לאחר שסיפקה לנו מידע רב על הדגם לאורך השנה, מרצדס חושפת כעת את ה-S קלאס החדשה (W223) במלוא הדרה, דור שמיני לספינת הדגל של מרצדס המהווה את אמת המידה לרכב פאר והמכונית שכל תעשיית הרכב מסתכלת ולומדת את החידושים שבה, חידושים שנפגוש במהלך העשור הקרוב לא רק בשאר דגמי מרצדס כמובן אלא גם בכלל תעשיית הרכב. בשנה הבאה דרך אגב, מרצדס תציג את ה- EQS החשמלית שהיא למעשה S קלאס של העתיד.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אפשר לכתוב גליונות שלמים על המתחרה של מרצדס לאודי A8 ו-ב.מ.וו סדרה 7, אבל נשתדל להתרכז בעיקר. מרצדס לא השתוללה עם העיצוב החיצוני של הדגם (את זה היא תעשה עם ה-EQS) כך שמה שאנחנו מקבלים זו אבולוציה קלה לדגם היוצא עליו מרצדס הלבישה מגוון אלמנטים עיצוביים שהוצגו עם שאר דגמי מרצדס כגון הפנסים האחוריים בהשראת E קלאס המחודשת ויש גם פנסי חזית חדשים אותם ניתן לשדרג לתאורה דיגיטלית עם 1.3 מיליון מראות זעירות המאפשרות לפזר את האור בצורה מדויקת ביותר, כולל לדוגמה להאיר הולך רגל בחשיכה בצורה בהירה יותר או להקרין סימני אזהרה על פני הכביש (כמו באודי). הפנסים עושים שימוש במידע גם ממערכת הניווט בכדי לכוון את אלומת האור כך שלא תסנוור נהגים אחרים.

 

מרצדס S קלאס החדשה 2021 תא הנוסעים
מעבר כמעט מוחלט לתפעול באמצעות משטחי מגע.

בתחום ההנעה נפגוש יותר סיוע חשמלי באמצעות מערכת EQ BOOST המיקרו-היברידית של מרצדס וכן יותר גרסאות פלאג-אין שהבכירה בהן, S580e שתוצג בשנה הבאה, מצוידת במערכת הנעה היברידית בהספק כולל של 510 כ"ס וסוללת ליתיום-יון גדולה בקיבולת של 28kWh שתאפשר טווח נסיעה חשמלי של 100 ק"מ, יותר מכפול מדגם הפלאג-אין S560e הנוכחי. בשלב ההשקה הדגם יהיה זמין עם מנועי שישה צילינדרים בנזין ודיזל, היצע דגמי הבנזין (מנוע M256) יכלול את דגם S450 4MATIC עם 367 כ"ס ונתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.1 שניות ודגם S500 4MATIC עם 435 כ"ס ונתון תאוצה של 4.9 שניות. כל המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולמעט דגם הדיזל הבסיסי, כל הדגמים מצוידים במערכת הנעה כפולה 4MATIC.

 

מרצדס S קלאס החדשה דגם פלאג-אין
דגם פלאג-אין S580e עם טווח חשמלי של 100 קילומטר.

בהמשך הדגם ישווק עם מנועי V8 שכולם מצוידים כסטנדרט במערכת EQ BOOST המסייעת למנוע עם 22 כ"ס ו-25.5 קג"מ ומשמשת גם כמערכת העצור/סע של הדגם - עם פעולה חלקה ומהירה יותר. המנועים עושים שימוש במגדש טורבו חשמלי, בנוסף לזה הרגיל, והשילוב עם מערכת EQ BOOST מאפשר לבטל לחלוטין כל השהיית גדישה.

 

על בסיס הפלטפורמה החדשה של הדגם מרצדס הוסיפה שתי מערכות היגוי לכל ארבעת הגלגלים, האחת מאפשרת זווית הטייה של עד 4.5 מעלות והשנייה, האופציונלית, עד 10 מעלות בנסיעה עירונית. המערכת הבכירה יותר מאפשרת לדגם להשיג בנסיעה עירונית רדיוס סיבוב של A קלאס (5.5 מטר לעומת 6.5 מטר בדגם היוצא) והיא מסייעת כמובן גם בתמרון הרכב במקומות חניה צפופים. במהירויות גבוהות הגלגלים האחוריים פונים יחד עם אלו הקדמיים לשיפור היציבות הכיוונית והיכולות הדינמיות, במהירויות גבוהות מערכת מתלי האוויר גם מנמיכה אוטומטית את המרכב ב-20 מ"מ.

 

מרצדס S קלאס החדשה 2021
יכולת נהיגה אוטונומית ברמה 3.

אם נגענו במערכת מתלי האוויר של ה- S קלאס החדשה, אפשר לשדרג אותם עם מערכת E-ACTIVE BODY CONTROL, העושה שימוש ב-20 חיישנים שונים ושתי מצלמות קדמיות. המערכת סורקת את פני הכביש ומודדת את תנועות המרכב 1000 פעמים בשנייה בכדי להתאים את קשיחות קשיחות המתלים, עוד לפני מפגש במהמורה, בכדי להשיג נוחות מושלמת ושמירה על מרכב מאוזן. המערכת משמשת גם כחלק ממערך הבטיחות של הדגם, במקרה של התנגשות צד המערכת תרים את צד הפגיעה ב-80 מ"מ בכדי שעיקר האנרגיה תעבור דרך רצפת הרכב המסוגלת לספוג אנרגיה גבוהה יותר מקורות הצד או הדלתות.

 

מרצדס S קלאס החדשה
מערכת היגוי לכל הגלגלים - תסתכלו על הזווית הגדולה של הגלגלים האחוריים.

בתחום הבטיחות הפסיבית נוכל למצוא בדגם עד 10 כריות אוויר, כולל אחת מרכזית בין הנהג לנוסע ולראשונה, גם כרית קדמית לנוסעים מאחור המותקנת בגב המושב הקדמי. כרית זו מוצעת כאופציה בלבד והיא זמינה רק בדגם הארוך שכן נדרש מינימום מרחק בכדי להפעיל אותה. בתחום הבטיחות האקטיבית, שלל החיישנים והמצלמות בהן הדגם מצויד מאפשרים לדגם נהיגה אוטונומית ברמה 3 שזה אומר עקרונית שבנסיעה בכביש מהיר או בפקקי תנועה הרכב יכול נהג את עצמו, כולל מעבר נתיבים והשתלבות בתנועה, מבלי שהנהג צריך להתערב. החוק ברוב המדינות לא מאפשר נהיגה ללא אחיזה בהגה ובכל מקרה, שלל המצלמות בתא הנוסעים הקוראות את שפת הגוף של הנהג, יחד עם גלגל ההגה החדש המצויד בחיישני מגע בכל היקפו, ישגיחו על כך שהנהג יקפיד לאחוז בהגה והמבט שלו מופנה לעבר כיוון הנסיעה. אותה מערכת המשגיחה על הנהג, תוכל גם להציל אותו שכן במידה והמערכת מזהה שהנהג לא מגיב כלל, לאחר זמן מסוים ושלל התראות, היא תביא את הרכב לכדי עצירה בטוחה בצד הדרך ותפתח קריאה למוקד חירום. ברוב המדינות זה עדיין לא חוקי, אך באמצעות אפליקציה סלולרית תוכלו "לקרוא" לרכב שיצא עצמאית מהחנייה וינהג עצמו עד לנהג הממתין.

 

מרצדס S קלאס החדשה תא הנוסעים
אופציה למושבי מחלקה ראשונה מאחור.

כניסה אל תא הנוסעים החדש של ה- S קלאס תגלה עיצוב חדש לחלוטין ושונה למדי משני הדורות האחרונים של הדגם. מרצדס S קלאס הייתה הראשונה להציג חיבור ויזואלי בין לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, אלמנט שהועתק ע"י אין ספור יצרנים ונמצא כמובן כמעט בכל דגמי מרצדס הנוכחיים. בדגם הנוכחי העיצוב המינימליסטי והמוקפד של תא הנוסעים, שמזכיר יותר טרקלין יוקרתי מאשר חלל תא נוסעים, נועד לאפשר למרצדס לעבור בצורה מאסיבית, ואולי מוגזמת מידי, לממשקים המבוססים על מגע בלבד. לא מדובר רק בתפעול מערכת המולטימדיה המרכזית, עליה עוד נדבר בהמשך, אלא כמעט כל דבר מתופעל באמצעות משטחי מגע, כולל כל הכפתורים שעל גלגל ההגה, השליטה על פתחי המיזוג, השליטה על זכרונות המושבים, כיוון מראות הצד ועוד.

 

מרצדס S קלאס החדשה
מרצדס S קלאס החדשה.

מערכת המולטימדיה MBUX שבדגם היא מדור חדש ומתקדם יותר ונשענת על מסך מגע OLED מתקדם בגודל "12.8 שבחלקו התחתון תצוגה קבועה לשליטה על מערכת בקרת האקלים. המסך מספק משוב למגע וכאשר הנהג מקרב את האצבע למסך האייקונים מתחת לאצבע גדלים בכדי למנוע לחיצה שגויה. בתחתית המסך נמצא פס מגע המכיל קיצורים ואף חיישן טביעת אצבע לנעילת המסך, שמכיל המון מידע אישי כולל מערכת תשלומים, במידה לדוגמה ובעל הרכב משתמש בשירות וולה פרקינג. אם אתם רצים, את המסך ניתן לנעול/לפתוח גם באמצעות זיהוי פנים וכן ליצור פרופיל אישי לכל משתמש/נהג הנשמר בענן כך שאם נכנסתם למרצדס אחרת העושה שימוש באותה מערכת תוכלו להוריד את הפרופיל האישי שלהם המכיל אין ספור העדפות אישיות, החל מכיוון המושב ועד ליעדים מועדפים במערכת הניווט ועוד.

למערכת זיהוי קולי מתקדם ובדור החדשה שלה היא מסוגלת להבחין בין כל נוסעי הדגם. לנוסעים מאחור יש מסכים אישיים וניתן לחלוק את תוכן המסך עם שאר המסכים שברכב. מספר מצלמות הפזורות בחלל תא הנוסעים מאפשרים לרכב לזהות שפת גוף, כך לדוגמה אם הנהג הסתכל לעבר החלון האחורי, וילון החלון יפתח ואם הוא הסתכל לעבר מושב הנוסע, תאורת תא הנוסעים תאיר את האזור הזה שכן הרכב מבין שהנג מחפש שם דבר מה. מערכת התצוגה העילית החדשה של הדגם עושה שימוש במציאות רבודה המציגה מידע ממערכת הניווט על הכביש.

 

מרצדס S קלאס החדשה
מצלמות בתא הנוסעים יזהו מראש את כוונת הנהג לפי שפת גוף.

מרצדס התקינה ב- S קלאס החדשה מושבים חדשים המצוידים בלא פחות מ-19 מנועים חשמליים, 8 מנועים לכיוון תנוחת הנהיגה, 4 לתפעול מערכת האוורור של המושבים, 4 למערכת העיסוי של המושבים ועוד. מאחור יוכלו הרוכשים לבחור מבין מספר מושבים, החל מספסל רגיל לשלושה נוסעים, שני מושבים נפרדים עם כיוון חשמלי מלא ובדגם LWB ניתן לבחור במושבי מחלקה ראשונה עם קונסולה בין המושבים המכילה מקרר ומסך נשלף שנועד לשימוש במידה והנוסע הרחיק את המושב הקדמי לטובת פתיחת הדום הרגליים.

 

כאמור, מרצדס S קלאס החדשה תשווק כמו בדגם היוצא בגרסת בסיס גלגלים קצר וארוך. לדגם הקצר אורך של 5,179 מ"מ, רוחב של 1,954 מ"מ, גובה של 1,503 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,106 מ"מ - ארוך יותר ב-63 מ"מ מהדגם היוצא, רחבה יותר ב-55 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 71 מ"מ משמעותיים. לדגם הארוך מידת אורך של 5,289 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,216 מ"מ - ארוך יותר ב-41 מ"מ מהדגם היוצא ולבסיס הגלגלים נוספו 51 מ"מ.

תגובות (21)

This comment was minimized by the moderator on the site

עיצוב זר ומוזר, נראית לא יוקרתית מספיק. יותר קרוב למאזדה מאשר למאייבך..

זאת מגמה שמאפיינת את רוב יצרני היוקרה. התמקדות בטכנולוגיה, ביצועים ועיצוב עתידני. התוצאה היא רכבים טכנולוגיים ועתידניים אבל שלא עונים לתואר "רכב יוקרה".
רכבי היוקרה האחרונים היו בתחילת שנות...

זאת מגמה שמאפיינת את רוב יצרני היוקרה. התמקדות בטכנולוגיה, ביצועים ועיצוב עתידני. התוצאה היא רכבים טכנולוגיים ועתידניים אבל שלא עונים לתואר "רכב יוקרה".
רכבי היוקרה האחרונים היו בתחילת שנות ה-2000. הדגש היה על תכנון ובנייה שיחזיקו מעמד שנים ויתנו אמינות טובה, נסיעה רכה, נוחה ושקטה (על חשבון התנהגות), סלון עור, עץ וכרום.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

צודק ! עיצוב ממש זר,קרוב למאזדה 6 בעיקר בחזית. והעתקה כמעט מוחלטת של לקסוס ES 2019 בחלק האחורי אבל גם מאדה 6 מאחור נראית מאוד קרוב כל מה שצריך לעשות זה לחפש בגוגל אימג'ס.נראה כמו כל משפחתית...

צודק ! עיצוב ממש זר,קרוב למאזדה 6 בעיקר בחזית. והעתקה כמעט מוחלטת של לקסוס ES 2019 בחלק האחורי אבל גם מאדה 6 מאחור נראית מאוד קרוב כל מה שצריך לעשות זה לחפש בגוגל אימג'ס.נראה כמו כל משפחתית ממוצעת, לא מעוררת יראת כבוד.
ממש לא נראית יוקרתית

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

על מה אתם מדברים פה כולכם?!
הפרופיל נשאר כמעט זהה, וקיבל טיפול קוסמטי לשפת העיצוב העדכנית של מרצדס... התוצאה מדהימה
ואני מבטיח לך כשתראה אותו במציאות חולף לידך ברמזור אתה תקבל פרופורציות מה זה...

על מה אתם מדברים פה כולכם?!
הפרופיל נשאר כמעט זהה, וקיבל טיפול קוסמטי לשפת העיצוב העדכנית של מרצדס... התוצאה מדהימה
ואני מבטיח לך כשתראה אותו במציאות חולף לידך ברמזור אתה תקבל פרופורציות מה זה יוקרה...

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אל תבטיח מה שלא ניתן לקיים ! .תמשיך לדבר בתור בעל פיג'ו ואני אמשיך לדבר בתור בעל מרצדסים .זו לא מרצדס.זה כן אמור להיות אחלה רכב מבחינת נסיעה ואני מאמין שאולי אפילו הטוב ביותר (עד שיהיה בן 6 או 7...

אל תבטיח מה שלא ניתן לקיים ! .תמשיך לדבר בתור בעל פיג'ו ואני אמשיך לדבר בתור בעל מרצדסים .זו לא מרצדס.זה כן אמור להיות אחלה רכב מבחינת נסיעה ואני מאמין שאולי אפילו הטוב ביותר (עד שיהיה בן 6 או 7 ואז כמו כל רכב מורכב במיוחד הוא יתחיל לעשות כאב ראש לבעליו) אבל אלו שיחזיקו אותו בשלוש השנים הראשונות יהנו ממנו, כן !.אבל אף אחד לא ילמד אותי מה זה יוקרה.יוקרה אין פה !טכנולוגיה ומסכים זה לא נחשב יוקרה.נסעתי על רולז רוייסים בחו'ל ,בנטלי מולסן.ישבתי במאייבאך 62S ויש לי שני מרצדסים. בשביל בעל פיג'ו זה בהחלט יוקרה.אבל בשביל מה שזה היה פעם זה פחות מעלבון.כשהוא יחלוף לידי ברמזור אני ארחם על המסכן שקנה אותה שאפילו פוזה הוא לא מצליח לעשות כמו שצריך עם הלקסוס הזולה הזו.ברכות לסיני שעיצב אותה בשפת העיצוב האסייאתית שלו שאותה אתה מגדיר כ"עדכנית" למי שאומר שלא ירצו לצאת ממנו.... כן, אבל סביר להניח שרק בגלל הבושה.אולי מפיג'ו תוכל לשדרג למאזדה 6 הזו

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

איזה רכב!!!
לא ירצו לצאת ממנו.
בתוכנית ישנה גם יחידת הנעה של 800כ"ס וזה יהיה תענוג מוטורי מושלם!!

This comment was minimized by the moderator on the site

תענוג מוטורי? הרכב כבד וזקן מדי בשביל התואר הזה...

This comment was minimized by the moderator on the site

אם פעם העיצוב של S קלאס היה מחלחל לדגמים הנמוכים יותר, ב 2020 נראה כאילו העיצוב של A קלאס הוא זה שמפעפע למעלה לדגמים הגבוהים. מוזר.

This comment was minimized by the moderator on the site

בושה וחרפה.בשביל חלק אחורי של לקסוס ES 2019 או מאזדה 6 2014 או קיה פורטה 2018 וחלק קדמי שמבוסס על מאזדה 6 דור 3 או וריאציה על פורד מונדאו דור רביעי,לא צריך לטרוח ולרכוש כזה דבר חסר אופי בהרבה...

בושה וחרפה.בשביל חלק אחורי של לקסוס ES 2019 או מאזדה 6 2014 או קיה פורטה 2018 וחלק קדמי שמבוסס על מאזדה 6 דור 3 או וריאציה על פורד מונדאו דור רביעי,לא צריך לטרוח ולרכוש כזה דבר חסר אופי בהרבה כסף.כן,יש פה לא מעט חידושים מדליקים וסביר להניח שהמכונית הזו אכן יצירת מופת מבחינה טכנולוגית ורעיונית אבל חיצונית זו לא מרצדס ! הם היו צריכים לעשות משהוא יותר עם גנטיקה של מרצדס. W100,W126,W140,W221, וכמובן W210 ו w240 אלו מרצדסים ! .מישהו עשה רכב קונספט שנקרא מרצדס Royale 600 זו יצירת מופת עם גנטיקה ומורשת של מרצדס שראוייה להיקרא מרצדס ולא הבדיחה הזולה הזו שפה.ומה הם עשו עם הפנים היפייפה של w222 שהיה היפה בהיסטוריה ? איפה הוונטות כרום של המזגן העגולות שעל הדשבורד??(אי אפשר כי עכשיו יש את המסך המקומבן הזה במרכז שנראה כמו אפטרמרקט זול. ואיפה דיפוני העץ היוקרתיים שאפיינו מרצדסים וגרמו לך להרגיש כאילו שאתה בטיטניק או בלובי של מלון מפואר??איכות החומרים והעיצוב ממש ירדו, רואים בבירור שההגדרה של יוקרה השתנתה ועכשיו היא יותר כמה טכנולוגיה וטריקים ושטיקים מצליחים לדחוס בסמ"ר ולא איכות העור והעץ ובידוד הרעשים.כמו שהייה ב מאייבאך 2012 62S. המרצדס S W223 הזה כל עוד הם חדשים הם לא יהיו בעייה אבל כאשר מחנים רכב בשמש ועם כל הויברציות של הכביש אז אחרי כמה שנים פתאום המסך מגע מתחיל לא לעבוד ,המסך הראשי גם לא ופתאום חלק מהחיישנים כושלים והרכב הזה הרי תלוי בדברים האלו בשביל לעבוד כמו שצריך.זה יהיה רכב חד פעמי לא רכב שמשתלם לקנות אותו בגיל 5 או 6 ובודאי לא יותר.בקיצור אוטו אסייאתי שככל הנראה עוצב ע"י אסייאתי ע'י חברה שיש לה אינטרס לייצר רכב שייראה יפה לרוב הלקוחות שלה,שהם אסייאתיים.חבל. מתגעגע לברונו סאקו...אבל אנחנו רואים את אותו הסיפור גם עם קאדילקים...קאדילאק,מרצדס ביואיק וכו היו רכבים שפעם יכולת לזהות בלילה ממרחק בעוד שהיום גם אם רואים אחת מקרוב לא מזהים אותה.יוצאי דופן במובן הזה הם רולז רוייס שעדיין נשארו נאמנים לקו הגנטי שתמיד אפיין את הרכבים שלהם והשינויים הם לא דרסטיים ולא בשביל להתחנף לפלח שוק ממוצא כזה או אחר.נו טוב... אולי יצליחו למכור את המרצדס הזה לכל מיני נובו רישים כאלו שלא מבינים דבר ברכבים או במותג ,קונים מרצדס וחייבים תמיד שזה יהיה מהשנה האחרונה אפילו עם זה נראה זוועה כמו זה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

דיברת הרבה והשתדלתי לעמוד בקצב עכשיו תקשיב גם אתה,
לגבי הפנים אני נוטה לחשוב כמוך, רק שאני מבין את ההכרח ושינוי הדור, ממש כמו שלא היית רוצה שבמרצדס הקודמת יתיישב לו במקום המסך איזה קישוט מסורתי...

דיברת הרבה והשתדלתי לעמוד בקצב עכשיו תקשיב גם אתה,
לגבי הפנים אני נוטה לחשוב כמוך, רק שאני מבין את ההכרח ושינוי הדור, ממש כמו שלא היית רוצה שבמרצדס הקודמת יתיישב לו במקום המסך איזה קישוט מסורתי מדגמים שעברו שאתה חולם עליהם כנראה בלילה...
לגבי החיצוניות, מדהימה, ראויה לציון לשבח ואני יכול להבין שקשה לאנשים להתרגל אבל מפה ולקרוא לזה לקסוס או מאזדה...

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

זה רחוק מכנית/טכנולוגית מלקסוס ובוודאי ממאזדה !!! טכנולוגית היא מאוד מתקדמת.אבל מבחינה עיצובית אם תסתכל על לקסוס 2019 ES מאחור תבין מאוד מהר שסביר להניח שהם שכרו את אותו המעצב שאחראי על...

זה רחוק מכנית/טכנולוגית מלקסוס ובוודאי ממאזדה !!! טכנולוגית היא מאוד מתקדמת.אבל מבחינה עיצובית אם תסתכל על לקסוס 2019 ES מאחור תבין מאוד מהר שסביר להניח שהם שכרו את אותו המעצב שאחראי על הלקסוס.מקדימה יש משהוא שמבוסס על מאזדה 6 או פורד מונדאו אין ספק, הכל שאלה של האם מוכנים להיות כנים ולהודות בזה.לגבי הפנים זה פשוט לקלקל את הרמה הגבוהה שהגיעו איתה עם ה S הקודמת, ה W222 אבל אין ספק שהסגנון משתנה כמו שאתה אומר רק לא לטובה.אני גם לא אומר שצריך להישאר באותו מקום כל הזמן אבל יש בהחלט את עניין הגנטיקה שהם איבדו.הם הלכו לרעות בשדות זרים.רולז רוייס לא איבד את עניין הגנטיקה למרות שגם הם משתנים כל הזמן.גם חיפושית השתנתה ב 80 שנה שלה אבל כשאתה רואה את החיפושיות החדשות אתה עדיין מבין שמולך נמצאת חיפושית. אבל אם יש מישהוא שזה עושה לו טוב שיקנה.כל מי שמבין במותג יצחק על המכונית הזו, כמו הרוב

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

כמה שאתה צודק ,לא מובן מה עובר עליהם.
אין כאן טיפת גרם של קלאסיות .

This comment was minimized by the moderator on the site

כדי להבין מה הכוונה בגנטיקה של מרצדס כל מה שצריך לעשות זה לחפש ביוטיוב סרטון שנקרא
Mercedes Benz nice collection
ואז מאוד מהר מבינים שמקומה של המכונית הזו לא בין האגדיות שרואים שם.היא לא שייכת

This comment was minimized by the moderator on the site

פשוט אמת ,אוטו שעולה 120 אלף שקל נראה אוטו כמו שעולה 700 אלף שקל.
לא נשאר דבר מהאבולציה הקלאסית של מרצדס .

This comment was minimized by the moderator on the site

נכון, רק שאין S קלאס ב 700 אלף.ליתר דיוק אוטו של מיליון וחצי נראה כמו רכב קוריאני ממוצע שעולה 120 אלף פה.אין יוקרה כבר או יראת כבוד. כשהיית מגיע ב
SEL 560 W126 1991
או ב S500,W140 1994
W210 E...

נכון, רק שאין S קלאס ב 700 אלף.ליתר דיוק אוטו של מיליון וחצי נראה כמו רכב קוריאני ממוצע שעולה 120 אלף פה.אין יוקרה כבר או יראת כבוד. כשהיית מגיע ב
SEL 560 W126 1991
או ב S500,W140 1994
W210 E 2002
היית מרגיש אלוהים וכך היו מתייחסים כי הרכב היה נראה מרשים שונה ובעל נוכחות ועוצמה.אבל עם זה זה חסר.גם אם הרכב הזה נוסע הכי טוב.אבל זה ככה עם עוד מותגים.זה לא שקדילאק מודרני היום נראית קרוב לדגם Fleetwood 1996

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

שילכו ללמוד אצל בנטלי ורולס רויס איך לעצב רכבי יוקרה

This comment was minimized by the moderator on the site

תאמין לי שהם יודעים פי אלף יותר מרולז רוייס ומבנטלי איך לעצב רכבי יוקרה,הם פשוט בוחרים שלא לייצר מכוניות יוקרתיות במיוחד משום מה. הייתה תקופה שרולז רוייס ובנטלי אפילו לא חלמו להיות ברמת היוקרה...

תאמין לי שהם יודעים פי אלף יותר מרולז רוייס ומבנטלי איך לעצב רכבי יוקרה,הם פשוט בוחרים שלא לייצר מכוניות יוקרתיות במיוחד משום מה. הייתה תקופה שרולז רוייס ובנטלי אפילו לא חלמו להיות ברמת היוקרה והאיכות של הרכבים של מרצדס. חבל באמת. היום כנראה ההגדרה שלהם ליוקרה זה כמה טריקים וגימיקים אפשר לדחוס בכל סמ רבוע ברכב על חשבון חומרים יקרים אחרים כמו עור ,עץ וכ'ו מה שמאפיין רולז רוייס וכאלו. אבל עד 2012 הייתה את ה מאייבאך 62S שעשתה צחוק מכל רולז רוייס כולל אלו של היום ובוודאי המרצדסים של היום.יוקרה כזו לא נראתה עד אז ומאז אבל הם הפסידו כסף על כל אחת מהן.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location