2018 הונדה אקורד החדשה
הונדה אקורד 2018 החדשה.
2018 הונדה אקורד החדשה
הונדה אקורד 2018 החדשה.

הונדה אקורד 2018 החדשה מצוידת בשני מנועי טורבו חדשים בהספקים של 192-252 כ"ס, בתיבת 10 הילוכים אוטו, במערכת הנעה היברידית חדשה ובמגוון של מערכות נוחות ובטיחות.

 

הונדה הסירה את הלוט מעל האקורד 2018 החדשה (האמריקאית), הדור העשירי למשפחתית הגדולה של החברה המתחרה מול דגמים כגון טויוטה קאמרי, פורד פיוז'ן (מונדיאו האמריקאית) ועוד.

 

הדור העשירי של האקורד תוכנן מחדש מהיסוד, כולל פלטפורמה חדשה, קשיחה וקלה יותר, שני מנועי טורבו חדשים בנפחים של 1.5 ו-2.0 ליטר, תיבת 10 הילוכים אוטו' – לראשונה בעולם ברכב הנעה קדמית – ומערכת הנעה היברידית חדשה. הפלטפורמה החדשה קשיחה יותר בכ-32% לפיתול והיא אפשרה להונדה להפחית בין 50-90 ק"ג ממשקל הדגם, בהתאם לרמת הגימור.

 

 

אולי בשל העובדה שהאקורד כבר לא תיוצר במרכב קופה, הונדה העניקה לאקורד החדשה עיצוב דמוי קופה/פאסטבק, בדומה לעיצוב של הסיוויק סדאן החדשה. עם המעבר לפלטפורמה החדשה, הונדה הוסיפה לבסיס הגלגלים 55 מ"מ לכדי אורך של 2,831 מ"מ. שאר מידות הדגם לא השתנו מהותית עם תוספת צנועה של 10 מ"מ לרוחב וקיצוץ קל של מידות הגובה והאורך. שאר מידות הדגם הן: 4,879 מ"מ אורך, 1,859 מ"מ רוחב ו-1,450 מ"מ גובה. בהונדה מציינים כי הדגם החדש מרווח יותר לנוסעים ומטען.

 

כמו בסיוויק החדשה, גם האקורד החדשה מציגה עיצוב סטנדרטי יותר לתא הנוסעים המציעה הנדסת אנוש משופרת יחד עם שימוש בחומרים איכותיים יותר למראה ורכים למגע. חציו השמאלי של לוח המחוונים הוא מסך "7 עם תצוגה משתנה ובמרכז הקונסולה צף לו מסך מגע "8 המשמש את מערכת המולטימדיה של הרכב ובניגוד לסיוויק החדשה, הוא כולל כפתורים פיזיים לטובת תפעול נוח יותר של המערכת. בתא הנוסעים נוכל למצוא גם משטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולריים, מושב נהג חשמלי עם 12 אפשרויות כיוון, מספר כניסות USB, חיבור BT מהיר באמצעות NFC, נקודה חמה WI-FI ברשת 4G LTE ועוד.

 

2018 הונדה אקורד החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים טכנולוגי כמו תמיד אך בעל עיצוב סטנדרתי למדי - לא רק יחסית להונדה.

האקורד 2018 החדשה תשווק עם שני מנועי טורבו חדשים: 1.5 ליטר טורבו (כמו בסיוויק) בהספק מרבי של 192 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 26.5 קג"מ בין 1,500-5,000 סל”ד, מנוע זה מחליף את מנוע ה-2.4 ליטר אטמוספרי של הדגם היוצא (185 כ"ס ו-25 קג"מ). מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית, אופציה בגימור ספורט, או לתיבת הילוכים רציפה CVT.

 

המנוע הבכיר בהיצע הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 252 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. מנוע זה מחליף את מנוע ה-3.5 ליטר V6 של הדגם היוצא (278 כ"ס ו-34.8 קג"מ). מנוע זה משודך לתיבת ה-10 הילוכים החדשה של הונדה או כאופציה, בגימור ספורט, לתיבת 6 הילוכים ידנית. אל תחפשו את מוט ידית ההילוכים שכן תיבת ה-10 הילוכים החדשה מתופעלת באמצעות כפתורים בלבד – מוט אלקטרוני עדיף לתפעול עיוור.

 

בנוסף לשני מנועי הבנזין, הונדה ציידה את האקורד החדשה בדור השלישי והחדש של מערכת ההנעה ההיברידית שלה (two-motor hybrid). המערכת מתבססת על מנוע 2.0 ליטר הפועל במחזור אטקינסון ובעל נצילות תרמית של מעל ל-40%. מנוע הבנזין נעזר בשני מנועים חשמליים, שהם המנועים הראשונים בעולם לעשות שימוש במגנטים שלא מכילים יסודות נדירים (heavy rare-earth metals). נפח תא המטען בדגם ההיברידי זהה לשאר הדגמים בזכות התקנה של הסוללה ברצפת הרכב ולא ברצפת תא המטען כמו בדגם היוצא. פרטים טכניים על המערכת הונדה תחשוף רק לקראת השקת הדגם בארה"ב.

 

כיאה לרכב מודרני, האקורד החדשה מצויד במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ועוד. כל הדגמים מצוידים במצלמה אחורית עם פסי הכוונה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.