2024 פיג'ו e-3008 החשמלי
פיג'ו e-3008 החשמלי.
2024 פיג'ו e-3008 החשמלי
פיג'ו e-3008 החשמלי.

בעוד מספר ימים פיג'ו תחשוף בבכורה עולמית את פיג'ו 3008 החדש, הדור השלישי לקרוסאובר הקומפקטי של פיג'ו וכפי שהדגם הנוכחי הציג מהפכה של ממש עבור פיג'ו, גם זה החדש יעשה את זה כדגם הראשון בקבוצת סטלנטיס שיעשה שימוש בפלטפורמת STLA Medium עבור הגרסה החשמלית, הראשונה, של הדגם.

 

מבחינת עיצוב חיצוני אנחנו מקבלים פחות או יותר את מה שיכולנו לצפות לו בהתאם לשפת העיצוב החדשה של פיג'ו אותה פגשנו, לדוגמה, פיג'ו 408 החדש. תא הנוסעים של פיג'ו 3008 החדש, אותו פיג'ו כבר חשפה במלואו, מרהיב למראה, מודרני, מיוחד ומיישם את האבולוציה החדשה של סידור I-COCKPIT שזכתה לכינוי Panoramic I-COCKPIT בזכות המסך הפנורמי בגודל "21 הנפרש מול הנהג. 

 

2024 פיג'ו 3008 החשמלי
פיג'ו 3008 החשמלי.

פלטפורמת STLA Medium היא פלטפורמת 400V נשלטת תוכנה ייעודית להנעה חשמלית שתשרת את כל הדגמים הבינוניים בקבוצת סטלנטיס (רכבים באורך של 4.3 עד 4.9 מטר). הפלטפורמה הזו תשרת את פיג'ו e-3008 החשמלי והיא מביאה איתה מערכת הנעה חשמלית חדשה לחלוטין בפיג'ו המציגה שדרוג משמעותי ממערכת ההנעה הנוכחית של החברה בכל הקשור לקיבולת הסוללות, המנועים וטווח הנסיעה. 

 

 פיג'ו 3008 החשמלי תא הנוסעים
Panoramic I-COCKPIT.

לפי המידע שדלף לרשת, בשלב הראשון פיג'ו תשווק את ה-3008 החשמלי בשלוש גרסאות עיקריות: דגם טווח ארוך עם סוללת 98kWh ומנוע חשמלי קדמי בהספק של 230 כ"ס ומומנט מרבי של 34.5 קג"מ. לדגם זה טווח נסיעה יוצא דופן של מעל ל-700 ק"מ. 

 

לצד דגם זה נמצא שני דגמים עם סוללה בקיבולת של 73kWh, דגם אחד עם הנעה קדמית 215 כ"ס ו-34.5 קג"מ וטווח נסיעה של 525 ק"מ ודגם הנעה כפולה בהספק של 320 כ"ס וטווח נסיעה זהה. פיג'ו 3008 החדש ישווק במקביל גם עם מנוע ה-1.2 טורבו 48V החדש של פיג'ו לצד גרסאות פלאג-אין, אך ללא מנועי דיזל יותר וללא אופציה לתיבה ידנית. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 22

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.