גרסת הביצועים M40i של ה-X4 מצוידת בכיול ספורטיבי ובמנוע 3.0 ליטר בהספק של 360 כ"ס.

2016 ב.מ.וו X4 M40i
ב.מ.וו X4 M40i - גרסת ביצועים ל-X4.

ב.מ.וו חושפת את ה- X4 M40i החדש, גרסת ביצועים של הקרוסאובר קופה X4 המצוידת בחבילת M Preformance ובמנוע 3.0 טורבו בהספק מרבי של 360 כ"ס.

 

מנוע ה-3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו (N55B30T0) פותח במיוחד עבור הדגם והוא שדרוג של מנוע ה-3.0 ליטר של ה-X4 35i. לצד ההספק המרבי המתקבל בין 5,800 ל-6,000 סל"ד הוא מייצר מומנט מרבי של 47.4 קג"מ המתקבל בין 1,350-5,250 סל"ד, תוספת של 54 כ"ס ו-6.6 קג"מ לעומת הגרסה הרגילה של מנוע זה. את מנוע זה דרך אגב, אנחנו צפוים לפגוש גם ב-M2 שתוצג בחודשים הקרובים.

 

המנוע משודך לגרסה הספורטיבית של תיבת 8 הילוכים  אוטו' של ב.מ.וו  בכיול M Preformance לטובת הורדה/העלאה מהירה יותר של ההילוכים. התיבה כוללת בנוסף מערכת בקרת יציאה מהמקום להאצה אופטימלית מעמידה. חטיבת הכוח הזו מספיקה בכדי להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות, זמן מהיר יותר ב-0.6 שניות מה-X4 35i.

 

ב.מ.וו X4 M40i מצויד כסטנדרט בחישוקי "19 הנועלים צמיגי 245/45 R19 מלפנים ו-275/40 R19 מאחור, כאופציה ניתן להזמין את הדגם עם חישוקי "20 וצמיגי מישלן פיילוט סופר ספורט. כמו כל גרסאות ה-X4, גם גרסה זו מצוידת כסטנדרט במערכת הנעה כפולה xDrive המחלקת את המומנט בין הציר בקדמי לאחורי ובין שני הגלגלים על הציר האחורי. המתלים ומערכת ההיגוי בדגם זכו לכיול M Performance לטובת התנהגות ספורטיבית יותר ומשוב משופר לנהג ממערכת ההיגוי.

 

 

בצד הקוסמטי, השינויים לעומת חבילת ה-M Sport  של הדגם מינוריים למדי ומסתכמים בחיפוי אפור מתכתי למראות הצד וחישוקי הגלגלים, בגלגל הגה וידית הילוכים M שנלקחו מה-M3, במצמד יציאות מפלט נפרדות בפגוש האחורי ובתוספת קטנה של פלסטיקה באפור מתחת לפנסי הערפל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.