המשרד לרישום רכב חדש בסין המספק לנו הצצה מוקדמת למגוון רחב של דגמים, חושף הפעם כי BYD מתכננת להשיק גרסה חדשה לאטו 3 עם מנוע חשמלי חזק יותר משמעותית בהספק 313 כ"ס, לעומת 204 כ"ס בלבד בדגם הנוכחי, כאשר המהירות המרבית שודרגה ל-180 קמ"ש לעומת 160 קמ"ש בדגם הנוכחי.
לצערנו, זה המידע המשמעותי היחיד שנחשף בשלב זה כך שהוא לא מספק לנו את כל הסיפור על השדרוג הזה אך שני נתונים רומזים לנו כי השינוי הוא כנראה הרבה יותר מסתם מנוע חזק יותר. הנתון הראשון שעולה מהתמונות הוא העברת פתח הטעינה לאחור במקום זה הקדמי בדגם המוכר לנו, והנתון השני הוא קוד המנוע האחורי, TZ200XYC, שהוא אותו קוד מנוע שמשמש את BYD סיל, לא זו שעדיין משווקת כאן אלא של גרסת מתיחת הפנים של הדגם המשווקת בשלב זה בסין בלבד.

גרסה זו של הסיל עברה לשימוש בארכיטקטורת 800V המאפשרת להשיג נצילות גבוהה יותר וטעינה DC מהירה יותר ולאור השימוש באותו מנוע "עולה החדש" כי גם גרסה זו של האטו 3 עברה לשימוש בארכיטקטורת 800V. למנוע הזה מומנט מרבי של 38.7 קג"מ וברור לנו כי אין טעם להתקין מנוע עם נתונים כאלו בדגם הנעה קדמית שיתקשה להוריד את הכוח הזה אל הכביש בכל יציאה קצת חזקה מהמקום כך שבמסגרת הניחושים נתון זה רומז לנו, אולי, שלגרסה זו של האטו 3 הנעה אחורית במקום קדמית.
סביר להניח כי בעוד זמן לא רב נהיה חכמים יותר ונבין מה זו הגרסה הזו של האטו 3. זה המקום להזכיר לכם כי בשוק הסיני BYD הציגה מוקדם יותר השנה מתיחת פנים מקיפה לאטו 3, עם עדכון חיצוני קל, עדכון מקיף יותר לתא הנוסעים אך ללא שינוי בתחום יחידת ההנעה החשמלית.