2022 ב.מ.וו ix3
2022 ב.מ.וו iX3 החשמלי.
2022 ב.מ.וו ix3
2022 ב.מ.וו iX3 החשמלי.

כשנה בלבד לאחר שדלק מוטורס החלה בשיווק הקרוסאובר החשמלי ב.מ.וו iX3, נחתו בישראל דגמי 2022 המחודשים של הדגם אשר זכו למתיחת פנים מקיפה לצד מגוון שדרוגים טכנולוגיים. דגמי 2022 של ב.מ.וו iX3 למעשה מיישרים קו עם שרק דגמי X3 המחודשים. 2022 ב.מ.וו iX3 המחודש ישווק ברמת גימור אחת M-Exclusive ובמחיר של 445,000 ₪, התייקרות של כ-15,000 שקל לעומת הדגם היוצא.

 

מה שלא השתנה זו מערכת ההנעה כך שהדגם ממשיך עם מנוע חשמלי אחורי בהספק של 286 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.8 שניות ולמהירות מרבית של 180 קמ"ש. סוללה בקיבלות נטו של 73.8kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 456 ק"מ (454 ק"מ בדגם היוצא), טעינה של הסוללה אפשרית באמצעות מטען AC בהספק של עד 11kW או מטען DC מהיר בהספק של עד 150kW.

 

2022 ב.מ.וו iX3 החשמלי
עיצוב חדש לפנסים ולפגוש.

דגמי 2022 של ב.מ.וו iX3 מצוידים כסטנדרט בחבילת עיצוב M-Sport המעניקה לדגם מראה אגרסיבי וספורטיבי יותר, כל זה לצד עדכוני מתיחת הפנים הכוללים עיצוב חדש וצר יותר לפנסים הראשיים עם חתימת תאורה חדשה, עיצוב חדש לחלוטין לפנסים מאחור, גימור שחור מבריק למסגרת החלונות, עיצוב חדש לחישוקי הגלגלים ועוד.

 

בתא הנוסעים נמצא מספר שדרוגים, כולל מערכת מולטימדיה מעודכנת עם מסך מגע "12.3 במקום "10.25 ועדכוני OTA, גלגל הגה M ספורט חדש, ממשק חדש לבקרת האקלים והרדיו, תקרה כהה (כחלק מחבילת M-Sport) ועוד.

 

2022 ב.מ.וו iX3 תא הנוסעים
שדרוג מקיף לתא הנוסעים.

רשימת האבזור עשירה ודומה למוכר לנו מהדגם היוצא ובין היתר נמצא בקרת אקלים מפוצל ל-3 אזורים, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מפתח חכם, זיהוי קולי, מושבי ספורט קדמיים חשמליים עם זכרונות, דלת תא טען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, אפל קאר-פליי, חימום למושבים הקדמיים, משטח טעינה אלחוטי, שמשות אקוסטיות, חלון גג פנורמי, מערכת שמע Harman Kardon עם 16 רמקולים, חישוקי "20, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז נתיב, מצלמת 360 מעלות, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור במהירויות חנייה, אור גבוה אוטומטי, חיישני תאורה וגשם, ניטור שטח מת, ניטור תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית, התרעה בפני התנגשות צידית הכוללת התערבות אוטונומית בהיגוי הרכב, סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון חירום ועוד. 2022 ב.מ.וו iX3 - מפרט טכני מלא להורדה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.
  • This commment is unpublished.
    avatar
    מוריץ · 26/04/2022
    תסתכלו על המניה של טסלה לעומת המניה של במוו ותבינו שהרכבים של טסלה לא רואים את במוו ממטר. מה גם שטסלה משווקת את הרכבים שלה ישירות בארץ ללא יבואן מונופוליסטי שלוקח 20% לכיס.
  • This commment is unpublished.
    avatar
    גדיר גדיר · 10/04/2022
    לא צריך זה הפסד עוד שנתיימ המחירון שלו ירד לחצי מהמחיר שלו כדאי להשקיע בדירה או במגרש לבנייה יותר משתלמ להשקיע על מפלצת כזאת
  • This commment is unpublished.
    avatar
    מרפי · 10/04/2022
    445,000 ש"ח לרכב שהוסב מבנזין לחשמלי עם מראה מישון , חחחחחחחחח , טסלה בסיסית לא רואה את הפח הזה ממטר .
  • This commment is unpublished.
    avatar
    קושקוש · 10/04/2022
    היבוא חושב שהוא אליטה .החישוב פשוט =תמורה או לא ?אז לא .
  • This commment is unpublished.
    avatar
    אא · 10/04/2022
    נראה שהיבואן יכל טיפה לרדת במחירהמחיר של הדגם הזה בגרמניה 74000 יורו כולל 19% מע"מ ולפני הנחות. ההיבואן לא משלם מעל 90% מהמחיר ללא מע"מ (כולל הובלה) להערכתי שזה אומר:מחיר 200,000 שח (74000 יורו*90%*3). שער 3 למען הורדת 19% מע"מ בגרמניהמיסים נומינליים : 83% + תוספת מס מעל 300,000 כ-14% על כל שח מעל  (166,000+7000)
    הפחתת מס לחשמלית: 75000הפחתת מס בגין אבזור בטיחות: 2000TOTAL=200+166+7-75-2=296זה המחיר לפני מע"מ על זה נוסיף 20% ונגיע ל355 415,000 כולל מע"ממתוכם:  מיסיםמע"מ -60000מס קניה וכולל תוספת 96000
    בפועל במחיר 445000 כולל מע"מ תוספת מעמ כ-4000 ותוספת מס עוד 3500 קרי היבואן מושך מרווח גבוה יותר של כ81000 שהם כ28%.קרי 415000 זה מחיר מספק לגמרי לרכב (מרווח גולמי של 20% -MARKUP)אגב גרסת הבסיסס של IX3 עולה בגרמניה כ10% פחות: 67000 יורו ואינה נמכרת. בהשוואה למשל TESLA3 נמכרת בגרמניה במחיר החל מ46000 יורו ובמוו IX4 (סדאן) בגודל דומה החל מ59000 יורו
    כל המחירים כוללים מע"מ ולפני הפחתה שהמדינה מחזירה בגין מס על כך שהרכב חשמלי.כך שבגרמניה המחיר בפועל כפי הנראה כ-70000 יורו שהם 250,000 ש"ח כולל 19% מע"מ (מס של כ-7400 יורו בלבד לפי חישוב של 4000 יורו החזר ומע"מ 19%) קרי המס הוא כ26000 ש"ח(יתכן שטעיתי במס) . אנחנו בישראל לא מספיק נהנים מהטבות המס, כיוון שהיבואנים ממשיכים לגרוף אותן לכיסם.  
    • This commment is unpublished.
      avatar
      מערכת זיהוי בוט · 12/04/2022
      בוט.
  • This commment is unpublished.
    avatar
    מוני · 10/04/2022
    אם המדינה היתה מפרסמת בגלוי את הרווח של היבואנים על כל רכב כולם היו בשוק. המדינה יודעת במדויק.להערכתי אין רווח כזה בשום מקום בעולם.
    • This commment is unpublished.
      avatar
      אנליסטת רכב · 10/04/2022
      ברור, הם מכרו פה את ה-i3 ב260 אלף בזמן שהטבת מס על רכבים חשמלים היה 10 אחוז .(לשנת 2013) ללא הגבלת מחיר
  • This commment is unpublished.
    avatar
    אנליסטת רכב · 10/04/2022
    אין שום סיבה מוצדקת לעליה במחיר, רק בצע כסף.בכל התחומי החיים בארץ , מנסים למכור ביוקר 
  • This commment is unpublished.
    avatar
    ברוך · 10/04/2022
    הפראיירים אף פעם לא מתים, ומתחלפים מהר כמו גרביים. יאללה לקנות , לקנות לקנות !!!