במבחן צריכת דלק שבוצע לפיג'ו 308 החדשה עם מנוע 1.2 e-THP החדש, השיג הדגם צריכת דלק מרשימה של 35.0 ק"מ לליטר.

2014 פיג'ו 308 החדשה

פיג'ו זוכה לביקושים ערים ל-308 החדשה שנבחרה למכונית השנה 2014 ולאחרונה, אף הודיע החברה על הגברת קצב הייצור באמצעות הוספתה של משמרת שלישית שתאפשר את הגדלת קצב הייצור היומי לכדי 1,563 יחידות. כל זאת, עוד לפני שפיג'ו החלה לשווק את הדגם עם מנועי הבנזין והדיזל החדשים שיוצעו עם הדגם באירופה רק מסוף החודש.

 

פיג'ו מתגאה במנוע השלושה צילינדרים טורבו 130 כ"ס החדש של הדגם (1.2 e-THP) וכחלק ממסע יחסי הציבור, ביצעה החברה מרתון צריכת דלק לדגם על מסלול מרוצים בספרד. הדגם, שמצויד בתיבת 6 הילוכים ידנית, עבר מרחק של כ-1,810 ק"מ במשך 32 שעות עד שמיכל הדלק בנפח 51.3 ליטר התרוקן – צריכה מדודה של35.08 ק"מ לליטר. צריכת הדלק הרשמית של הדגם, דרך אגב, מרשימה לא פחות ועומדת על 21.7 ק"מ לליטר.

 

מנוע ה-1.2e-THP הוא אחד ממנועי סדרת PureTech החדשה של פיג'ו-סיטרואן והוא כולל הזרקת דלק ישירה בלחץ של 200 באר ומגדש טורבו קטן המסתובב ב-240,000 סל"ד. למנוע הספק מרבי של 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 23.4 קג”מ בין 1,500-3,500 סל”ד. מנוע זה הוצג לאחרונה גם ב-C4 ובעתיד יוצע בדגמים נוספים. גרסה חלשה יותר של מנוע ה-e-THP בהספק של 110 כ"ס, תוצג בשבועות הקרובים בפיג'ו 208 ו-2008.

 

בנוסף למנוע זה, ה-308 החדשה תקבל בקרוב מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל חדש מסדרת מנועי BlueHDI. למנוע הספק מרבי של 120 כ"ס וצריכת דלק חסרת תחרות של 32.25 ק"מ לליטר, כל זאת עם פליטת CO2 נמוכה במיוחד של 82 גרם/ק"מ. בסך הכל פיג'ו מציעה את ה-308 עם חמישה מנועי בנזין (82-156 כ"ס) וחמישה מנועי דיזל (92-150 כ"ס).

 

פיג'ו 308 החדשה וכן סיטרואן C4 עם מנוע e-THP ישווקו אצלנו במהלך המחצית השנייה של השנה, כאשר הדגמים יוצעו עם תיבת 6 הילוכים אוטו'.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.