2024 מרצדס V קלאס החדש
מרצדס V קלאס החדש.
2024 מרצדס V קלאס החדש
מרצדס V קלאס החדש.

מרצדס חושפת את דגמי 2024 החדשים של משפחת דגמי הוואן הקלים של החברה, משפחה הכוללת את מרצדס ויטו המסחרי - גם בדגם eVito החשמלי, V קלאס שהוא וואן הנוסעים היוקרתי, EQV שהוא הגרסה החשמלית של הדגם ויש גם את V קלאס מרקו-פולו לחובבי הקמפינג. 

 

בצד הויזואלי, דגמי 2024 זכו לעיצוב חדש לחזית הדגם עם גריל קדמי גדול ובולט יותר, יחידות תאורה חדשות עם חתימת תאורת יום מעודכנת וחיפוי שקוף לפנסים מאחור. כן, למרות שמדובר בדגמים חדשים המחליפים את הדגמים שהוצגו לראשונה בשנת 2014, בשורה התחתונה מדובר במתיחת פנים מקיפה ולא במשהו חדש לחלוטין.

 

2024 מרצדס V קלאס החדש
מרצדס V קלאס החדש.

תא הנוסעים כבר מציג עדכון מקיף יותר עם עיצוב חדש לחלוטין לדשבורד בהשראת תאי הנוסעים של המכוניות הפרטיות של המותג, כמובן שיש הבדל משמעותי בין תא הנוסעים הפשוט והתכליתי של ה- ויטו המסחרי לבין תא הנוסעים העשיר והיוקרתי של ה- V קלאס. למרות שנמצא צמד מסכי "12.3 מודרניים, מרצדס V קלאס לא זכה לדור האחרון של מערכת MBUX ולכן אנחנו עדיין מוצאים את ממשק המגע שאפיין את הדור הקודם של המערכת. בויטו נמצא מולטימדיה בגודל של עד "10.25 ומסך "5.5 בלוח המחוונים האנלוגי.

 

מרצדס ויטו החדש
מרצדס ויטו החדש.

לקוחות ה- V קלאס יוכלו לבחור מבין מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית, כולל לדוגמה גרסת VIP עם שני מושבים מחלקה ראשונה הנהנים מכל המרחב העצום מאחורי השורה הראשונה וכוללים כיוון חשמלי מלא, הדום לרגליים, חימום/אוורור, משטחי טעינה אלחוטיים, שקעי USB ועוד. לצד זה נמצא שדרוג מקיף לרשימת האבזור ולתוספת של עוד מערכות בטיחות מתקדמות. 

 

מטבח מאובזר V קלאס מרקו פולו
מטבח מאובזר בדגם V קלאס מרקו פולו.


 
במחיר של החל מ-75,000 אירו בגרמניה, תוכלו לבחור בדגם V קלאס מרקו-פולו אם אתם חובבי קמפינג ברמה של מחלקה ראשונה. בלחיצת כפתור הגג יתרומם ובחלל שנוצר תמצאו מיטה זוגית גדולה יחסית, בקומת הכניסה תוכלו למצוא מטבח מלא אותו תוכלו לאבזור ולתכנן כעומק הכיס שלכם ואת שורת המושבים האחורית תוכלו להפוך לעוד מיטה זוגית. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.