יונדאי קונה EV
יונדאי קונה EV מתעדכן.
יונדאי קונה EV
יונדאי קונה EV מתעדכן.

הקונה החשמלי זוכה למספר עדכונים טכנולוגיים, כולל מולטימדיה חדשה ועוד.

 

הקונה החשמלי הוצג לפני קצת יותר משנה, אך ביודאי כבר מציגים עדכון טכנולוגי לדגם הכולל מולטימדיה עדכנית, מערכת בקרת אקלים משופרת ועוד.

 

מערכת המולטימדיה "8 של הדגם הוחלפה במערכת המולטימדיה העדכנית של יונדאי בגודל של "10.25, אותה נפגוש השנה במספר דגמים של יונדאי וקיה. המערכת כוללת ממשק חדש, אפשרות למסך מפוצל לצפייה במספר אפליקציות במקביל, כגון ניווט וטלפון לדוגמה, עדכונים אונליין וכמובן, גם הרחבה ל-Android Auto ו- Apple CarPlay - וזה רק חלק קטן מהשירותים שמערכת יודעת לספק.

 

יונדאי קונה חשמלי תא הנוסעים
מולטימדיה 10.25 אינץ'.

מערכת בקרת האקלים בדגם עודכנה באמצעות מסנן משודרג ומוד הפעלה לניקוי האוויר בחלל תא הנוסעים. בנוסף, לקוחות הדגם יוכלו כעת לבחור באופציה לחימום המושבים גם בשורה האחורית.

 

בניגוד לשוק האירופי, שם הקונה משווק גם עם סוללה בקיבולת של 39.2kWh, בשוק הקוריאני הדגם משווק בגרסאתו הבכירה בלבד עם סוללה בקיבולת של 64kWh המאפשרת טווח נסיעה של 449 ק"מ (406 ק"מ בתקן הקוריאני המחמיר יותר) ומנוע חשמלי חזק יותר בהספק של 205 כ"ס ומומנט מרבי של 40.3 קג"מ (לעומת 135 כ"ס בדגם הבסיס), מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.6 שניות. לדגם הבסיס טווח נסיעה של 288 ק"מ.

את הגרסה החשמלית של הקונה כבר היינו אמורים לפגוש בשיווק סדיר בישראל, אך הביקוש המשמעותי לדגם באירופה וכושר הייצור המוגבל של הדגם לא אפשרו הקצאה סבירה לשוק הישראלי. מתי בישראל? אולי במהלך שנת 2020.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.