ניסאן GT-R המחודשת זוכה לתא נוסעים משודרג ולמנוע משופר עם הספק מרבי של 570 כ"ס.

ניסאן GT-R החדשה - מתיחת פנים 2016
ניסאן GT-R מתחדשת בתא נוסעים משודרג ובמנוע משופר.

כמידי שנה עד שנתיים, פחות או יותר, ניסאן משדרגת ומחדשת את מכונית העל "העממית" שלה, ניסאן GT-R, וכך היא עשתה גם הפעם כאשר הציגה בתערוכת ניו יורק את הגודזילה המשודרגת שזכתה לעדכון קל לעיצוב שחיצוני, תא נוסעים משודרג משמעותית ולתוספת של 20 כ"ס להספק המרבי.

 

העיצוב החיצוני זכה למספר שינויים מינוריים למדי עם מספר שינויים בפגושים ובעוד כמה מקומות וזאת בעיקר בכדי לשפר את זרימת האוויר בתחתית המרכב.

 

את עיקר המאמץ ניסאן השקיעה בשדרוג תא הנוסעים שם ניסאן עיצבה מחדש את כל חלקו העליון של הדשברוד והקונסולה המרכזית, זו האחרונה כוללת כעת מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "8 ופקדים חדשים למערכת המיזוג ומערכות ההנעה והרבה פחות כפתורים מבעבר. בנוסף לכך, ניסאן שדרגה את הגימור בדגם יחד עם שימוש נרחב בעור נאפה, המושבים שודרגו לטובת נוחות משופרת ותמיכה טובה יותר בגוף וכן התקינה גלגל הגה חדש אליו הצמדו כעת מנופי העברת ההילוכים.

ניסאן GT-R החדשה - תא הנוסעים
תא הנוסעים זכה לשדרוג מתבקש.

 

מנוע ה-3.8 ליטר V6 טורבו של הדגם מייצר כעת הספק מרבי של 570 כ"ס ב-6,800 סל"ד ומומנט מרבי של 66 קג"מ החל מ-3,500 סל"ד. המנוע ממשיך להיות משודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת ניהול הנעה מתוחכמת המאפשרת להאיץ את הדגם ל-100 קמ"ש בכ-3 שניות (ניסאן לא חושפת עדיין את נתון התאוצה ששופר בכמה מאיות השנייה).

 

בנוסף לכך בוצעו כמה שיפורים במערכת הפליטה מטיטניום של הדגם לטובת שיפור חווית הנהיגה ובידוד רעשים משופר יפחית את רעשי הרוח והכביש בדגם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.