לראשונה, מציידת את הדגמים שלה במערכת הנעה היברידית הפותחת את העידן החשמלי של המותג שבקרוב יציג את ה-500 החדשה עם הנעה חשמלית.

 

פיאט מעניקה לשני הדגמים העירוניים הוותיקים שלה, פיאט 500 ופנדה, דם חדש באמצעות מנוע 1.0 ליטר חדש בו משולבת מערכת מיקרו-היברידית המבטיחה הפחתה של 20% עד 30% בפליטת ה-CO2 של הדגמים.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מערכת ההנעה החדשה כוללת מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים חדש (ממשפחת מנועי Firefly) המחליף את מנוע ה-1.2 ליטר הוותיק של הדגמים. למנוע הספק מרבי של 70 כ"ס ומומנט מרבי של 9.4 קג"מ והוא נעזר במנוע חשמלי (סטרטר-גנרטור) המחובר ברצועה למנוע ופועל במתח של 12V באמצעות סוללות ליתיום-יון קטנה (נפרדת מהמצבר הרגיל של הדגם). המנוע בדגם משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית מפיתוח חדש, תיבה אוטומטית לא מוצעת בשלב זה.

 

פיאט 500 היברידית
התאמה של לוח המחוונים והמולטימדיה להנעה היברידית.

המנוע החדש עושה שימוש במחזור גזי פליטה (EGR) ובעל יחס דחיסה גבוה יחסית של 12:1, מה שמתורגם לנצילות תרמית גבוהה משמעותית מזו של המנוע היוצא. לפי פיאט, המערכת מאפשרת את כיבוי מנוע הבנזין בגלישה כבר מ-30 קמ"ש (בהעברה להילוך סרק) והיא מסייעת למנוע בזמן האצה. סוללת הליתיום-יון נטענת באמצעות מערכת בלימה רגנרטיבית ובמצב גלישה המנוע החשמלי אחראי על הפעלת כל מערכות החשמל ברכב.

ההטמעה של מערכת היברידית בשני הדגמים, לראשונה עבור פיאט, מציינת למעשה את תחילת העידן החשמלי בחברה. עוד השנה, פיאט תחשוף את ה-500 החדשה (דור שני לדגם) שתשווק עם הנעה חשמלית מלאה.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location