2020 ב.מ.וו X6M ו-X5M החדשים
ב.מ.וו X6M ו-X5M החדשים.
2020 ב.מ.וו X6M ו-X5M החדשים
ב.מ.וו X6M ו-X5M החדשים.

כשנה לאחר שהציגה את ה-X5 החדש וכשלושה חודשים לאחר שהציגה את ה-X6 החדש, ב.מ.וו מציגה את גרסאות הביצועים החדשות של הדגמים: ב.מ.וו X5M ו- ב.מ.וו X6M. שני הדגמים החדשים יוצגו בקרוב בתערוכת לוס אנג'לס והשיווק יחל במהלך חודש אפריל 2020.

בחזית הדגמים נמצא את מנוע ה-4.4 ליטר V8 טווין טורבו (S63 המעודכן) שהוצג לראשונה עם ה-M5 החדשה, אשר זכה לתושבות מנוע קשיחות יותר ומערכת שמן שתוכננה כך שהדגם יוכל לבלות כל היום על המסלול. בגרסתו הרגילה למנוע הספק מרבי של 600 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ המתקבל בין 1,800-5,600 סל"ד - שיפור של 25 כ"ס לעומת הדגמים היוצאים.

 

2020 ב.מ.וו X6M החדש
לראשונה גם בדגם קומפטישן.

תחנת הכוח מעבירה את הכוח אל הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטו' בכיול M, מערכת הנעה כפולה xDrive ודיפרנציאל M אקטיבי מאחור.התוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש או 290 קמ"ש עם חבילת M Driver’s האופציונלית.

 

2020 ב.מ.וו X5M החדש
ב.מ.וו X5M החדש.

אם זה לא מספיק לכם ב.מ.וו מציעה לרוכשים את חבילת הקומפטישן (Competition), זו מעלה את הספק המנוע ל-625 כ"ס והמומנט המרבי מושג בטווח רחב יותר של סיבובי מנוע, בין 1,800-5,800 סל"ד. התוספת הזו מאפשרת לקצר את נתון התאוצה לזמן של 3.8 שניות ואת נתון ה-0-200 קמ"ש לזמן של 13.2 שניות לעומת 13.5 שניות ללא החבילה.

 

ב.מ.וו X5M החדש תא הנוסעים
מושבי ספורט, גימור ספורטיבי ותצוגה ייעודית בלוח המחוונים.

דגמי הקומפקטישן כוללים בנוסף מערכת פליטה משודרגת המפיקה צליל "מאיים" יותר. הדגמים נשענים על  בולמים אדפטיביים M וחישוקי "21 בדגמים הרגילים אותם ניתן לשדרג לחישוקי "22 - סטנדרט בדגמי הקומפטישן. מערכת ההנעה הכפולה בדגמים בעלת תעדוף לציר האחורי, עוד יותר במצב 4WD Sport, מלפנים ומאחור נמצא מוטות מייצבים אקטיביים ומערכת הבלימה המשודרגת מציעה לנהג שני מצבי כיול לרגישות/תגובת הדוושה. השלדה זכתה למגוון שדרוגים, כולל גשר חיזוק מאסיבי בתא המנוע.

 

2020 ב.מ.וו X5M החדש
ב.מ.וו X5M החדש.

בתא הנוסעים נמצא, מעבר לשפע של אבזור נוחות ובטיחות, גם מושבי ספורט M עם ריפודי עור, גלגל הגה M עם שני כפתורי קיצור M1 ו-M2 למעבר מהיר בין מצבי הכיול האישי וכן את מערך שליטה החדש של דגמי M לצד מוט ההילוכים, מערך המאפשר שליטה עם הבולמים, מצבי הנהיגה, בקרת היציבות - כולל ביטול מלא כמובן, ההיגוי, תגובת דוושת הבלימה ועוד.  

מחיר הדגמים בשוק האמריקאי יעמוד על החל מ-$105,100 לדגם X5 M והחל מ-$114,100 לחבילת הקומפטישן. מחיר דגם X6 M יחל ב-$108,600 והחל מ-$117,600 לחבילת הקומפטישן. בישראל? המחיר צפוי להתחיל מעל ל-900,000 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.