2023 סקודה אניאק RS
סקודה אניאק RS.
2023 סקודה אניאק RS
סקודה אניאק RS.

לאחר עיכוב לא קטן, סקודה מרחיבה את היצע גראות האניאק iV החשמלי ומוסיפה כעת את גרסת הביצועים הבכירה של הדגם - אניאק RS iV - המצטרפת אל האניאק קופה RS שהוצג בתחילת השנה. 

 

האניאק RS מצויד במערכת הנעה חשמלית כפולה בהספק כולל של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 46.9 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.5 שניות ולמהירות מרבית של 180 קמ"ש, לעומת 160 קמ"ש בשאר גרסאות האניאק. זו כמובן אותה מערכת הנעה המוכרת לנו מהאניאק קופה RS

 

2023 סקודה אניאק RS
סקודה אניאק RS.

האניאק RS מצויד בסוללת 82kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של מעל ל-500 ק"מ. כמו בשאר דגמי האניאק הדגם מצויד במטען פנימי AC המאפשר טעינה בהספק של עד 11kW וטעינה מהירה DC אפשרית עד להספק של 135kW. 

 

בצד הויזואלי, האניאק RS זכה לעיצוב דינאמי יותר לפגושים ולגריל הקדמי יחד עם חבילת השחרה לכל חלקי הכרום כמו מסגרת החלונות, מראות הצד ועוד. למעשה העיצוב זהה למוכר לנו מחבילת ספורטליין הזמינה בשאר גרסאות האניאק וההבדל היחיד נמצא בתוספת של פס אופקי שחור באלמנט העיצוב המדמה כונסי אוויר בחלקו התחתון של הפגוש הקדמי. 

 

 סקודה אניאק RS
סקודה אניאק RS.

את העיצוב החיצוני משלימים חישוקי "20 אותם ניתן לשדרג לחישוקי "21 ועל השליטה ההדוקה יותר במרכב אחראיים מתלים בכיול ספורטיבי יותר הכוללים הנמכת מרכב של 15 מ"מ מלפנים ו-10 מ"מ מאחור. דגמי אניאק RS מצוידים כסטנדרט בתאורה ראשית LED Matrix אדפטיבית ותאורה לגריל הקדמי. 

 

 סקודה אניאק RS
סקודה אניאק RS.

האווירה הספורטיבית ממשיכה אל חלל תא הנוסעים באמצעות שימוש נרחב באריג דמוי אלקנטרה לדשבורד ולמושבים והדלתות, נמצא גם מושבי ספורט עם רקמת RS על משענות הראש, גלגל הגה ספורט, תקרה כהה וגימורי קרבון לאורך הדשבורד והדלתות. לצד כל זה נמצא כמובן רשימת אבזור עשירה, כיאה לדגם היקר ביותר בהיצע, וזה כולל לדוגמה מולטימדיה "13, מערכת שמע CANTON עם 12 רמקולים, חיבור קבוע לאינטרנט באמצעות eSIM מגוון עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות ותצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה כאופציה. 

2023 סקודה אניאק RS

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.