DS7 Crossback מציע שפע של שיק צרפתי ואבזור מתקדם, ישווק בישראל עם עם מנוע 2.0 דיזל 180 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטו', יחד עם מבחר גדול של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית DS בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של הקרוסאובר הראשון מותג DS, ה-DS 7 קרוסבק. לובינסקי תשווק בישראל את ה-DS 7 קרוסבק עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 180 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטו', במספר רמות גימור וחבילות גימור עם אבזור עשיר ובמחיר התחלתי של 239,900 שקל.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

DS7 קרוסבק הוא הנציג הראשון של DS, מותג היוקרה העצמאי של סיטרואן, שהוא לא עוד גרסה יוקרתית לאחד הדגמים של סיטוראן - כפי שהייתה ה-DS5 לדוגמה - אלא דגם עצמאי שנולד להתחרות במיטב התוצרת של גרמניה. מכונית זו תחנוך גם את ה-DS STORE הראשונה בישראל, הממוקמת בהרצליה פיתוח ושהוקמה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל בהתאם להגדרות היצרן.

 

DS7 קרוסבק
מיוחד וייחודי גם בתא הנוסעים.

DS7 קרוסבק מבוסס על פלטפורמת EMP2 אותה הוא חלוק עם פיג'ו 3008 וסיטרואן C5 איירקרוס החדש, אך לדגם מידות גדולות יותר משני דגמים אלו: 4,573 מ"מ אורך, 1,891 מ"מ רוחב, 1,625 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,738 מ"מ - מידות המציבות את הדגם בין אודי Q3 לאודי Q5. נפח תא המטען, עם דלת תא חשמלית ברמות האבזור הגבוהות, עומד בדגם על 555 ליטר. כיאה למותג מבית סיטרואן, תחום נוחות הנסיעה בדגם זכה לדגש מיוחד. מערך המתלים מצויד בבולמים אקטיביים הנשלטים באמצעות מצלמה קדמית הצופה את פני הדרך ומתאימה את קשיחות הבולמים בהתאם לתנאי לדרך. המערכת פועלת בין 15 ל-130 קמ"ש ולטווח שבין 5 ל-25 מטר קדימה ומסוגלת לזהות שינוי בגודל של 5 מ"מ במשטח הדרך.

 

המערכת מציעה ארבעה כיולי בסיס לבחירה בהתאם למצבי הנהיגה הנבחרים - ECO, Comfort, Normal ו-Sport. אלה משפיעים בנוסף גם על תגבור גלגל ההגה, תגובת המצערת, פעולת תיבת ההילוכים ועוד.

 

DS 7 קרוסבק ישווק בישראל עם מנוע 2.0 ליטר BlueHDi עם הספק מרבי של 180 כ"ס ב-3,750 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' והביצועים בגרסת הדיזל עומדת על 9.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 215 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 20.4 ק"מ לליטר. בעולם הדגם מוצע עם מנועים נוספים, כגון 1.6 טורבו בנזין עם 225 כ"ס. במהלך שנה הבאה הדגם יוצע עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין בהספק כולל של 300 כ"ס.

 

DS7 קרוסבק
שפע של אבזור נוחות ובטיחות.

DS7 קרוסבק הוא לא רק מופע ויזואלי של הוט-קטור צרפתי, יש בו גם הרבה תוכן של אבזור ומערכות מתקדמות במיוחד. ברמת האבזור הבסיסית SO CHIC נוכל למצוא מסך מגע מרכזי "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ושני שקעי USB לטובת הנוסעים מאחור, דיבורית BT, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, טעינה אלחוטית לטלפון, מושבים קדמיים חשמליים, מפתח חכם, חישוקי סגסוגת "19, תאורת LED מלא - פנים וחוץ, חיישני תאורה וגשם, לוח מחוונים דיגיטאלי 12.3 אינץ', מערכת מתלים אקטיבית עם סריקת הדרך, תאורת אווירה פנימית ועוד. DS7 CROSSBACK - מפרט טכני מלא להורדה.

 

מפרט הבטיחות ברמת הגימור SO CHIC כולל מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה אקטיבית, זיהוי עצמים בשטח מת ותיקון אקטיבי, בקרת ערנות נהג, מערכת לזיהוי תמרורים ושלטים, בלימה אוטונומית 140-0 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת חניה אחורית, 8 כריות אוויר, משענות ראש אקטיביות, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוגני איזופיקס למושבי ילדים. מערכת בקרת השיוט האדפטיבית, הנעזרת במערכת בקרת הסטייה מנתיב האקטיבית של הדגם, מסוגלת למקם את הרכב בתוך נתיב הנסיעה אם זה לימינו או לשמאלו במטרה למקסם את הבטיחות של נוסעי הרכב והסובבים אותו.

 

DS7 קרוסבק PERFORMANCE LINE
DS7 קרוסבק עם חבילת PERFORMANCE LINE.

ברמת הגימור הבכירה GRAND CHIC נוכל למצוא בנוסף מסך מגע מרכזי 12 אינץ', מערכת שמע מבית FOCAL עם 14 רמקולים וסאב-וופר, ידיות דלתות כרום מוארות, יחידות תאורת ראשית LED אקטיביות, תאורת אווירת פנים ב-8 גוונים, חלונות כהים ועוד. מפרט הבטיחות ברמת גימור זו משודרג במערכת להתרעה מפני עייפות נהג מבוססת מצלמת אינפרה-אדום, חבילת ראיית לילה עם תצוגה בלוח המחוונים ומצלמת חניה היקפית 360 מעלות.

 

DS7 קרוסבק - מחירון:

2.0 דיזל SO CHIC עם חבילת  PERFORMANCE Line: החל מ- 239,900 שקל

2.0 דיזל SO CHIC עם חבילת עם חבילת Inspiration RIVOLI: החל מ- 259,900 שקל

2.0 דיזל GRAND CHIC עם חבילת inspiration RIVOLI: החל- 283,400 שקל

2.0 דיזל GRAND CHIC עם חבילת Inspiration OPERA: החל- 297,400 שקל

 

DS7 קרוסבק PERFORMANCE LINE
שיק צרפתי מכל זווית וכיוון.

PERFORMANCE Line: חבילה המציעה שילוב בין תחושה ספורטיבית ליוקרתית, עם גימור שחור מט למסגרת הגריל ועוד, עם סמלי PERFORMANCE Line וחישוקי 19 אינץ' ייחודיים. בתא הנוסעים מוצאים דיפון מלא מאלקנטרה לדשבורד, להגה ולמושבים, שטיחים ייחודיים ודוושות אלומיניום.

 

RIVOLI: חבילה בהשראת שדרת Rivoli בפריס, עם גימור כרום למסגרת הגריל ועוד, מתגי שליטה ובוררים בתא הנוסעים אשר משובצים בקריסטלים, גימור אלומיניום לקונסולה המרכזית, דשבורד ומושבים מצופי עור, מושבים מתכווננים חשמלית, שטיחים ייחודיים ושעון B.R.M R180 אשר מסתובב ב-180 מעלות עם הדלקת המנוע.

OPERA: חבילה בהשראת בניין האופרה בבירת צרפת. חבילת גימור זו מורכבת מסימול Opera ייעודי וחלקי כרום חיצוניים ייחודיים לחבילה זו בלבד. תא הנוסעים מדופן כמעט כולו בעור נאפה עם תפירת הפנינה הייחודית. המושבים מתכווננים חשמלית מאווררים ומחוממים, בעלי מערכת עיסוי, שמשה קדמית מחוממת, שעון B.R.M R180 ומערכת שמע יוקרתית ייעודית מתוצרת מותג הסאונד הצרפתי FOCAL Electra ועוד.

 

תגובות (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

חחח... חיים בסרט. כרגיל..

This comment was minimized by the moderator on the site

קודם כל, בעיניי העיצוב החיצוני שלו נראה קצת כמו חיקוי סיני לאאודי Q7.
בוחנים מכמה מגזינים נחשבים באירופה כתבו שזה רכב טוב בפני עצמו ואפילו טוב מאוד, אבל לא אטרקטיבי ליד המתחרות.
בארץ יקנו אותו...

קודם כל, בעיניי העיצוב החיצוני שלו נראה קצת כמו חיקוי סיני לאאודי Q7.
בוחנים מכמה מגזינים נחשבים באירופה כתבו שזה רכב טוב בפני עצמו ואפילו טוב מאוד, אבל לא אטרקטיבי ליד המתחרות.
בארץ יקנו אותו בערך 5-6 פנסיונרים עמידים שכנראה קצת מנותקים מהמציאות ושחיקת הערך המטורפת שבטח תהיה לרכב הזה לא כ"כ מעניינת אותם, בעצם, אלה אותם אנשים שקנו את הC6.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

בינתיים נוהג ברכב כזה שכני, שהחליף בו את המרצדס שלו. צדקת, זה מיועד לאנשים אמידים, לאו דוקא פנסיונרים, אבל הרי בעלי המאה נהנים תדיר ממוצרי מותרות. אז במה זה שונה מאחרים? הרבה יותר הגיוני בעיני,...

בינתיים נוהג ברכב כזה שכני, שהחליף בו את המרצדס שלו. צדקת, זה מיועד לאנשים אמידים, לאו דוקא פנסיונרים, אבל הרי בעלי המאה נהנים תדיר ממוצרי מותרות. אז במה זה שונה מאחרים? הרבה יותר הגיוני בעיני, למי שיכול, לרכוש רכב כזה במלוא תפארת, נוחותו ואביזריו תמורת 300,000 ש"ח מאשר לשלם מיליון ויותר עבור USELESS CAR דוגמת פרארי ודומותיה האיטלקיות כגרמניות. צפיתי בשכני האחר בעל הפורשה ובשימוש שהוא עושה בו ובשני מקומות הישיבה שלו. מאומה פרט ל"קטע". אז למי שזה חשוב, שיבוסם לו.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

לא לגעת. רכש פח לא אמין במחיר של לקסוס.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location