הונדה סיווק האצ'בק נוחתת בדגמי 2015 המחודשים עם עיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה חדשה ומערכת בלימה אוטו'.

2015 הונדה סיוויק האצ'בק

"מאיר", יבואנית הונדה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של הונדה סיווק 2015 החדשה לאחר שזו זכתה למתיחת פנים שהוצגה בתערוכת בתערוכת פריז האחרונה לפני כחצי שנה.

 

בין החידושים שניתן למצוא בסיווק האצ'בק 2015: עיצוב חיצוני ספורטיבי יותר ושדרוג לעיצוב הפנים, מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת, מערכת בלימה אוטו' לעיר שתוצע כסטנדרט בכל הגרסאות ודיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה אלקטרוני. בנוסף לכך תוצע גם הסיוויק ספורט דיזיין החדשה.

 

הסיוויק האצ'בק המחודשת זוכה לחזית מעודכנת שעוצבה בהשראת הסיוויק טייפ R החדשה והיא כוללת עיצוב חדש לפנסי החזית הכוללים מסגרת של תאורת LED, יחד עם עיצוב חדש לפגוש ולגריל הקדמי. מאחור ניתן למצוא עיצוב חדש לפנסי הבלימה, לספוילר על דלת תא המטען ולפגוש האחורי.

 

דגמי 2015 של הסיוויק האצ'בק יצוידו במערכת המולטימדיה החדשה של הונדה – Honda Connect – המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.04 (לרכב) והיא כוללת מסך קפסטיבי "7, גלישה באינטרנט, ניווט ועוד וכן סנכרון מלא למכשירי אנדרואיד.

 

שתי מערכות חדשות מגיעות עם הסיווק 2015, הראשונה היא מערכת בלימה אוטו' לעיר (City-Brake Active ) שתוצע כסטנדרט בכל גרסאות הדגם. המערכת מבוססת על חיישן לייזר ומסוגלת לבלום את הרכב אוטו' עד מהירויות של 32 קמ"ש בכדי למנוע תאונה. מערכת נוספת היא מערכת AHA- Agile Handling Assist המדמה באופן אלקטרוני דיפרנציאל מוגבל החלקה. המערכת בולמת את הגלגל הפנימי בסיבוב כאשר זה מתקרב לגבולות האחיזה שלו ובכך משפרת את העברת הכוח אל הגלגלים ומחדדת את קו הפנייה.

 

בתחום ההנעה, מנוע ה-1.8 ליטר עודכן לתקן אירו 6 אך אין כל שינוי בהספק העומד כמו בעבר על 142 כ"ס. המנוע ישודך כבעבר לתיבת 6 הילוכים ידית או 5 הילוכים אוטו'.

 

גרסת סיוויק ספורט החדשה – SPORT DESIGN: מערך הדגמים האירופאי של הסיוויק הורחב באמצעות הצגתה של גרסה של סיוויק ספורט חדשה. גם גרסה זו מונעת על ידי מנוע הבנזין 1.8 ליטר 142 כ"ס והיא כוללת ספוילר אחורי ייחודי בצבע המרכב וחישוקי סגסוגת 17 אינץ'. הסיוויק ספורט חולקת כמה סממני עיצוב מרשימים עם דגם Type R שיושק בעתיד הקרוב, עם פגוש קדמי חדש המתאפיין בשבכת רשת תחתונה וחיפוי תקרה שחור בתא הנוסעים.

 

מחירים:

הונדה סיוויק קומפורט- מחיר ללא שינוי- 134,900 שקל

הודנה סיוויק אלגנס-, החל מ- 144,900 שקל.

הונדה סיוויק ספורט דיזיין – החל מ- 147,900 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.