2023 פורד טרנזיט קאסטום החדש
פורד טרנזיט קאסטום החדש.
2023 פורד טרנזיט קאסטום החדש
פורד טרנזיט קאסטום החדש.

לאחר שחשפה בתחילת החודש את הטראנזיט קאסטום החדש בגרסתו החשמלית, פורד חושפת את כל שאר גראות ההנעה של הוואן הבינוני החדש של החברה המתחרה מול פולקסווגן T7, פולקסווגן ID.BUZZ החשמלי, סיטרואן ג'מפי ועוד. הטרנזיט קאסטום החדש הוא דור שני לוואן הבינוני של פורד והוא מגיע כ-10 שנים לאחר שהוצג הדור הראשון לדגם. 

 

לצד הגרסה החשמלית, רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין מגוון רחב של יחידות הנעה. דגמי הדיזל משווקים עם מנוע 2.0 ליטר Eco Blue בגרסאות אם מגדש טורבו יחיד או כפול ובהספקים של 110 כ"ס, 136 כ"ס, 150 כ"ס ו-170 כ"ס. המנועים החלשים יותר משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד ואת אלו החזקים יותר ניתן לקבל גם עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית. דגמי הדיזל משווקים בגרסאות הנעה קדמית או כפולה. 

 

פורד טרנזיט קאסטום החדש 2023
מגוון רחב של טכנולוגיות הנעה.

יחד עם דגמי הדיזל פורד תשווק את הטרנזיט קאסטום החדש גם בגרסת פלאג-אין עם מערכת הנעה היברידית שנלקחה ישירות מהקוגה PHEV החדש (שלא הגיע לישראל). מערכת ההנעה ההיברידית מבוססת על מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי הפועל במחזור אטקינסון וסוללה בקיבלות של 11.8kWh שתאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של 58 ק"מ. פורד לא מציינת את ההספק הכולל של המערכת, בקוגה למערכת הזו הספק כולל של 225 כ"ס. דגמים כמו הטרנזיט PHEV מיועדים בעיקר עבור נסיעה באזורים לרכבים נטולי פליטה בערים שונות באירופה. 

 

גלגל הגה שהופך לשולחן עבודה
גלגל הגה שהופך לשולחן עבודה.

פורד טרנזיט קאסטום EV החשמלי מצויד במנוע חשמלי אחורי עם מומנט מרבי של 42.3 קג"מ ולרוכשים אפשרות בחירה מבין הספק מרבי של 135 כ"ס או 217 כ"ס. בשני המקרים הדגם מצויד בסוללה בקיבלות של 78kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של 380 ק"מ. טעינה של הסוללה אפשרית באמצעות המטען הפנימי, תלת פאזי 11kW, או מטען מהיר DC בהספק של עד 125kW. 

 

גרסאות הדגם עם סוללה, פלאג-אין או חשמלי מלא, מצוידות בשקעים המאפשרים הפעלה של כלי עבודה חשמליים בהספק של עד 2.3kW. 

 

פורד טרנזיט קאסטום חשמלי
פורד טרנזיט קאסטום חשמלי.

 

דגמי פורד קאסטום זמינים במגוון תצורות מרכב, בגרסה קצרה או ארוכה ועם גג נמוך או מוגבה. בטרנזיט קאסטום החדש פורד דאגה לרצפת הטענה נמוכה יותר בכדי להקל על הכניסה והיציאה מתא המטען וכמובן שעל מלאכת הטעינה והפריקה. לדגמי הטרנזיט כושר העמסה של 1,142 עד 1,327 ק"ג, בהתאם לגרסת ההנעה, ונפח תא מטען של 5.8 עד 9 קוב בהתאם למרכב הנבחר. 

 

לצד העיצוב המודרני והמוצלח, אותו ניתן לקבל גם במראה ספורטיבי, פורד הצמידה לדגם תא נוסעים שימושי עם שפע של תאי אחסון ופטנט נחמד עבור גלגל ההגה אותו ניתן להציג באופן אופקי בכדי להפוך אותו לסוג של שולחן עבודה. לא משנה באיזו רמת גימור תבחרו, כל הדגמים מגיעים עם מערכת מולטימדיה מתקדמת SYNC4 עם מסך מגע ענק בגודל "13 וקישוריות 5G. 

 

פורד טרנזיט קאסטום החדש 2023
טכנולוגיה עדכנית ומתקדמת בתא הנוסעים.

לצד זה נוכל למצוא מגוון עזרים לניהול ועבודה, כגון מפתח דיגיטלי כך שמנהל העבודה יכול לאפשר או למנוע מכל נהג בחברה כניסה לרכב, יש מערכת ניהול משלוחים המתקשרת באופן ישיר עם מערכת המולטימדיה ברכב, לגרסה החשמלית אפשרות טעינה וחיוב עם כל סוגי העמדות ועוד. 

 

לצד כל זה נוכל למצוא גם מערך שלם של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת ותנועה חוצה מאחור, מצלמת 360 מעלות ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.