מאזדה BT-50 החדש
מאזדה BT-50 החדש.
מאזדה BT-50 החדש
מאזדה BT-50 החדש.

הטנדר של מאזדה כבר לא משווק בישראל כעשור, אך אולי כעת זו הזדמנות טובה לחזור ולהשיק את הדגם בישראל שכן מאזדה חושפת היום (ד') את ה- BT-50 החדש, דור שלישי לטנדר של מאזדה שבניגוד לשני הדורות הקודמים מבוסס הפעם על איסוזו D-MAX (החדש) ולא על פורד ריינג'ר - מהעידן בו פורד הייתה בעלת הבית של מאזדה.

 

כמו מרבית הטנדרים הקומפקטיים בעולם וכמובן כמו איסוזו D-MAX עליו הוא מבוסס, גם מאזדה BT-50 מיוצר בתאילנד שהיא שוק הטנדרים הקומפקטיים הגדול בעולם. חזית הדגם זכתה להתהדר בשפת העיצוב KODO של מאזדה המעניקה לדגם את המראה המתבקש מטנדר עדכני, נוכחות מודרנית, ועם דמיון רב למאזדה CX-5 או CX-9. הפרופיל כבר מסגיר שהבסיס לדגם הוא D-MAX של איסוזו אך במאזדה עשו עוד מאמץ קטן של בידול ועיצבו באופן שונה את הפנסים מאחור ואת דלת הארגז.

 

מאזדה BT-50 החדש תא הנוסעים
אווירה של רכב נוסעים.

בתא הנוסעים נוכל למצוא את אותו גלגל הגה של האיסוזו, ממשק בקרת אקלים זהה ועוד מספר חלקים זהים פה ושם, אך בשורה התחתונה לשני הדגמים עיצוב שונה מספיק לחלל תא הנוסעים בכדי שהרוכשים יוכלו להרגיש שיש כאן משהו שונה ולא רק סמל שונה על גלגל ההגה. כיאה לטנדר מודרני, התחושה המתקבלת מתא הנוסעים היא תחושה של רכב נוסעים פרטי ולא רכב קשוח לעבודה.

 

מאזדה BT-50 החדש
מאזדה BT-50 החדש.

מתחת לפח הדגמים כבר זהים כך שמתחת למכסה המנוע נמצא את מנוע ה-3.0 ליטר DDI Blue טורבו דיזל החדשה של איסוזו בהספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ. איסוזו D-MAX משווק בנוסף עם מנוע 1.9 ליטר טורבו דיזל עם 150 כ"ס ו-35.7 קג"מ. כמו באיסוזו, לדגם כושר גרירה של עד 3,500 ק"מ לנגרר עם מערכת בלימה וכושר העמסה של עד 1,000 ק"ג.

2020 מאזדה BT-50

תגיות: מאזדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.