בלי טיזרים וקדימונים, MG משיקה באירופה (בריטניה ליתר דיוק) את הקרוסאובר החשמלי החדש שלה - MG S6. אם MG S5, אותו נפגוש בחודש הבא בישראל, מתחרה מול דגמים כגון BYD אטו 3 וג'ילי EX5, אז MG S6 מתחרה מול דגמים כגון BYD סיל U, אקספנג G6, יונדאי איוניק 5 ועוד.
לדגם MG6 אורך של 4,708 מ"מ, רוחב של 1,912 מ"מ, גובה של 1,664 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,835 מ"מ ונפח תא מטען גדול של 674 ליטר כאשר יש עוד אחד קדמי די גדול בנפח של 124 ליטר בדגמי הנעה אחורית או 102 ליטר בדגמי הנעה כפולה. אלו נתונים של קרוסאובר 5 מושבים גדול יחסית, מרווח ושימושי.
MG S6 ישווק בשלב זה באירופה עם סוללה אחת בלבד, סוללת NMC בקיבולת של 77kWh (נטו: 74.3kWh) המאפשרת לדגמי הנעה אחורית טווח נסיעה של 530 ק"מ או 485 ק"מ במקרה של דגם הנעה כפולה. נתוני הטעינה, לפחות אלו לשוק הבריטי, קצת מאכזבים לאור העבודה שטעינה ביתית AC אפשרית רק על להספק של 7kW לעומת 11kW כמקובל, כך שטעינה של 10% עד 100% אורכת כ-12 שעות ארוכות. טעינה DC מהירה כבר ממוצעת יותר עם הספק טעינה של עד 144kW כך שטעינה של 10% עד 80% אורכת כ-38 דקות.
MG S6 RWD: הנעה אחורית בהספק מרבי של 244 כ”ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש ב- 7.3 שניות ולמהירות מרבית של 200 קמ"ש. כאמור, לגרסה זו טווח נסיעה משולב של 530 ק"מ.
MG S6 AWD: הנעה כפולה בהספק מרבי משולב של 361 כ"ס ומומנט מרבי של 55.0 קג"מ, שילוב המאפשר לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש ב- 5.1 שניות ולמהירות מרבית של 200 קמ"ש. לדגם זה טווח נסיעה משולב של 485 ק"מ.
בהתאם לרמת הגימור נוכל למצוא ברשימת האבזור מערכת שמע עם 8 או 11 רמקולים, תצוגה עילית, מולטימדיה "12.8, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, שקעי USB-C מלפנים ועוד אחד מאחור, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת 360 מעלות, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאה לאחור, חיישני תאורה וגשם, תאורת LED מלאה, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, חימום להגה ולמושב האחורי, דלת תא מטען חשמלית, מפתח חכם, אפליקציה לשליטה מרחוק, תאורת אווירה ועוד.
העיצוב החיצוני נאה ונעים לעין, סוג של S5 במידת אקסטרה לארג', זה גם המצב בתא הנוסעים שכמו מרבית דגמי MG מציג אווירה סולידית ונעימה לעין כאשר החומרים העוטפים את חלל תא הנוסעים יוצרים אווירה עשירה. לזכותה של MG נציין לחיוב כי עדיין אפשר למצוא ממשק כפתורים פיזיים במידה הנכונה לשליטה על בקרת האקלים, השמע ועוד.



