אופל גרנדלנד X
אופל גרנדלנד X במבצע.
אופל גרנדלנד X
אופל גרנדלנד X במבצע.

קבוצת לובינסקי, יבואנית אופל בישראל, יוצאת במבצע מכירות לקרוסאובר אופל גרנדלנד X במסגרתו הדגם מוצע במחיר מבצע של החל מ-141,990 שקל, הנחה של 10,000 שקל ממחיר המחירון.

 

אופל גרנדלנד X הוא הקרוסאובר הקומפקטי של אופל המתחרה מול דגמים כגון קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. הדגם משווק עם שני מנועים לבחירה: 1.2 ליטר טורבו עם 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ עם תיבת 8 הילוכים אוטו' (10.4 שניות, 188 קמ"ש, 18.9 ק"מ לליטר) או 1.5 ליטר טורבו דיזל עם 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ עם תיבת 8 הילוכים אוטו' (12.3 שניות, 192 קמ"ש, 23.8 ק"מ לליטר).

 

אופל גרנדלנד X תא הנוסעים
אופל גרנדלנד X.

את המנועים תוכלו לצמיד לאחת משתי רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית ENJOY כוללת, בין היתר: בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת, בקרת ערנות נהג, זיהוי תמרורים, מצלמת רוורס, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מערכת חניה אוטומטית, מולטימדיה "7 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, דיבורית BT, חיישני תאורה וגשם, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית נגד סינוור, חלונות אחוריים כהים ועוד.

רמת הגימור INNOVATION מוסיפה לרשימה מתח חכם לפתיחה והתנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, מולטימדיה "8, משטח טעינה אלחוטי, חלון גג חשמלי, ריפודי בד משולב בעור (מלאכותי), מושב נהג משודרג וחשמלי, כיוון גבוה למושב הנוסע, תאורת אווירה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.