במבחן צריכת דלק שבוצע לפיג'ו 308 החדשה עם מנוע 1.2 e-THP החדש, השיג הדגם צריכת דלק מרשימה של 35.0 ק"מ לליטר.

2014 פיג'ו 308 החדשה

פיג'ו זוכה לביקושים ערים ל-308 החדשה שנבחרה למכונית השנה 2014 ולאחרונה, אף הודיע החברה על הגברת קצב הייצור באמצעות הוספתה של משמרת שלישית שתאפשר את הגדלת קצב הייצור היומי לכדי 1,563 יחידות. כל זאת, עוד לפני שפיג'ו החלה לשווק את הדגם עם מנועי הבנזין והדיזל החדשים שיוצעו עם הדגם באירופה רק מסוף החודש.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פיג'ו מתגאה במנוע השלושה צילינדרים טורבו 130 כ"ס החדש של הדגם (1.2 e-THP) וכחלק ממסע יחסי הציבור, ביצעה החברה מרתון צריכת דלק לדגם על מסלול מרוצים בספרד. הדגם, שמצויד בתיבת 6 הילוכים ידנית, עבר מרחק של כ-1,810 ק"מ במשך 32 שעות עד שמיכל הדלק בנפח 51.3 ליטר התרוקן – צריכה מדודה של35.08 ק"מ לליטר. צריכת הדלק הרשמית של הדגם, דרך אגב, מרשימה לא פחות ועומדת על 21.7 ק"מ לליטר.

 

מנוע ה-1.2e-THP הוא אחד ממנועי סדרת PureTech החדשה של פיג'ו-סיטרואן והוא כולל הזרקת דלק ישירה בלחץ של 200 באר ומגדש טורבו קטן המסתובב ב-240,000 סל"ד. למנוע הספק מרבי של 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 23.4 קג”מ בין 1,500-3,500 סל”ד. מנוע זה הוצג לאחרונה גם ב-C4 ובעתיד יוצע בדגמים נוספים. גרסה חלשה יותר של מנוע ה-e-THP בהספק של 110 כ"ס, תוצג בשבועות הקרובים בפיג'ו 208 ו-2008.

 

בנוסף למנוע זה, ה-308 החדשה תקבל בקרוב מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל חדש מסדרת מנועי BlueHDI. למנוע הספק מרבי של 120 כ"ס וצריכת דלק חסרת תחרות של 32.25 ק"מ לליטר, כל זאת עם פליטת CO2 נמוכה במיוחד של 82 גרם/ק"מ. בסך הכל פיג'ו מציעה את ה-308 עם חמישה מנועי בנזין (82-156 כ"ס) וחמישה מנועי דיזל (92-150 כ"ס).

 

פיג'ו 308 החדשה וכן סיטרואן C4 עם מנוע e-THP ישווקו אצלנו במהלך המחצית השנייה של השנה, כאשר הדגמים יוצעו עם תיבת 6 הילוכים אוטו'.

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

מעניין יהיה מה יהיה המחיר שלה בארץ ועם כמובן יביאו את הדגמים החזקים ולא זבל כמו ה-2008 שזה הגירסא הכי מגבילה של הדגם כביכול איך שהנושא אמר זה הדגם הכי מפואר אחרי שהוא נזכר שבארץ אבל בחו"ל יש יותר...

מעניין יהיה מה יהיה המחיר שלה בארץ ועם כמובן יביאו את הדגמים החזקים ולא זבל כמו ה-2008 שזה הגירסא הכי מגבילה של הדגם כביכול איך שהנושא אמר זה הדגם הכי מפואר אחרי שהוא נזכר שבארץ אבל בחו"ל יש יותר טובים עם הרכב 308 יהיה בגבולות של 130-140 אלף ובגירסאות חזקות אז אני רץ לקנות

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

המכונית עברה כ- 1800 קילומטרים ב- 32 שעות כלומר מהירות ממוצעת של פחות מ- 60 קמ"ש כל רכב שיסע במישור במהירות כזאת במהלך גבוהה ישיג תוצאות מעולות.

This comment was minimized by the moderator on the site

גרסת הACTIVE עם מנוע 1.2 טורבו (110 או 130) עם גיר אוטומטי 6 הילוכים תעלה כמו יתר הרכבים כ-128 אלף שח<br />לגבי איזה דגם ישווק בארץ 110/130, זה ענין שיווקי בעיקר, ההבדל במחיר כולל מיסים הוא כ5000...

גרסת הACTIVE עם מנוע 1.2 טורבו (110 או 130) עם גיר אוטומטי 6 הילוכים תעלה כמו יתר הרכבים כ-128 אלף שח<br />לגבי איזה דגם ישווק בארץ 110/130, זה ענין שיווקי בעיקר, ההבדל במחיר כולל מיסים הוא כ5000 שח, בעיקר החלטת של יצרן ויבואן לגבי התמחור<br /><br />סביר שהפעם כן תמכר גרסה ידנית, במחיר סביב 115

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location