 ליטר של הדגם. בגרסה האטמוספרית Se65 למנוע הספק של מרבי של 65 כ"ס ובגרסת הטורבו TCe90 הספק מרבי של 90 כ"ס. את גרסת הטורבו ניתן לקבל עם תיבת 6 הילוכים ידנית או תיבת הילוכים רציפה CVT של ניסאן, במקום התיבה הרובוטית מצמד יחיד של הדגם הנוכחי. בשלב זה רנו לא מזכירה מנוע דיזל או מערכת הנעה היברידית. עבור השוק האירופי יש גם גרסת הנעה בגז LPG עם מנוע 1.0 טורבו עם 100 כ"ס. בשלב זה דאצ'יה לא חושפת את נתוני הביצועים או צריכת הדלק.

 

2021 סנדרו סטפווי החדשה
מנוע 1.0 ליטר חדש ותיבת הילוכים CVT רציפה.

 

לראשונה, הסנדרו החדשה תשווק עם מערכות בטיחות אקטיביות, אין כאן מפרט מלא או מרשים אבל יש בלימה אוטונומית מבוססת רדאר הפועלת בטווח מהירויות 7-170 קמ"ש ומערכת ניטור שטח מת בצידי הרכב הפועלת בטווח מהירויות של 30-140 קמ"ש. יש בנוסף גם 6 כריות אוויר כסטנדרט אך העדרה של מערכת בקרת סטייה מנתיב אומרת שבכל מקרה, הדגם ישווק בישראל גם עם מערכת התראה בהתקנה מקומית.

 

2021 דאצ'יה סנדרו סטפווי

 

2021 דאצ'יה לוגאן

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.