DS3 קרוסבק יתחרה באודי Q2 באמצעות עיצוב מרהיב, גרסה חשמלית מלאה, תא הנוסעים ייחודי ועשיר ושפע של אבזור.

 

לאחר שזכינו הבוקר לחשיפה מוקדמת, DS, חושפת כעת רשמית את ה-DS3 קרוסבק Crossback), הקרוסאובר העירוני הראשון של המותג והמתחרה של DS לאודי Q2, פולקסווגן T-Roc ועוד.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

DS3 קרוסבק ישווק עם מבחר של שלושה מנועי בנזין, שני מנועי דיזל וכן בגרסה חשמלית מלאה, אך ללא כל אופציה להנעה כפולה. היצע מנועי הבנזין כולל את מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים PureTech המעודכן בהספקים של 100 כ״ס, 130 כ״ס ובגרסה חדש של מנוע זה עם הספק מרבי של 155 כ״ס ובשילוב לתיבת 8 הילוכים אוטו׳. היצע מנועי הדיזל מתבסס על מנוע ה-1.5 ליטר BlueHDi החדש, בהספקים של 100 כ״ס או 130 כ״ס.

 

2019 ds3 קרוסבק חשמלי e-tense
גם בגרסה חשמלית מלאה עם טווח של 300 קילומטר.

הגרסה החשמלית של הדגם,DS3 קרוסבק E-TENSE, מצוידת בסוללות ליתיום-יון בקיבולת של 50kWh המספיקה לטווח נסיעה של 300 ק״מ לפי תקן WLTP החדש או 450 ק״מ לפי תקן NDEC הקודם והאופטימי. בחזית נמצא מנוע חשמלי, בהספק של 136 כ״ס ומומנט של 26.5 קג״מ, המסוגל להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ״ש בזמן של 8.7 שניות (0-50 קמ״ש ב-3.3 שניות).

 

טעינת הסוללה משקע ביתי סטנדרטי (11kW) דורשת המתנה של 5 שעות, אך את הדגם ניתן לטעון גם באמצעות עמדת טעינה מהירה ציבורית (100kW) המאפשרת לטעון בחצי שעה 80% מקיבולת הסוללה. הגרסה החשמלית תהיה זמינה החל מהמחצית השנייה של 2019.

 

ds3 קרוסבק
ds3 קרוסבק.

DS3 קרוסבק מבוסס על פלטפורמת CMP המודולרית לרכבים קטנים של קבוצת PSA, פלטפורמה אשר תשרת בקרוב גם את ה-208 החדשה. לדגם אורך של 4,118 מ״מ, רוחב של 1,791 מ״מ, גובה של 1,534 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,558 מ״מ - קטן במעט מה-Q2 של אודי. נפח תא המטען צנוע ועומד על 350 ליטר, גם בגרסה החשמלית.

 

DS3 קרוסבק זכה לעיצוב מרהיב, בעיקר בהשראת האח הגדול DS7 קרוסבק אך גם בהשראת הסופרמיני DS3 שתרמה את ״זנב הכריש״ המעטר את קורות B. כיאה למותג יוקרה, העיצוב כולל אלמנטים ייחודיים כגון ידיות הדלתות שלא בולטות מגוף הרכב, פסי אטימה נסתרים, פנסים ראשיים בטכנולוגיית matrix LED - שלא אופייניים לסגמנט, או גג ללא אנטנה בולטת.

 

ds3 קרוסבק
עיצוב ייחודי ואבזור עשיר.

עיצוב תא הנוסעים מרשים וייחודי לא פחות עם חומרים עשירים העוטפים את תא הנוסעים ומוטיב המעויינים שפגשנו ב-DS7 קרוסבק מגיע גם לאח הקטן. רשימת האבזור בדגם כוללת מולטימדיה ״7 או ״10.3, לוח מחוונים דיגיטלי כסטנדרט, תצוגה עילית, עיסוי במושבים, פתיחה והתנעה של הרכב עם הסלולרי (אפליקצייה) , מערכת חניה אוטומטית וכן מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות שנלקחו ישירות מה-DS7, כגון בלימה אוטונומית 5-140 קמ״ש עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים גם בלילה, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

 

תגובות (23)

This comment was minimized by the moderator on the site

מבפנים זה אולי קצת נחמד
אבל מבחוץ זה אחד הרכבים המכוערים שיצאו בתקופה האחרונה...

This comment was minimized by the moderator on the site

הדי אס עם המנוע הדיזל מצוין

This comment was minimized by the moderator on the site

מדהימה. איזה אומץ עיצובי.

This comment was minimized by the moderator on the site

מדויק

This comment was minimized by the moderator on the site

מאוד מכוערת, שאומרים בצרפתית avant garde זאת מילת קוד למכוער. יש סיטרואן יפטת כמו הc5 אבל יש הרבה יותר מכוערות.

This comment was minimized by the moderator on the site

סובל מעיצוב יתר. מבחוץ עמוס ביותר מדיי אלמנטים מיותרים, שמאוד פוגמים בעיצוב המרענן. נראה מעצב מקורי ועם זאת חסר ביטחון, שדוחף סתם קישקושי פלסטיק וניקל עד כדי גיחוך.. חבל.

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב יפייפה אבל מבי סיטרואן הידוע לשימצה ומחירו כמו אאודי?? איך אפשר בכלל להשוות בינו ובין אטודי או ב מ וו שהם ב 3. רמות יותר אמינים יותר מבוקשים
הרכב הנל יפה וזהו מעבר לזה כלום והמחיר נוגע בשמיים...

רכב יפייפה אבל מבי סיטרואן הידוע לשימצה ומחירו כמו אאודי?? איך אפשר בכלל להשוות בינו ובין אטודי או ב מ וו שהם ב 3. רמות יותר אמינים יותר מבוקשים
הרכב הנל יפה וזהו מעבר לזה כלום והמחיר נוגע בשמיים כמו שגם הטיפולים הרבים שייבלה במוסך
רבותי טויוטה הקטנה יפה לא פחות אמינה ויעילה ברמות גבוהות בהרבה והכי חשוב כמעט ב80 אלף שח פחות מישהו בסיטרואן התחרפן
תבדקו במכירות עד עכשיו לא הגיעו למכירה של 100 רכבים מסידרת DS ומי שמבין יבין זה לא הרכב מבחינת השקעה הוא יפה ותו לא

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

ב מ וו ב3 רמות אמינים יותר? מאיפה הבאת את זה? רכבים מאוד לא אמינים וטיפולים יקרים.
באירופה זה נחשב אחד הייצרנם הפחות אמינים בכל הדירוגים של בעלי רכבים.

This comment was minimized by the moderator on the site

אואדי אחד הרכבים הפחות אמינים, כנראה לא היה לך אחד כזה , אזה כיף לך.

This comment was minimized by the moderator on the site

אם המחיר של DS7 מתחים מ-230k שקל, אז זה אמור להתחיל מ-150k, אז לדגם יש גם סיכוי להצלחה כאן.

This comment was minimized by the moderator on the site

אלכסנדר ב מ וו ואאודי מכרו פי 5-6 יותר מכוניות זהו מאיפוא הבאתי
תקרא תבין תפנים רכב מבית סיטרואן במחיר של אאודי וב מ וו נו באמת כולה סיטרואן קרטוס מדופרת עד 150 אלף ולא יותר
הדגם DS 7מתחעל מ240...

אלכסנדר ב מ וו ואאודי מכרו פי 5-6 יותר מכוניות זהו מאיפוא הבאתי
תקרא תבין תפנים רכב מבית סיטרואן במחיר של אאודי וב מ וו נו באמת כולה סיטרואן קרטוס מדופרת עד 150 אלף ולא יותר
הדגם DS 7מתחעל מ240 אלף נו באמת זה לא שווה 160 אלף אכב רק יפה ולא יותר

המשך קריאה
There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location