2022 סובארו פורסטר החדש
סובארו פורסטר החדש.
2022 סובארו פורסטר החדש
סובארו פורסטר החדש.

כשלוש שנים לאחר שהציגה את הפורסטר הנוכחי (דור חמישי לדגם) סובארו חושפת בשוק הבית היפני את דגמי 2022 המחודשים אשר זכו למתיחת פנים מקיפה, אותה נפגוש בישראל, כנראה, רק במהלך השנה הבאה.

 

סובארו העניקה לדגמי 2022 של הפורסטר עיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם הכולל עיצוב חדש לפגוש הקדמי עם גריל גדול ורחב יותר, עיצוב חדש לבית פנסי הערפל ועיצוב חדש, זוויתי ומעניין לפנסים הראשיים. בנוסף מנצא עיצובים חדשים לחישוקי הסגסוגת "18, עיצוב חדש לפגוש האחורי ועיצוב מעודכן לפנסים מאחור. לפני שניכנס לתא הנוסעים, סובארו מדווחת כי ביצעה שינויים בכיול המתלים בכדי לשפר את איכות הנהיגה והנוחות.

 

סובארו פורסטר 2022 החדש תא הנוסעים
מולטימדיה מעודכנת ואופציות חדשות לגימור.

עיצוב תא הנוסעים נותר ללא שינוי אך במרכז הדשבורד הותקנה מערכת מולטימדיה מעודכנת עם פאנל חדש ויש גם אופציות חדשות לגימור בתא הנוסעים כולל ריפודי עור נאפה דו גווני למושבים עם חימום ואוורור. לוח מחוונים דיגיטלי שהוצג עם הלבורג החדשה אמנם לא הגיע לפורסטר המחודש אך מה שכן הגיע מהלבורד הוא מנוע ה-1.8 ליטר טורבו החדש של סובארו.

 

2022 סובארו פורסטר החדש
עיצוב חדש לפנסי החזית וגריל גדול ורחב יותר.

המנוע הזה למעשה כבר הגיע לפורסטר בשוק היפני כבר לפני כשנה והוא משווק בפורסטר ספורט בלבד. האם נזכה למנוע הזה מחוץ ליפן? נאלץ להמתין להשקת הדגם במדינות נוספת. המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 177 כ"ס, 5 כ"ס פחות ממנוע ה-2.5 ליטר המוכר לנו, אך מומנט מרבי של 30.6 קג"מ המתקבל בין 1,600-3,600 סל"ד, תוספת משמעותית של 6.3 ק"ג וטווח רחב יותר של סיבובי מנוע בו מתקבל המומנט המרבי. המנוע משודך כמובן לתיבת הילוכים רציפה CVT ולמערכת הנעה כפולה קבועה.

בשוק היפני (כמו בזה האירופי) הפורסטר לא משווק עם מנוע ה-2.5 ליטר אלא עם מערכת הנעה היברידית e-Boxer על בסיס מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי, עם 145 כ"ס ו-19.5 קג"מ, הנעזר במנוע חשמלי קטן עם 13.6 כ"ס ו-6.6 קג"מ המסייע בעיקר ביציאה מהמקום עם תוספת משמעותית למומנט.

 

2022 סובארו פורסטר 2022 החדש
עיצוב חדש גם לפורסטר ספורט (למטה).

עם מתיחת הפנים לדגם סובארו התקינה את הדור הבא של מערכת הבטיחות המתקדמת שלה EyeSight, כסטנדרט בכל רמות הגימור. לפי סובארו הדר החדש של המערכת, העושה שימוש בשתי מצלמות קדמיות, בעלת יכולת משופרת של טווח וזווית ראייה המאפשרת זיהוי רב ומהיר יותר של תרחישים ועצמים שונים לצד פעולה טבעית וחלקה יותר של המערכת.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 23

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.