GAC GE3
GAC GE3 (תמונה: אוריון מוביליטי).
GAC GE3
GAC GE3 (תמונה: אוריון מוביליטי).

אוריון מוביליטי, מקבוצת יוניון, יבואנית GAC זכתה במכרז של עיריית אשדוד לשילוב רכבים חשמליים בצי רכבי הסיור של העירייה. בימים אלה, החלה החברה במסירת הרכבים מדגם GE3, אשר הושק בישראל לפני מספר חודשים. רכב ראשון של הדגם, אשר זכה למיתוג עירוני עם לוגו העירייה והכיתוב "ניידת חשמלית לאכיפה עירונית", עלה בימים אלה על כבישי העיר וישמש בקרוב את האכיפה העירונית.

 

עבור עיריית אשדוד, זו סנונית ראשונה לתכנית ארוכת טווח בנושא קיימות ואיכות סביבה, במהלכה יוחלף כל צי הרכב התפעולי למכוניות חשמליות ידידותיות לסביבה, ויהיה חלק במאמץ שעושה העירייה לעידוד תושבי העיר לעבור לשימוש בטכנולוגיות חדשות ומזהמות פחות. זוהי הוכחה נוספת לבשלות ולנכונות הקיימת בציבור בכלל ובקרב הרשויות בפרט למעבר לרכב חשמלי, מגמה אותה מובילה אוריון מוביליטי כיבואנית היחידה בישראל המייבאת רכבים חשמליים בלבד.

 

GAX GE3 רכב סיור עירוני
ניידת פיקוח עירוני חשמלית.

דור פיקל, מנכ"ל אוריון מוביליטי, יבואנית GAC לישראל, ציין כי: "כחברה הנמצאת בלב העשייה שמטרתה לסייע ליותר ויותר אנשים, חברות וארגונים מוניציפאליים וממשלתיים לעשות את המעבר המתבקש לשימוש ברכב חשמלי, אנו נרגשים לשתף פעולה עם כל רשות המוצאת לנכון לקחת חלק במהלך החשוב ומזהה את הפוטנציאל המשמעותי הגלום בסביבה עירונית ירוקה יותר. קיימת חשיבות גבוהה בהגדלת הנראות של רכבים חשמליים במרחב הציבורי ואני בטוח שלפרויקט של עיריית אשדוד תהיה תרומה חיובית בנושא. אני בטוח שהבחירה בדגם ה- GE3 כרכב סיור עירוני תוכיח את עצמה ותסייע לעירייה להמשיך להעניק שירות וסיוע לתושבים מסביב לשעון".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מודה לחברת GAC על שיתופי הפעולה ומברך כל יוזמה שתסייע בקידומם של רעיונות סביבתיים. על המהפכה שאשדוד מקדמת בנושא סביבה, אומר ראש העיר: "יש לאשדוד חזון גדול לעתיד ידידותי ונאמן לערכי הסביבה ואני מברך על כל צעד שאנו עושים בקידום החזון. אנחנו בעיצומו של אחד המיזמים הגדולים בארץ לתחבורה ירוקה המציעה לתושבים שימוש במערכת ניידות ציבורית, מהירה וחסכונית ובעיקר לא מזהמת. כך גם במערכות סולריות לניצול אנרגיית השמש, כך בהרחקת מפעלים וחומרים מזהמים וכך בחינוך והכנות הדור הבא לחיים איכותיים בעיר איכותית. המלאכה רבה והדרך ארוכה אך אנחנו לא עוצרים לרגע והשקת הרכבים החשמליים היא הוכחה לכך".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.