סובארו פורסטר Wilderness
סובארו פורסטר Wilderness.
סובארו פורסטר Wilderness
סובארו פורסטר Wilderness.

כחצי שנה לאחר שהציגה את האאוטבק Wilderness, גרסה קרבית יותר למראה עם יכולות שטח משופרות לדגם, סובארו חושפת עבור השוק האמריקאי את הפורסטר Wilderness אשר זכה לטיפול דומה. הפורסטר Wilderness מתבסס על דגמי 2022 המחודשים של הפורסטר אשר זכו לעיצוב מעודכן לצד מספר שדרוגים נוספים - מתיחת פנים קלה.

 

כאמור, הפורסטר Wilderness הוא גרסה קשוחה יותר לדגם עם עיצוב ייחודי והגבהת מרכב של קלה המגדילה את מרווח הגחון ל-233.6 מ"מ לעומת 220 מ"מ בגרסאות הרגילות. הגבהת המרכב היא תוצאה של שימוש בקפיצים ובולמים שונים המפחיתים את הגלגול בנסיעה בכביש ועמידים יותר לנהיגת שבילים מהירה. הגבהת המרכב יחד עם העיצוב השונה והייחודי לפגושים מלפנים ומאחור מגדילים במעט את זוויות הגישה והנטישה.

 

פורסטר WILDERNESS
פורסטר Wilderness.

חישוקי ה-"17 בעיצוב ייחודי לדגם נועלים צמיגי יוקוהומה GEOLANDAR המשפרים משמעותית את האחיזה בשטח ועמידים יותר להתעללות בנהיגה על סלעים. כיאה לרכב המיועד לבלות בשטח, בתא המטען נמצא גלגל חלופי בגודל מלא. מוטות הגג חוזקו בכדי לאפשר כושר נשיאה גדול יותר, 100 ק"ג כאשר הרכב בתנועה ועד 363 ק"מ כאשר הרכב סטטי.

 

סובארו פורסטר Wilderness
סובארו פורסטר Wilderness.

הפורסטר Wilderness, כמו כל שאר גרסאות הדגם בשוק האמריקאי, מצויד במנוע 2.5 ליטר אטמוספרי בהספק מרבי של 182 כ"ס ומומנט מרבי של 24.3 קג"מ. מה שייחודי לדגם ה- Wilderness הוא שימוש בדיפרנציאל עם יחס הנעה סופי קצר יותר של 4.11:1 לעומת 3.7:1 בגרסאות הרגילות וזאת בכדי להגדיל את המומנט בגלגלים, על חשבון המהירות המרבית וצריכת הדלק כמובן.

2022 סובארו פורסטר Wilderness

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.