אודי A1 זוכה בדגמי 2015 בעדכון קל לעיצוב, שדרוג האבזור ובמנועים חדשים, כולל מנוע 1.0 ליטר טורבו TFSI עם 95 כ"ס.

2015 אודי A1 ספורטבק החדשה

כארבע שנים לאחר שהוצגה לראשונה, אודי חושפת היום (ו') את אודי A1 החדשה לשנת 2015 לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים, הכוללת כמובן גם את גרסת החמש דלתות של הדגם ה-A1 ספורטבק. אודי תחל לשווק את ה-A1 החדשה/מחודשת באפריל 2015, אלינו הדגם צפוי להגיע במהלך המחצית השנייה של אותה השנה.

 

מתיחת הפנים לדגם כוללת עדכון קל לעיצוב החיצוני, שדרוג האבזור והתוספות האפשריות כגון נקודת Wi-Fi ברכב ובעיקר, אודי A1 ו-A1 ספורטבק המחודשות מקבלות עם מתיחת הפנים שישה מנועים חדשים/מעודכנים, כולל שני מנועי שלושה צילינדרים טורבו ומה שהופך את ה-A1 לדגם הראשון באודי שמוצע עם מנוע שלושה צילינדרים.

 

העדכון החיצוני ל-A1 נעשה כולו בהשראת גרסת הביצועים של הדגם – אודי S1. החזית זוכה בעיצוב חדש לפגוש ולגריל ששת הצלעות יחד עם פנסים ראשיים חדשים שנלקחו ישירות מה-S1. מאחור נמצא פגוש חדש וגרפיקה חדשה לפנסים, וחצאיות צד בולטות יותר ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים (15-18 אינץ') משלימים את העדכון החיצוני הקל שהוסיף לדגם 20 מ"מ לאורך שעומד עתה על 3,980 מ"מ.

 

בתא הנוסעים, אודי עדכנה במעט את הגימור והתקינה מחשב דרך חדש המוכר משאר דגמי החברה העדכניים. כבעבר, הרוכשים יכולים לבחור בצביעה בשני גוונים ובנוסף לכך נוספו שתי סגנונות עיצוב לבחירת הרוכשים - Design או Sport – כחלק מהגדלת חבילת האפשרויות להתאמה אישית של העיצוב.

 

אודי A1 ו-A1 ספורטבק המחודשות זוכות כאמור לשני מנועי שלושה צילינדרים חדשים אשר הוצגו לאחרונה עם הפולו המחודשת: 1.0 ליטר טורבו TFSI בהספק של 95 כ"ס ו-1.4 ליטר טורבו דיזל TDI בהספק של 95 כ"ס. צריכת הדלק עם מנועים אלו עומדת על 23.2 ק"מ לליטר ו-29.4 ק"מ לליטר בהתאמה.

 

בנוסף למנועים אלו הדגם יוצע עם שלושה מנועי ארבעה צילינדרים: 1.4 ליטר טורבו TFSI בשתי גרסאות הספק של 125 כ"ס ו-150 כ"ס ו-1.8 ליטר טורבו TFSI בהספק של 190 כ"ס. מנוע נוסף הוא מנוע טורבו דיזל 1.6 ליטר בהספק של 115 כ"ס. באודי S1 ו-S1 ספורטבק שהוצגו רק בפברואר השנה, נשארות עם אותו מנוע 2.0 טורבו 231 כ"ס.

 

בצד המכני, אודי עדכנה את כיול המתלים בדגם והוסיפה אופציה לבולמים אדפטיביים המשודכים למערכת Audi Select המאפשרת לנהג לבחור מבין שלושה מצבי כיול המשנים את קשיחות הבולמים, תגובת המנוע, תגבור ההיגוי והעברת ההילוכים. בנוסף לכך, אודי התקינה מערכת היגוי אלקטרו-הידראולית חדשה שלפי החברה, מפחיתה משמעותית את התגבור להגה במהירויות גבוהות בכדי להגביר את התחושה בהגה ואת הדיוק.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.