סטלנסטיס מולטימדיה חדשה
מערכת Mobile Drive.
סטלנסטיס מולטימדיה חדשה
מערכת Mobile Drive.

קבוצת סטלנטיס, האיחוד החדש בין קבוצת PSA ולקבוצת FCA, מדווחת כי היא חתמה עם פוקסקון (Foxconn) על הסכם להקמת מיזם משותף לפיתוח מערכת מולטימדיה, תא נוסעים דיגיטלי וטכנולוגיית רכב מקושר (Mobile Drive), עבור רכבי קבוצת סטלנטיס אך גם עבור יצרנים אחרים אם ירצו לעשות שימוש במערכת הזו. פוקסקון היא חברת ענק המייצרת ומרכיבה מוצרי אלקטרוניקה עבור יצרנים רבים כגון אפל, שיאומי ועוד.

 

מעבר ליצירת מקור רווח נוסף לשתי החברות, הפיתוחים שיצאו משיתוף הפעולה הזו יאפשרו לקבוצת סטלנטיס, ויצרני רכב אחרים שיבחרו במערכת, להציע רכבים מקושרים עם עדכוני תוכנה לאורך כל חיי הרכב. כל דגמי סטלנטיס יעשו שימוש במערכת Mobile Drive אך בשלב זה לא ברור מתי המערכת תהיה מוכנה לשימוש ואילו מותגים/דגמים יהיו הראשונים לקבל את המערכת הזו.

 

סטלנטיס MobilDrive
סטלנטיס פוקסקון מובייל דרייב.

שיתוף הפעולה הזה לא מגיע מחלל ריק, קבוצת FCA כבר עבדה על פיתוח מערכת כזו עם פוקסקון עוד לפני לפני האיחוד עם קבוצת PSA, פיתוח שהוצג עם הקונספט AirFlow אשתקד. מערכת Mobile Drive תכלול טכנולוגיית AI לשליטה קולית על המערכת וכן טכנולוגיה ביומטרית לזיהוי, כגון זיהוי פנים או טביעת אצבע, לא רק לנעילה כמובן אלא גם בכדי להפעיל פרופיל אישי של כל נהג ונוסע.

למי שצריך קצת תזכורת, קבוצת סטלנטיס מחזיקה במותגי הרכב הבאים: פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS, פיאט, אלפא רומיאו, קריילזר, דודג', ראם, לנצ'יה, אבארט, מזראטי, ג'יפ ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.