שברולט חושפת את הטראקס החדש עם חזית מעודכנת, תא נוסעים שעוצב מחדש לחלוטין ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

2016 שברולט טראקס החדש
2016 שברולט טראקס החדש - מתיחת פנים מקיפה לדגם.

רגע לפני שיוצג מחר (ה') בתערוכת שיקגו ושבוע לאחר שאופל חשפה את המוקה X החדש – האח התאום מכנית של הטראקס, שברולט חושפת את דגמי 2016 החדשים של הטראקס אשר זכו למתיחת פנים מקיפה למדי הכוללת, עדכון לעיצוב החיצוני, עיצוב מחדש לחלוטין של תא הנוסעים ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

חיצונית, חזיתו של הטראקס מקבלת את הפנים החדשות והעדכניות של שברולט, ברמות הגימור הגבוהות הפנסים הראשיים מבוססי תאורת LED ומצוידים בחישוקי "18. מאחור נמצא עדכון קל לפנסים ולפגוש האחורי.

 

עדכון משמעותי הרבה יותר נמצא בתא הנוסעים עם דשבורד שעוצב מחדש לחלוטין – נאה יותר, איכותי יותר ומודרני יותר למראה, הכולל בנוסף לוח מחוונים חדש ועיצוב מחדש לקונסולה המרכזית הנושאת כעת את מערכת המולטימדיה MyLink העדכנית ביותר של שברולט עם מסך "7, נקודה חמה (WI-FI) לנוסעי הרכב וגלישה ב-4G וכן סנכרון מלא למכשירים סלולריים של גוגל ואפל באמצעות שילוב של Apple CarPlay ו- Android Auto במערכת.

 

בנוסף לכך, שברולט מעדכנת את אבזור הבטיחות בדגם ומוסיפה מספר מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטו', התראה על סכנת התנגשות מלפנים, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על תנועה חוצה מאחור והתראה על עצמים באזורים מתים בצידי הרכב. אבזור זה מגיע בנוסף ל-10 כריות אוויר ולמצלמה אחורית המוצעות כסטנדרט בדגם.

 

בניגוד למוקה-X שהתחדש במנוע ה- 1.4 טורבו החדש של ג'נרל מוטורס בהספק מרבי של 152 כ"ס, הטראקס ימשיך להיות משווק עם אותו מנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס ו- 20.4 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו', המוכר מהדגם הנוכחי.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.