ביואיק מציגה את גרסת הייצור של דגם הביצועים של הריגל ה-GS, באמצעותה ביואיק מקווה לקסום לקהל צעיר מתחת לגיל 50.

ביואיק ריגל GS החדשה 2012

את ה-ריגל GS קונספט, חשפה ביואיק לראשונה בתערוכת דטרויט בינואר 2010. תפקידה של ביואיק ריגל, הלא אופיינית בגודלה הקטן לביואיק, היא לקחת חלק בשינוי התדמית שביואיק עוברת להצערת המותג, בהצלחה מרובה עד עכשיו. ביואיק ריגל GS, היא צעד נוסף קדימה בתהליך, לא רק מכונית סדאן בינונית (במונחים אמריקאים) עם מנוע חזק, אלא אחת כזו שבאמת מהנה לנהיגה ועוד עם ידנית בלבד.

 

ביואיק ריגל GS היא אופל אינסיגניה OPC עם סמל של ביואיק, אך למרות זאת הן לא חולקות את אותו המנוע. המנוע שישרת את ה-ריגל GS, הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו Ecotec בהספק של 255 כ"ס המתקבל ב-5300 סל"ד ומומנט אדיר של 40.8 קג"מ המתקבל בין 2500 -4000 סל"ד, לפי הנתונים, המנוע הזה כנראה דורש רגל ימנית כבדה בכדי באמת להפיק ממנו את המיטב. ביואיק לא מפרסמת נתוני ביצועים רשמיים, אך מספרת שתאוצה ל-100 קמ"ש תדרוש מכם להמתין פחות מ-7 שניות. הנקודה הכי מפתיע, היא העובדה שהריגל GS תשווק קודם כל עם תיבת הילוכים ידנית בת 6 יחסי העברה בלבד ורק בהמשך תתווסף תיבה אוטומטית. לשם ההשוואה, לאופל אינסיגניה OPC יש מנוע V6 בנפח 2.8 ליטר טורבו בהספק של 325 כ"ס ואותו מומנט של 40.8 קג"מ.

 

ביואיק ריגל GS, תוצע עם הנעה כפולה או קדמית בלבד (בארה"ב היא תשווק רק עם הנעה קדמית). מערכת בקרת שליטה IDCS תאפשר לנהג לבחור בין שני מצבי נסיעה, ספורט ונוחות, יחד עם בלמי ברמבו המשלימים את החבילה הדינאמית. מבפנים, למעט מושבים ספורטיביים והגה ספורט עם חלק תחתון שטוח, ביואיק לא נגעה בתא הנוסעים. בתחום האבזור, תפנק הריגל GS עם תוספת של פנסי בי-קסנון, קישורית Bluetooth, מערכת סיוע בחניה ומערכת שמע מבית הארמון קארדון.

תגיות: ביואיק
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.