במקום בו בדרך כלל מנסים לנהוג כמה שיותר מהר, בטויוטה ניסו לנהוג כמה שיותר חסכוני.

מסלול הנורברגרינג הגרמני הוא המקום בו בדרך כלל יצרני רכב מנסים להשיג את זמן ההקפה המהיר ביותר ולהחזיק באיזה שיא מסלול לקטגוריה מסוימת, בטויוטה מהצד השני, ניסו להשיג שיא מסוג אחר לחלוטין – צריכת הדלק הנמוכה ביותר להקפה אחת של המסלול, שיא שלמעשה לא היה קיים עד היום.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

טויוטה לקחה למסלול המפורסם, שאורכו עומד על כ-20.8 ק"מ, את הפריוס פלאג-אין הנטענת, מכונית המציעה טווח נסיעה חשמלי של כ-25 ק"מ וצריכת דלק משולבת (במצב היברידי) של 25.6 ק"מ לליטר.

 

הנסיעה בוצעה ביום ציבורי של המסלול בו נהגים נוספים חלקו עם הפריוס את המסלול, לא בוצעו כל שינויים בדגם והמבחן בוצע בהתאם לחוקי המסלול, מהירות נסיעה מינימלית ממוצעת של 60 קמ"ש. בסיום ההקפה בזמן ארוך למדי של 20 דקות ו-59 שניות, הצוות של טויוטה הצליח להשיג צריכת דלק השווה לכ"חמש כפות של דלק" – 0.34 ליטר ל-100 ק"מ.

 

 

 

 

 

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

הסוללה הייתה טעונה לפני המבחן ממקור חיצוני?

This comment was minimized by the moderator on the site

בטח שהיא הייתה טעונה ממקור חיצוני, כמו שכתוב בכתבה זאת הפריוס פלאג אין. וכשמה כן היא, זה דגם היברידי בעל סוללה נוספת עם יכולת טעינה חשמלית ממקור חיצוני ומוכרים אותה גם בישראל.

This comment was minimized by the moderator on the site

כל זה ידוע. אז מה הערך למבחן הזה?

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location