2024 שברולט טראוורס החדש
שברולט טראוורס החדש.
2024 שברולט טראוורס החדש
שברולט טראוורס החדש.

שברולט מסירה את הלוט מעל דגמי 2024 החדשים של שברולט טראוורס, הקרוסאובר 7-8 מושבים הגדול של שברולט המתחרה מול דגמים כגון טויוטה גרנד היילנדר ועוד. הטראוורס החדש עוצב מחדש מהיסוד, הוא ישווק לראשונה גם בגרסת שטח Z71 והוא מחליף את מנוע ה-V6 במנוע טורבו חדש. 

 

בניגוד לחלק נכבד מדגמי הקרוסאובר של שברולט שלבשו שפת העיצוב דינמית, הטראוורס החדש זכה לעיצוב זקוף וקשוח יותר המדגיש עוד יותר את מידותיו הגדולות של הדגם. שפת העיצוב החדשה מתאימה במיוחד לחבילת השטח Z71 החדשה הכוללת עיצוב קשוח עוד יותר, בולמים/קפיצים חדשים עם הגבהת מרכב של 25 מ"מ, חישוקי "18 עם צמיגי שטח, דיפרנציאל מרכזי משודרג עם מצמד כפול, טבעות גרירה בצבע אדום, תוספת של מצבי שטח לבורר מצבי הנהיגה, חבילת גרירה ועוד. 

 

2024 שברולט טראוורס RS
שברולט טראוורס RS החדש.

כבעבר, הרוכשים יכולים לבחור ברמת הגימור RS הבכירה המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר עם פגושים וגריל קדמי בשחור מבריק, חישוקי ענק "22, כיול ספורטיבי יותר למתלים ועוד. 

 

את מנוע ה-3.6 ליטר V6 האטמוספרי של הדגם (310 כ"ס) מחליף כעת מנוע 2.5 ליטר טורבו המייצר הספק דומה של 315 כ"ס אך מומנט מרבי גבוה יותר של 43.8 קג"מ לעומת 36.7 קג"מ במנוע הקודם. את תיבת ה-9 הילוכים אוטומטית של הדגם היוצא מחליפה תיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה ויש גם מערכת הנעה כפולה חדשה, כאופציה. 

 

שברולט טראוורס החדש תא הנוסעים 2024
שברולט טראוורס החדש.

תא הנוסעים עוצב ותוכנן מחדש והוא מציג שדרוג משמעותי לעומת הדגם הנוכחי בכל התחומים. מול הנהג נמצא את מערכת המסכים החדש של שברולט אותו פגשנו בדגמים אחרים, מערך הכולל מסך "17.7 ענק עבור מערכת המולטימדיה המתקדמת של הדגם ולצידה לוח מחוונים דיגיטלי בגודל של "11. למרות שתוכלו לשלוט על בקרת האקלים דרך מערכת המולטימדיה, שברולט דאגה להתקין ממשק פיזי נפרד עבור מערכת זו, המפוצלת ל-3 אזורים. 

 

כמו לא מעט דגמים חדשים כיום, גם בטראוורס מוט ההילוכים האלקטרוני עבר לצד גלגל ההגה כך שכעת השליטה על המגבים מאוחדת עם מוט האיתות בצד שמאל של ההגה. שברולט לא חושפת בשלב זה את כל הפרטים על הדגם אך היא כן מציינת כי אבזור הבסיס בדגם שודרג משמעותית.

 

שברולט טראוורס Z71
שברולט טראוורס Z71.

בהתאם לרמת הגימור נוכל למצוא בדגם קיפול חשמלי לשתי שורות המושבים מאחור דרך כפתורים בתא המטען, חימום מושבים לשורה הראשונה והשנייה, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת אקטיבי ותנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, מצלמת 360 מעלות ועוד.  כאופציה, רוכשי רמות הגימור הבכירות יוכלו להוסיף לראשונה את מערכת Super Cruise, מערכת בקרת השיוט המתקדמת של שברולט המבוססת על מפות בהפרדה גבוהה ומאפשרת נהיגה אוטונומית ללא צורך לאחוז בהגה במרבית הכבישים המהירים בארה"ב וקנדה.

 

הטראוורס הוא קרוסאובר ענק וגם זה החדש ממשיך את המסורת, עם אורך של 5,235 מ"מ, רוחב של 2,012 מ"מ, גובה של 1,821 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,070 מ"מ. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.