פולקסווגן ID Roomzz קונספט
פולקסווגן ID Roomzz - קונספט לקרוסאובר חשמלי.
פולקסווגן ID Roomzz קונספט
פולקסווגן ID Roomzz - קונספט לקרוסאובר חשמלי.

פולקסווגן ID Roomzz הוא קונספט לקרוסאובר חשמלי 7 מושבים עם טווח נסיעה של 450 ק״מ. דגם ייצור במהלך שנת 2021.

 

פולקסווגן ממשיכה במתקפת דגמי הקונספט ID החשמליים שלה ומוסיפה כעת למשפחת דגמי ה-ID גם קרוסאובר 7 מושבים חשמלי - ID. Roomzz. את הקונספט פולקסווגן חשפה הערב בשנגחאי וכעת מדובר כבר בדגם השביעי למשפחת דגמי הקונספט ID שפולקסווגן החלה להציג מאז אוקטובר 2016. את דגם הייצור החשמלי הראשון למשפחה נפגוש כבר לקראת סוף השנה, גרסת ייצור לפולקסווגן ID - משפחתית האצ׳בק חשמלית.

 

לקונספט מידות של רכב פנאי גדול ממדים, גדול משמעותית מהקודיאק לדוגמה, עם אורך של 4,915 מ״מ, רוחב של 1,890 מ״מ, גובה של 1,760 מ״מ ובסיס גלגלים ארוך של 2,965 מ״מ. בפולקסווגן מציינים כי הדגם מרווח יותר לנוסעים מהטוארג - הקרוסאובר הבכיר של פולקסווגן. הדגם מבוסס על פלטפורמת MEB, הפלטפורמה הייעודית לרכב חשמלי של קבוצת פולקסווגן.

 

פולקסווגן id Roomzz
פולקסווגן ID Roomzz קונספט.

מערכת ההנעה החשמלית של הדגם משלבת שני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי, בהספק כולל של 306 כ״ס. עם מערכת ההנעה הזו לקונספט נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.6 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ״ש.

פולקסווגן התקינה בדגם סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 82kWh המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של עד 450 ק״מ בתקן WLTP. את הסוללה ניתן לטעון גם באמצעות מטען מהיר בהספק של 150kW, דבר המאפשר טעינה של עד 80% מקיבולת הסוללה בזמן של 30 דקות.

 

פולקסווגן ID Roomzz קונספט
פולקסווגן ID Roomzz קונספט.

כניסה אל תא הנוסעים מתבצעת דרך דלתות הזזה ייחודיות, לא רק אלו האחוריות אלא גם הקדמיות. תא הנוסעים קונספטואלי למראה, מאפשר מספר רב של אפשרויות סידור המושבים. בפולקסווגן מדברים על הכנסת הדגם לייצור במהלך שנת 2021.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.