מרצדס
עדכוני תוכנה אונליין לכל דגמי מרצדס החל משנת 2024.
מרצדס
עדכוני תוכנה אונליין לכל דגמי מרצדס החל משנת 2024.

כשבוע בלבד לאחר שמרצדס ו-ב.מ.וו הודיעו על השהיית שיתוף הפעולה שהחלו רק לפני כשנה לטובת פיתוח מערכות נהיגה אוטונומית, מרצדס מכריזה על שיתוף פעולה רחב היקף עם יצרנית השבבים הגרפיים המוכרת והמובילה בעולם NVIDIA לטובת פיתוח מערכות מחשוב/תוכנה לדור הבא של דגמי מרצדס, פיתוח שיאפשר החל משנת 2024 עדכוני תוכנה אונליין למערכות הרכב השונות, יכולות בינה מלאכותית ושדרוג יכולות מערכת הנהיגה האוטונומית.

 

הפיתוח הזה מזכיר את מה שטסלה עושה כבר שנים, עדכוני תוכנה OTA לכל צי הרכבים שלה המשדרגים כל מיני דברים קטנים כגון פתיחת הרכב באמצעות אפליקציה אך גם דברים משמעותיים יותר כמו יכולות נהיגה אוטונומיות חדשות. 

 

מרצדס ו-NVIDIA
שדרוג הרכב באמצעות תוכנה.

הפיתוח יתבסס על פלטפורמת NVIDIA DRIVE שתהיה סטנדרט בכל דגמי מרצדס העתידיים ותאפשר לפי מרצדס יכולות נהיגה אוטונומיות מתקדמות במיוחד. המערכת תאפשר נהיגה אוטונומית מכתובת אחת לאחרת לצד מגוון עשיר של מערכות בטיחות ונוחות שונות. תודות ליכולות עדכון המערכת אונליין, לקוחות מרצדס יוכלו לדוגמה לרכוש חבילות שדרוג ליכולות הרכב שלהם גם לאחר הרכישה וכמובן, לקבל את העדכון ישירות לרכב מבלי לגשת למוסך. 

מה שמרצדס עושה כעת, ומה שטסלה עושה כבר מספר שנים, היה צריך להיות הסטנדרט כבר די מזמן אך תעשיית הרכב היא תעשייה שמרנית יחסית בתחומים מסוימים ובמיוחד בכל הקשור לאבטחת מידע ובטיחות. 

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.