מיצובישי eX הוא קונספט לקרוסאובר עירוני/קומפקטי חשמלי המצויד בטכנולוגיית מציאות רבודה.

2015 מיצובישי EX קונספט
מיצובישי EX קונספט - קרוסאובר עירוני-קומפקטי חשמלי.

מיצובישי תציג בסוף החודש הנוכחי בתערוכת הרכב של טוקיו את הקונספט מיצובישי eX, קונספט המציג את מערכת ההנעה החשמלית הבאה של מיצובישי יחד עם פיתוחים בתחומי נהיגה אוטונומית, תקשורת בין רכבים ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

עיצובו של הקונספט הוא המשך ישיר לדגמי הקונספט שמיצובישי הציגה במהלך השנתיים האחרונות. מידות הקונספט, 4.24 מטר אורך, 1.78 מטר רוחב ו-1.57 מטר גובה, תואמות למידות של קרוסאובר עירוני/קומפקטי כדוגמת ה-ASX של מיצובישי.

 

מערכת ההנעה החשמלית של הדגם, Twin Motor 4WD, מבוססת על שני מנועים חשמליים בהספק של 70kW האחד. סוללת ליתיום-יום גדולה בקיבולת של 40Kwh והמותקנת ברצפת הרכב מספיקה לפי מיצובישי לטווח נסיעה של 400 ק"מ.

 

השמשה הקדמית ברכב מצוידת בטכנולוגיית " מציאות רבודה" המאפשרת להציג לפני הנהג נתונים המוצגים בלוח התצוגה המרכזי בדשבורד. מערכת המציאות הרבודה משולבת במערכת תקשורת בין-רכבית ומאפשרת לדוגמה להציג על פני הדרך ומול עיני הנהג רכב אחר המתקרב לצומת עוד לפני שזה הגיע לשם או להתריע בצורה ויזואלית כולל מיקום על בלימת חירום של רכב אחר.

 

בנוסף לכך, כל המראות ברכב – צד ומרכזית – הוחלפו במסכים המחוברים למצלמות HD, דבר המאפשר לספק לנהג שדה ראיה רחב משמעותית לעומת מראות קונבנציונאליות יחד עם יתרונות של ראיה בחושך ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.