2026 טויוטה היילקס החדש
טויוטה היילקס החדש.
2026 טויוטה היילקס החדש
טויוטה היילקס החדש.

טויוטה חושפת את דגמי 2026 החדשים של הטנדר היילקס (Hilux), דור תשיעי לטנדר הקל של החברה ואם בדור היוצא הדגש היה על איכות חיים של רכב פרטי, בדור החדש הדגם הוא על שילוב של מגוון טכנולוגיות הנעה ולכן בפעם הראשונה טויוטה היילקס ישווק גם בגרסה חשמלית מלאה, המיועדת בעיקר עבור השוק האירופי. 

 

 יונדאי במבצע אאוטלנדר

לצד השילוב של טכנולוגיות הנעה שונות, טויוטה היילקס החדש יהיה זמין ביותר גרסאות, החל מגרסת שלדה ועד לגרסאות שטח קרביות. העיצוב החדש מודרני, קרבי ובסך הכל מוצלח מאוד, קחו בחשבון שהתמונות מציגות את הגרסאות/רמות הגימור הגבוהות המצוידות בכל האלמנטים הוויזואליים המעניקות לדגם את המראה הקשוח יותר. המראה חדש אך המידות של ה- היילקס החדש נותרו ללא שינוי של ממש: 5,320 מ"מ אורך, 1,855 מ"מ רוחב, כ- 1,800 מ"מ גובה (משתנה בין גרסאות) ובסיס גלגלים של 3,085 מ"מ. 

 

טויוטה היילקס החדש 2026
ישווק במגוון רחב יותר של גרסאות.

במערב אירופה, טויוטה היילקס החדש ישווק בגרסה חשמלית או דיזל 2.8 ליטר עם סיוע חשמלי 48V, גרסה שכבר הוצגה עם הדגם היוצא. בשווקים אחרים הדגם יהיה זמין גם עם מנועי דיזל ללא סיוע חשמלי ומנוע 2.7 ליטר בנזין. בשנת 2028, טויוטה מתכננת להשיג גרסת תא דלק מימני ל- היילקס החדש שתשווק גם באירופה כאשר טויוטה מציינת כי עד אז תשתית התדלוק במימן באירופה תהיה נרחבת יותר. 

 

לטויוטה היילקס החשמלי סוללת NMC בקיבולת צנועה יחסית של 59.2kWh עם שני מנועים חשמליים, קדמי המייצר מומנט מרבי של 20.9 קג"מ ואחורי המייצר מומנט מרבי של 27.4 קג"מ. לפי טויוטה להיילקס BEV החשמלי כושר העמסה של 750 ק"ג, כושר גרירה של 1600 ק"ג וטווח נסיעה של 240 ק"מ בלבד בתקן WLTP. אלו נתונים נמוכים משמעותית מהנתונים של שאר גרסאות ההנעה של הדגם והטווח, שהוא ללא עומס טיפוסי לרכב עבודה, רומזים שזו גרסה המתאימה לשמש כרכב שירות עירוני או משהו כזה. 

 

טויוטה היילקס החדש היברידי
עם סיוע היברידי קל.

את הגרסה ההיברידית הקלה של טויוטה היילקס החדש אנחנו מכירים כאמור כבר מהדגם היוצא, מדובר בשילוב של מנוע 2.8 ליטר טורבו דיזל המייצר הספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ לו מסייעת מערכת 48V עם מנוע חשמלי 16 כ"ס ו-6.6 קג"מ. המערכת מאפשרת את כיבוי המנוע בזמן עמידה ותפקידה העיקרי הוא להוסיף בוסט קטן של כוח עד אשר יבנה מספיק לחץ במגדש הטורבו של המנוע. הטעינה של הסוללה מתבצעת גם באמצעות תוספת של מערכת בלימה רגנרטיבית. כושר העמסה וגרירה נותרו ללא שינוי - 1,000 ק"מ או 3,500 ק"ג בהתאמה. 

 

טויוטה היילקס היוצא שווק עם מנועי טורבו דיזל בנפחים של 2.4 ליטר או 2.8 ליטר, בדגם החדש מנוע ה-2.8 ליטר יחליף את מנוע ה-2.4 ליטר כך שהוא ישווק במספר גרסאות הספק. נתוני המנוע גרסאות הבכירות נותרו ללא שינוי - 204 כ"ס ו-51 קג"מ עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית או 204 כ"ס ו-42.8 קג"מ עם תיבת הילוכים ידנית. כמו בדגם היוצא, רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין גרסאות הנעה אחורית או כפולה - זו האחרונה כולל תיבת הפחתה ונעילת דיפרנציאל אחורי כסטנדרט. 

 

טויוטה היילקס החדש תא הנוסעים
שדרוג טכנולוגי מקיף.

לפי טויוטה, רוכשי הדגם היוצא ביקשו לראות שיפור בתחומים של נוחות נסיעה והפחתה של רעשים וויברציות ובזה טויוטה התמקדה ב- היילקס החדש, כולל תוספת של תגבור חשמלי למערכת ההיגוי כסטנדרט (במזרח עדיין תהיה מערכת הידראולית רגילה). מקצה השדורגים כולל גרסאות עם כיול שונה למתלים (בעיקר קפיצים שונים), תושבות משופרות למנוע להפחתה של וויברציות, יותר נקודות ריתוך לשלדת הסולם ועוד. טויוטה מדווחת כי חזית הדגם זכתה לתכנון מעודכן לטובת שיפור הבטיחות במקרה של התנגשות. 

 

חלל תא הנוסעים של טויוטה היילקס החדש מציג שדרוג טכנולוגי מקיף עם צמד מסכי "12.3 עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, לצד שדרוג השימושיות באמצעות תוספת של חללי אחסון שונים. כיאה לרכב מודרני נמצא גם מערך מקיף של מערכות בטיחות מתקדמות. 

רוצים לקבוע נסיעת מבחן? לקבל ייעוץ? לשמוע על הצעות ומבצעים שלא תמצאו ברשת?

התקשרו 03-9058081 או מלאו את הפרטים

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
 יונדאי במבצע אאוטלנדר
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.