אופל e-Rally cup
אופל e-Rally cup.
אופל e-Rally cup
אופל e-Rally cup.

אופל e-Rally היא גרסת ראלי לקרוסה e החשמלית אשר תשתתף החל מהשנה הבאה בליגת ADAC Opel Rallye Cup באירופה.

 

אופל, בשיתוף פעולה עם ארגון הרכב הגרמני הגדול ביותר באירופה ADAC, מציגה את ה- e-Rally Cup, רכב ראלי חשמלי ראשון המיועד להשתתף במרוצי הראלי קאפ המיועדים בעיקר עבור חובבי נהיגה צעירים (כדוגמת ליגת פיג'ו 208 רייסינג קאפ בישראל).

 

אופל e-ראלי קאפ מבוססת על הקורסה-e החשמלית החדשה שהוצגה לאחרונה, היא גם מצוידת באותה יחידת הנעה חשמלית עם מנוע בהספק של 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ וסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 50kWh.

 

אופל e-Rally
אופל e-Rally.

הדמיון המכני בין הדגמים מסתיים כאן שכן גרסת הראלי זכתה בדיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג טורסן, מתלים משודרגים עם קפיצים ובולמים המותאמים לנהיגת ראלי על שבילים, מערכת בלימה משודרגת עם צלחות בילום גדולות יותר וארבע בוכנות לקליפר, בלם יד הידרואלי וחישוקי גלגלים מחוזקים עם אופסט גדול יותר.

 

אופל e-Rally
רכב הראלי החשמלי הראשון.

בתא הנוסעים לא נמצא את המושב האחורי, אך כן נמצא כלוב התהפכות, לוח מחוונים ייעודי כולל רישום לוג, מטף כיבוי ועוד. בתחתית המרכב אופל התקינה מיגון גחון עבור המנוע ותיבת העברה והותנה מערכת שחרור מהיר למנוע ודלת תא המטען. כיאה לרכב ראלי, מערכות בקרת היציבות, המשיכה וה-ABS מנותקות לחלוטין.

 

אופל e-Rally
אופל e-Rally.

לאופל e-ראלי קאפ אורך של 4,060 מ"מ, כמו הדגם הרגיל, אך תוספת של 5 מ"מ לרוחב (1,770 מ"מ) ולגובה (1,440 מ"מ) ותוספת של 2 מ"מ לבסיס הגלגלים (2,540 מ"מ).

לקוחות שירכשו את הרכבים ייקחו חלק במרוצי ראלי (ליגת ADAC Opel Rallye Cup) תחת חסותם של אופל ו-ADAC ויתחרו מול רוכשים אחרים. הנהגים המצטיינים יזכו ללמוד באקדמיה לנהיגת ראלי וצעיר מוכשר אחד, יזכה להצטרף לקבוצת הראלי של אופל והוא יזכה לתחרות בקורסה R2 אשר תוצג בשנה הבאה. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.