הליף 2018 החדשה תוצע עם מספר סוללות לבחירה, הגדולה שבהן תאפשר טווח נסיעה של כ-550 ק"מ.

ניסאן IDS קונספט
טווח נסיעה של עד 550 קילומטר בליף הבאה (בתמונה: ניסאן IDS קונספט).

 

הדור הבא של ניסאן ליף החשמלית, אשר יוצג במהלך השנה הבאה, תוצע עם סוללה שתאפשר טווח נסיעה של כ-550 ק"מ, לשם לפחות מכוונים בניסאן. טווח נסיעה שכזה יאפשר לניסאן להפוך את הליף ממכונית נישה למכונית כמעט רגילה שתענה על חרדת הטווח של רוב רוכשי הרכבים כיום.

 

את הדור הבא של הליף (Leaf) ניסאן תשווק בצורה דומה בה טסלה משווקת את הדגמים שלה, כלומר לקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין מספר סוללות בקיבולת שונה – ובמחיר שונה כמובן – כאשר הסוללה הגדולה ביותר תהיה בקיבולת של 60kWh שתהיה מסוגלת לספק בתנאים אופטימליים טווח נסיעה של כ-550 קילומטר.

 

הליף הנוכחית, שעודכנה לאחרונה, מוצעת כיום עם אופציה לסוללה בקיבולת של 30kWh המאפשרת טווח נסיעה אופטימלי של 250 ק"מ (טווח משולב של 172 ק"מ לפי ה- EPA), זאת בנוסף לסוללה הסטנדרטית בקיבולת של 24kWh המספקת טווח נסיעה אופטימלי של 200 ק"מ (135 ק"מ לפי ה- EPA).

 

ניסאן שולטת כיום בתחום המכוניות החשמליות כאשר הליף מהווה כ-6% מסך המכירות של ניסאן באירופה, לפי בכירים בחברה היעד הוא להגיע לכ-20% עד שנת 2020 ואת זאת שואפים להשיג בחברה באמצעות הדור הבא של הליף.

 

בניסאן, דרך אגב, לא מתכננים לייצר מכוניות עם הנעה היברידית מסוג פלאג-אין שכן לדעת מנהלי החברה, גם אם הם רואים את הרלוונטיות בהנעה מסוג זה, עבורם עדיין מדובר בפשרה בשל השימוש במנוע בעירה פנימית ובפתרון ביניים שרק מעכב את המעבר להנעה חשמלית מלאה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.